Witam wszystkich. Mam problem z dźwignią zmiany biegów (tiptronic 2007rok)- gdy auto jest zimne działa (przełącza kolejne pozycje idealnie) natomiast gdy się zagrzeje np. 3-4 h jazdy non stop to dźwignia zaczyna stawiać opór (nie ma płynnego przesuwania dźwigni z wyczuwalnym przeskokiem tylko trzeba ciągnąć jak "kota za ogon") myślałem, ze to olej jak się nagrzewa to powoduje taki stan ale w ostatnie upały auto stało 3h na słońcu (50st wewnątrz) i dźwignia już od odpalenia silnika stawiała wyraźny opór i nie można było ją przesuwać płynnie Może miał ktoś podobny problem do mojego? Stawiam na jakiś problem w zabudowie dźwigni - gdzieś coś się zaciera jak z temperatury plastiki troszeczkę puchną albo coś w tym stylu. Dla informacji - żadnych problemów ze zmianą biegów nie ma bez względu czy automat czy manual.
Dzięki. Skomplikowana to jest operacja? Zastanawia mnie ostatnia sytuacja którą opisałem - bardzo wysoka temperatura w aucie (silnik nie uruchomiony) i problem taki jak po przejechaniu np. 400km - dlatego stawiałem na zacierającą się obudowę samej dźwigni w kabinie.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników