Autor |
Wiadomość |
Serrrek
|
Napisane: 3.05.2012, 15:44 |
|
Dołączył: 3.05.2012 Posty: 8
|
Witam,
szukam ładnego 964. Koniecznie wersja europejska, bezwypadkowy, serwisowany tylko w ASO, preferowany napęd na 4 koła, jak najmniej przeróbek i "tuningu", im bliżej do oryginału tym lepiej. Najchętniej Coupe.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 3.05.2012, 16:18 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3744 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Ulala koncert życzeń jak na gwiazdkę, ale nic powodzenia, sam jestem ciekaw czy jest taka w naszym kraju na sprzedaż
p.s.
a z ciekawości czym różnią się poza światłami i liczkiem w milach te wersje?
_________________ 
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 3.05.2012, 17:56 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Bez urazy ale jeszcze pewnie ma kosztować do powiedzmy 90tys.
Nawet jak przeznaczysz więcej to i tak będziesz musiał zrezygnować przynajmniej z jednego kryterium,inaczej nie kupisz.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 4.05.2012, 0:45 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 4.05.2012, 9:16 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
właśnie wróciłem swoim dziadkiem z wycieczki do Kościeliska i come back to Warsaw.
pieknie się jeździ po górach.. 
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 4.05.2012, 13:19 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Tylko pozazdroscic wycieczki w gory. Juz nie moge sie doczekac przejazdzki moim po Europie, przynajmniej tym kawalkiem trasy, ktora wiedzie na Nordschleife. 
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 4.05.2012, 13:24 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
jeśli chodzi o Ligurię byłem swoim starcem w Santa Margerita Ligure i Portofino - zdecydowanie polecam trasy, szczególnie odcinek między tymi dwoma miejscowościami.. 
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 4.05.2012, 13:30 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
pit napisał(a): jeśli chodzi o Ligurię byłem swoim starcem w Santa Margerita Ligure i Portofino - zdecydowanie polecam trasy, szczególnie odcinek między tymi dwoma miejscowościami.. 
Do tego dodaj włoskie żarcie i cappuccino i jestem w raju 
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 4.05.2012, 15:22 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Ja tez jestem italofilem (z wyjatkiem aut). Moze po Ringu i Spa przyjdzie kolej na wloskie tory albo trasy turystyczne - pewnie tez byloby duze zainteresowanie klubowiczow?
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Serrrek
|
Napisane: 7.05.2012, 10:15 |
|
Dołączył: 3.05.2012 Posty: 8
|
|
Góra |
|
dario911
|
Napisane: 7.05.2012, 10:22 |
|
Dołączył: 2.04.2008 Posty: 520
|
Chyba nie najlepszy wybór  Poszukaj w postach. Auto było omawiane wielokrotnie
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 7.05.2012, 10:23 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Serrrek napisał(a):
Za ten egzemplarz cena z kosmosu.
|
|
Góra |
|
w0dzu4
|
Napisane: 12.05.2012, 21:13 |
|
Dołączył: 9.04.2012 Posty: 16
|
|
Góra |
|
Serrrek
|
Napisane: 16.05.2012, 9:15 |
|
Dołączył: 3.05.2012 Posty: 8
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 16.05.2012, 10:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9171 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Pierwsze chyba było kantem, bo zniknęło. Pozostałe wydają mi się drogie. Czy auto koniecznie musi być z Niemiec? Jest teraz do sprzedania C4 w wersji US (choć z tyłu ma już zderzak EU) za mniej niż 100 000 zł. A te Cię wyjdą lekko licząc 140-150 tys. Trochę dużo.
Aa, teraz widzę że ma być koniecznie EU.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Serrrek
|
Napisane: 16.05.2012, 10:34 |
|
Dołączył: 3.05.2012 Posty: 8
|
Może nie koniecznie, ale jest to bardzo mile widziane.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 16.05.2012, 11:53 |
|
Klubowicz |
 |
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Serrek, wazne jest dlaczego wolisz wersje EU. Wyglad? Zawieszenie? Wartosc/cena odsprzedazy? Historia? Wyglad i zawieszenie latwo zmienic, co widac po moim (przywieziony z USA do PL rok po wyprodukowaniu, czyli w 1992 roku!), reszta bedzie coraz trudniejsza do ustalenia ze wzgledu na wiek. Jestem pewien, ze znajdziesz cos wartosciowego. A jesli cena nie jest problemem, to bierz te niemieckie.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Serrrek
|
Napisane: 16.05.2012, 12:22 |
|
Dołączył: 3.05.2012 Posty: 8
|
BT napisał(a): Serrek, wazne jest dlaczego wolisz wersje EU. Wyglad? Zawieszenie? Wartosc/cena odsprzedazy? Historia? Wyglad i zawieszenie latwo zmienic, co widac po moim (przywieziony z USA do PL rok po wyprodukowaniu, czyli w 1992 roku!), reszta bedzie coraz trudniejsza do ustalenia ze wzgledu na wiek. Jestem pewien, ze znajdziesz cos wartosciowego. A jesli cena nie jest problemem, to bierz te niemieckie.
Szukam wersji europejskiej dokładnie ze wszystkich powodów których wymieniłeś, a najistotniejszą z nich jest kwestia późniejszej sprzedaży i zmiany wartości samochodu. Kupując wersje europejską z dobrą, udokumentowaną historią liczę, że za parę lat uda mi się go sprzedać bez straty a nawet z zyskiem.
Drugą sprawą jest po prostu moja niechęć do przeróbek i wersji amerykańskich. Jeżeli kupiłbym taki samochód miałbym pewien "niesmak" i nie czerpałbym z tego pełnej radości
Dopiero rozpocząłem poszukiwania, badam rynek i orientuje się w cenach, licząc, że coś w stylu wyżej wymienionych egzemplarzy pojawi się na polskim rynku.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 16.05.2012, 17:24 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Nie do końca się zgodzę co do US.Taniej kupujesz więc i taniej po latach sprzedajesz więc potencjalna grupa klientów po latach większa a różnica przynajmniej w moim jest niezauważalna poza milami.
Weź pod uwagę że 964 będzie już tylko ubywać więc marudzenie kupujących sie ograniczy  .Tak czy inaczej powodzenia.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|