Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.05.2012, 23:28 

Dołączył: 25.04.2012
Posty: 22
Czy ktoś może poradzić gdzie można podciągnąć moc gtsa z 2008 roku? i na ile sie da z 405 koników podnieść? kto w polsce to robi dobrze i w jakich cenach?
pozdrawiam,
krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 0:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Na pewno są zestawy w ASO, innych nie znam, ale po co, nawet jak podniesiesz do 450/500 to hight life - u nie będzie, lepiej kup sobie 911 kę jakiejś generacji i się pobaw, a jest czym...
Mam Cayenne Turbo i jest super ale w stosunku do auta sportowego to zupełnie inne wrażenia, w końcu auto waży prawię 3 tony, miałem parę 911ek i nie tylko i piszę z doświadczenia, pozdrawiam
Staszek




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 8:51 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
jeśli 405 masz mało to nawet 600 będzie mało bo cayenne nie jedzie tylko się przesuwa :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 12:14 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
w Polsce raczej nikt Ci tego nie zrobi, w ASO nic nie bedzie...
to jest jednostka wolnossaca, zeby podniesc znaczaco i odczuwalnie moc w tym aucie, to trzeba silnik uturbic, a to jest mega rzezba i bedzie drogie...
W Niemczech znajdziesz na pewno kilku tunerow, ale skasuja Ciebie pewno na ok. 20-25k EUR....
lepiej sprzedaj auto i kup Cayenna Turbo, to najlepszy tuning, bo cenowo auta stoja podobnie.....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 12:17 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
+1 Jeśli uda się wycisnąć 30-40 KM to będzie ogromny wyczyn. Wolnossący silnik ciężko podkręcić bez olbrzymich kosztów. Jak Ci mało mocy to faktycznie - zostaje przesiadka na Turbo. Tam łatwiej coś dłubnąć.

PS. GTS wcale nie jest taki wolny, co udowodnił Krzysiek (kimbex) w Poznaniu, schodząc poniżej 2 minut :shock:




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 13:15 

Dołączył: 25.04.2012
Posty: 22
dzięki za porady, kupiłem gts a nie turbo bo jakoś boję się turbin:) czy nie są one awaryjne w cayenne? chociaz tez mysle zostawic gts-a i dokupic rs6 mtm:) ciężko się jakoś na cos zdecydować:(
krzysiek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 13:32 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
skoro boisz sie turbin, no to po sprawie, wolnossaka nie dlubniesz mocno....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 13:39 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
rs6 tez chyba jest turbo?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 14:13 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
A nawet biturbo ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 14:33 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Jasmin napisał(a):
rs6 tez chyba jest turbo?


nawet biturbo, ale w budzie C6 ma gigantyczyn potencjal, lekki remap, wydech i chlodnice i jest 750-800 KM
Masters Tuning ostatnio robil 2 takie auta....
chodzi lepiej od mojej 997TT, pali tylko gigantyczne ilosci paliwa...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 14:56 

Dołączył: 15.04.2012
Posty: 30
W końcu pracuje tam 10-cylindrowy silnik od Lamborghini. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 16:03 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
tech-solutions napisał(a):
czy nie są one awaryjne w cayenne?


W Cayenne jest awaryjne wszystko, więc nie ma się co bać turbin
To jest auto produkowane w NRD, więc nie ma się co dziwić :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 21:46 

Dołączył: 23.12.2011
Posty: 54
Orientuje sie ktoś jak wygląda chip tuning Cayenna Diesel'a będącego na gwarancji ? Są jakieś fabryczne mody ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.05.2012, 22:21 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
auto sie swietnie grzebie na ok. 300 KM
niestety modyfikacja jest do wykrycia, wiec moga byc problemy z gwarancja, a Porsche bardzo restrykcyjnie podchodzi do tuningu...
aczkolwiek ja moje X5 i 335d dlubalem od razu na gwarancji i juz ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.05.2012, 12:33 

Dołączył: 16.02.2011
Posty: 51
tech-solutions napisał(a):
dzięki za porady, kupiłem gts a nie turbo bo jakoś boję się turbin:) czy nie są one awaryjne w cayenne? chociaz tez mysle zostawic gts-a i dokupic rs6 mtm:) ciężko się jakoś na cos zdecydować:(
krzysiek

Boisz sie turbin a chcesz kupić uturbione RS6 ? :lol:
Jak cie jara bardzo moc to
1. sprzedaj GTSa bo z niego nic nie wystrugasz bez dokladania turbin ..taka przyjemnosc w DE to min 35 kEuro .
2. Kup RS6 i niekoniecznie po MTM bo w PL zrobią Ci taniej ,chyba lepiej i mocniej:D
W jakims sensie pojemna buda tego auta zastąpi walory użytkowe GTSa a zyskasz naprawdę mocne i szybkie auto
3. Dodatkowo sprezentuj sobie prosiaka 911.. najlepiej turbo,tu zobaczysz roznice mdz mocnymi klocami a autem sportowym :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum