|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
tech-solutions
|
Napisane: 7.05.2012, 23:28 |
|
Dołączył: 25.04.2012 Posty: 22
|
Czy ktoś może poradzić gdzie można podciągnąć moc gtsa z 2008 roku? i na ile sie da z 405 koników podnieść? kto w polsce to robi dobrze i w jakich cenach?
pozdrawiam,
krzysiek
|
|
Góra |
|
stach
|
Napisane: 8.05.2012, 0:05 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1897 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
|
Na pewno są zestawy w ASO, innych nie znam, ale po co, nawet jak podniesiesz do 450/500 to hight life - u nie będzie, lepiej kup sobie 911 kę jakiejś generacji i się pobaw, a jest czym...
Mam Cayenne Turbo i jest super ale w stosunku do auta sportowego to zupełnie inne wrażenia, w końcu auto waży prawię 3 tony, miałem parę 911ek i nie tylko i piszę z doświadczenia, pozdrawiam
Staszek
_________________
Staszek
958
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 8.05.2012, 8:51 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
jeśli 405 masz mało to nawet 600 będzie mało bo cayenne nie jedzie tylko się przesuwa
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.05.2012, 12:14 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
w Polsce raczej nikt Ci tego nie zrobi, w ASO nic nie bedzie...
to jest jednostka wolnossaca, zeby podniesc znaczaco i odczuwalnie moc w tym aucie, to trzeba silnik uturbic, a to jest mega rzezba i bedzie drogie...
W Niemczech znajdziesz na pewno kilku tunerow, ale skasuja Ciebie pewno na ok. 20-25k EUR....
lepiej sprzedaj auto i kup Cayenna Turbo, to najlepszy tuning, bo cenowo auta stoja podobnie.....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.05.2012, 12:17 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
+1 Jeśli uda się wycisnąć 30-40 KM to będzie ogromny wyczyn. Wolnossący silnik ciężko podkręcić bez olbrzymich kosztów. Jak Ci mało mocy to faktycznie - zostaje przesiadka na Turbo. Tam łatwiej coś dłubnąć.
PS. GTS wcale nie jest taki wolny, co udowodnił Krzysiek (kimbex) w Poznaniu, schodząc poniżej 2 minut
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
tech-solutions
|
Napisane: 8.05.2012, 13:15 |
|
Dołączył: 25.04.2012 Posty: 22
|
dzięki za porady, kupiłem gts a nie turbo bo jakoś boję się turbin:) czy nie są one awaryjne w cayenne? chociaz tez mysle zostawic gts-a i dokupic rs6 mtm:) ciężko się jakoś na cos zdecydować:(
krzysiek
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.05.2012, 13:32 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
skoro boisz sie turbin, no to po sprawie, wolnossaka nie dlubniesz mocno....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 8.05.2012, 13:39 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
rs6 tez chyba jest turbo?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 8.05.2012, 14:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A nawet biturbo
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.05.2012, 14:33 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jasmin napisał(a): rs6 tez chyba jest turbo?
nawet biturbo, ale w budzie C6 ma gigantyczyn potencjal, lekki remap, wydech i chlodnice i jest 750-800 KM
Masters Tuning ostatnio robil 2 takie auta....
chodzi lepiej od mojej 997TT, pali tylko gigantyczne ilosci paliwa...
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
krejza123
|
Napisane: 8.05.2012, 14:56 |
|
Dołączył: 15.04.2012 Posty: 30
|
W końcu pracuje tam 10-cylindrowy silnik od Lamborghini.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 8.05.2012, 16:03 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
tech-solutions napisał(a): czy nie są one awaryjne w cayenne?
W Cayenne jest awaryjne wszystko, więc nie ma się co bać turbin
To jest auto produkowane w NRD, więc nie ma się co dziwić
|
|
Góra |
|
rojek
|
Napisane: 8.05.2012, 21:46 |
|
Dołączył: 23.12.2011 Posty: 54
|
Orientuje sie ktoś jak wygląda chip tuning Cayenna Diesel'a będącego na gwarancji ? Są jakieś fabryczne mody ?
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.05.2012, 22:21 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
auto sie swietnie grzebie na ok. 300 KM
niestety modyfikacja jest do wykrycia, wiec moga byc problemy z gwarancja, a Porsche bardzo restrykcyjnie podchodzi do tuningu...
aczkolwiek ja moje X5 i 335d dlubalem od razu na gwarancji i juz
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
CART
|
Napisane: 13.05.2012, 12:33 |
|
Dołączył: 16.02.2011 Posty: 51
|
tech-solutions napisał(a): dzięki za porady, kupiłem gts a nie turbo bo jakoś boję się turbin:) czy nie są one awaryjne w cayenne? chociaz tez mysle zostawic gts-a i dokupic rs6 mtm:) ciężko się jakoś na cos zdecydować:( krzysiek
Boisz sie turbin a chcesz kupić uturbione RS6 ?
Jak cie jara bardzo moc to
1. sprzedaj GTSa bo z niego nic nie wystrugasz bez dokladania turbin ..taka przyjemnosc w DE to min 35 kEuro .
2. Kup RS6 i niekoniecznie po MTM bo w PL zrobią Ci taniej ,chyba lepiej i mocniej:D
W jakims sensie pojemna buda tego auta zastąpi walory użytkowe GTSa a zyskasz naprawdę mocne i szybkie auto
3. Dodatkowo sprezentuj sobie prosiaka 911.. najlepiej turbo,tu zobaczysz roznice mdz mocnymi klocami a autem sportowym
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|