Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 15:49 

Dołączył: 26.04.2017
Posty: 31
Dzień Dobry

Planuje tuning mojego 944 2.5 163hp. Pojeździłem już troche autem i jestem z niego bardzo zadowolony ale byłoby super podciągnąć moc do granic 200 koni. Uwielbiam dynamiczny styl jazdy i chce mieć coś w rodzaju takiej wyścigóweczki na codzień. Chce założyć sportowe wałki zrobić zawieszenie dolot i wydech.

Ale jest jeden problem a mianowicie nigdzie nie moge znaleźć warsztatu który podejmie sie tuningu silnika wolnossącego. Jestem z okolic Wrocławia. Gdyby ktoś znał jakiś warsztat prosze o pomoc

Pozdrawiam miłego dnia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 20:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5187
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jedź na hamownię na start.
Potem remont silnika z uwzględnieniem mocniejszego użytkowania (czyli
na przykład seryjne doprężające tłoki - o ile nie masz). Wałek oczywiście
już ostrzejszy i przy okazji porting głowicy (ewentualnie większe zawory,
jeżeli się da). Wydech 4-1 lub 4-2-1 policzony pod nowy wałek.
Następnie znów hamownia i strojenie - można dodać regulowane kółko rozrządu,
żeby więcej pozmieniać parametrów, a następnie komputer typu EMU.
O całym nowym osprzęcie (układ zapłonowy, paliwowy) nie wspominam.

Równolegle zrób zawieszenie, do jazdy na co dzień wystarczy idealnie
żółte Koni (amortyzatory) plus twardsze i niższe sprężyny Weltmeistera
oraz najgrubszy seryjny drążek skrętny. To będzie mniej więcej 30mm
niżej i moim zdaniem będziesz bardzo zadowolony. Byłbym zapomniał
o stabilizatorach - min to 26,8mm z przodu i min 18mm z tyłu - optymalnie
regulowane 19mm.

Pewnie jeszcze o kilku tematach zapomniałem, ale zaraz w dyskusji wyjadą.

Poczytaj na 924.pl temat w którym kolega Browar modyfikuje swój silnik.

A tak w ogóle to napisałbym że najtaniej będzie kupić i włożyć silnik od
S2, ale to już nie te czasy. Teraz sam silnik trudno dorwać :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 20:33 

Dołączył: 26.04.2017
Posty: 31
No roboty troche jest tak jak piszesz ale moje głowne pytanie Gdzie znajde ludzi którzy to zrobią i dobiorą wszystkie części ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 22:15 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam. Wsadzisz kupę kasy i nie będzie mega efektu.

Lepiej kupić S2 lub Turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 22:25 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Tuning tego silnika to lekki bezsens.. rozwaz predzej dolozenie turbosprezarki.. choc i pod to duzo czesci trzeba pozmieniac na wytrzymalsze..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 22:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 302
Lokalizacja: Wrocław/Wałbrzych
Nr klubowicza: 942
Na forum 924.pl napisałbym do seler2 bo wydaje mi się że po tym ile zrobił przy swoim S2 może pomóc wskazać warsztaty które nie będą bały się 944 w okolicach Wrocka i we Wrocku.




_________________

Apartamenty nad polskim morzem;
IG: morskie.grzybowo
Booking: https://www.booking.com/Share-4aX4H3

Garaż:
982C - MY18 718 Cayman


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.08.2017, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Odpuść. Serio. Ten silnik jest beznadziejny w tuningowaniu.
Włożysz worek pieniędzy i osiągniesz przy dobrych wiatrach kilkanaście KM. Granicy 190 KM chyba nikt nie przekroczył .
Porsche powiększyło silnik do 2.7, włożyło większe zawory i jaki był efekt - 165 KM (2.7 8V). Dopiero głowica 16-zaworowa poprawiła parametry - ale tylko na papierze bo silnik ma paskudną charakterystykę i przewaga nad 8-zaworowcem jest minimalna.
Tak na dobrą sprawę jedynym rozwiązaniem jest albo swap silnika albo wymiana auta na inny model. Osiągi mają tylko S2 i turbo




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.08.2017, 7:08 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Mam s2 w dowolnej konfiguracji sportowej jakbyś chciał
Od soft po hard


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.08.2017, 8:46 

Dołączył: 26.04.2017
Posty: 31
No to teraz mam dylemat

Skoro mówicie że tuning tego silnika jest nieopłacalny to może rzeczywiście swap ale teraz druga sprawa gdzie znajde silnik :( bo nie ma tego dużo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.08.2017, 9:52 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Mikolaj jesli juz chcesz isc na calosc to rozwaz silnik LS1

Ostatnio na ebay.de widzialem silnik z S2 za bagatela 14k pln.. mozna jeszcze szukac z 968 ale to pewnie jeszcze wieksze pieniadze. A na koniec wyjdzie ze jakbys to pozbieral do kupy to wyszloby Ci ze przehulales kase na Boxstera S ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.08.2017, 11:10 

Dołączył: 26.04.2017
Posty: 31
Po tym co napisaliście to aż przez myśl przeszła mi opcja sprzedaży :/ nie sądziłem że tak ciężko coś wykrzesać z tego silnika :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum