|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
buczi82
|
Napisane: 31.01.2018, 15:02 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Pytanko mam, od jakiegoś czasu trzęsie mi na postoju, cały lata, do tego LCD mruga, tak jakby prąd przerywał etc nie wiem, zgaduje... Dziś wymieniłem cewkę, około 2 lata temu kupiłem dwie, zamienniki, pierwsza się spaliła po tygodniu, druga działała, a że mi pokazuje wypadanie zapłonu na 3 cylindrze postanowiłem ją wyjąć, nie uwierzycie, cała biala, jakby się już palika, świeca zardzewiała od góry, tak jakby mokro tam było, dałem stara oryginalna i nowa świece, ale dalej trzęsie... Nie wiem jaka jest kolejność zapłonu, ale wymieniłem trzecia od przodu, wychodzi że to ta, reszty nie sprawdzałem jeszcze... Nie wiem czemu LCD mruga, nagrałem filmik ale za bardzo nie widać jak mruga, czego szukać ??? https://youtu.be/ds0x-vuY4bkWysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 31.01.2018, 21:56 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Kwarce padaja w elektronice tego lcd.. ktos to robi ale gdZies zagubilem namiary..
|
|
Góra |
|
CayenneT
|
Napisane: 31.01.2018, 22:24 |
|
Dołączył: 24.10.2017 Posty: 223
|
Mam taki zegar z mojego starego cayenne z UK Sprawny
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 31.01.2018, 23:16 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Ale światła z przodu też mrugają lekko :/ Do tego zobaczcie ehhh Jeden to zamiennik drugi to oryginał, że 3-4 cewki mam do wymiany, a w ostatniej olej, chyba uszczelka pokrywy zaworów walnięta bo oleju troszkę było :/ cewka ok ale zaolejone... Poczyscilem i wsadziłem z powrotem, dalej trzęsie ale jakby mniej, może jakby wszystko wymienił to by było lepiej, ale nie wiem, do tego słychać jakby przepustnica klikala czy stukała, ogólnie chce auto sprzedać i nie chce inwestować, sprzedam taniej i powiem co trza zrobić... Ale może jakbym nie sprzedał to może dla siebie bym zrobił Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 31.01.2018, 23:29 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Uszczelka pod dekiel nie jest droga. Świece i cewki wymień wszystkie. Przepustnica, zdejmij i porządnie umyj benzyną ekstrakcyjną (np. zmywacz do hamulców) w spreju. Tylko bez zanurzania
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 1.02.2018, 17:07 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Przepustnice myłem, nic nie dało, może ciszej lekko chodzi, jak nie sprzedam auta to kupie nowa Nie wiem tylko czemu mi wszystko mruga ehhh może przez to go trzęsie... Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 2.02.2018, 20:47 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Qubak pytanko mam do Ciebie, czy te cewki sa oryginalne, dobre czy to zamienniki ? Beru niby chyba dobra firma,ale w aucie sa WV, wczesniej mialem zamiennik, ale jakies tanie gowno noname co po tyg sie spalilo... A Ty jakie masz i poile ? Do tego jaka cena przepustnicy, jakie swiecei cena ? NGK mi wychodzi,ale drogie okolo 100zl za sztuke,wariaty,widzialem Denso albo Bosh chyba po okolo 30-35zl... Uszczelka pod klawiature tez jaka cena ? Czy jak bede wymienial uszczelke to cos jeszcze dojdzie do tego? A ten napinacz hydrauliczny moze byc blisten czy jak tosiezwie,czy tez oryginalny i czy jest mozliwe ze on padl po okolo 2 latach ? Moze zle godokrecilem i przez to tez trzesie ? Tak czy inaczej obawiam sie ze to rozrzad,ale chcialbym zeby to njednak nie bylo to. Z jednej strony bym sprzedal auto a zdrugiej bym go chcial zatrzymac, ale boje sie kosztow, obecnie Meriva jezdze i mnie paraliz chyta ehhh Aha jeszcze czujniki od zawieszenia bo pompa niby dobra, a jak daje na najwyzszy lvl toschodzi na nizszy i odwrotnie... Dzieki i sorka za tyle pytan, dzieki https://www.carparts4less.co.uk/ignition-coilTakie jeszcze OE Porsche znalazłem... Albo używane, komplet... Akurat ruskie obok mnie mają złom albo dziuplę bo co chwilę mają częśći jak nie do Cayenne to do Touareg )) Tylko jak długo one polatają hehe co ile km powinno się takie cewki wymieniać ???
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 4.02.2018, 20:21 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Zerknij na PW
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 11.02.2018, 15:49 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Witam ponownie, dziś chciałem auto przestawić ale bateria padła, wsadziłem stara, odpaliłem i na ssaniu nie trzęsie, później jak zeszlo z ssania to trzęsło ale już mniej ale LCD dalej mryga. I teraz mam pytanie, czy bateria może też być winowajcą trzęsienia etc wydaje mi się że nie bo bateria jest tylko do rozruchu, ale napiszę od początku. Jakiś rok temu bateria mi padała, dosłownie na drugi dzień. Kupiłem nową, rok pojeździłem i teraz mam to samo, ładowanie i 1-2 dni dupa, chociaż raz trzymał dłużej ale to dlatego że fotela nie przykryciem do podłogi, może czekał aż przykręcenia żeby mnie znowu wku... Hehe Zauważyłem też że jak podłącze prostownik do aku to raz ładuje a raz nie, wszystkie światełka się zapala a po chwili zgasną, raz całą noc ładowałem i dupa, może jakieś zabezpieczenie bo klem nie odkrecalem. Teraz odkręciłem jedną kleme i ładuje stara baterie w aucie. Nowa podłączyłem w garażu do oxomizera od Moto, ale chyba słabe bo wolno idzie, zobaczę za parę godzin. Możliwe też że ciut mniej trzęsło bo wyczyściłem świece i cewki, jeszcze ich nie wymieniłem, kasy brak na chwilę obecną. Ale wydawało mi się że wcześniej jak wyczyściłem to też odpalałem i trzęsło, a teraz jak baterie dałem stara to jakby mniej, ale nie wiem. Czy coś może być też że baterie mi zżera? Wcześniej tego nie miałem, albo bateria padła. Reklamowałam ale koleś kazał mi ją naładować i zanieść do stacji żeby sprawdzili, jak będzie zła to wyśle nowa.
Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 12.02.2018, 13:16 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Bateria naładowana więc sprawdziłem kompresję, niestety bateria wytrzymała tylko do 4 cylindra. No i jest źle, jest bardzo źle Nie znam kolejności ale jeżeli drugi od przodu to trzeci w kolejności to już wiem czemu mam wypadanie zapłonu Jadąc od przodu: 1:9 2:1 3:9 4:10 5-9 6-9-9.5 Za dwie godziny sprawdzę kolejne, myślę że bateria trochę się podladuje. Chociaż nie wiem czy jest sens w ogóle reszty sprawdzać, jak kręcę to słyszę jak to powietrze ucieka, może gniazdo od świecy się wyrobiło, jak naładuje Aku to wezmę ta taśmę termo i owine gwint, może tamtędy ciśnienie ucieka. Nie mam pojęcia, ale obawiam się silnik ma zgon Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka Edit: kompresja dprawdzona
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 30.03.2018, 0:09 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|