Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.11.2015, 20:43 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Budżet do 250 tys.zł.
Który wybrać? Interesują mnie różnice techniczne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2015, 21:28 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Największa różnica to chyba skrzynia PDK o niebo lepsza i szybsza od tiptronicka. Ja nie mam turbo a pomimo to jak w trybie sport+ zmienia biegi to miło kopie po kręgosłupie :D .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2015, 8:23 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Dodatkowo PDK to 7 biegów vs 5 w Tipie.
Kiedyś szukając Turbo 997.1 chyba głównie przez skrzynię PDK zdecydowałem się na polfit 4S - z racji budgetu naturalnie bo 997'2 Turbo było by idealną opcją dla mnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2015, 14:32 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 870
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Obawiam sie ze może trochę braknąć na 997.2 ale bez zastanawiania sie tylko PDK jest moc




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2015, 23:17 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Dołóż parę złotych i bierz PDK, różnica jest kolosalna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2015, 0:12 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Sonda, o ile pamiętam ostatnią cenę Twojej, to niewiele mogłoby zabraknąć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2015, 10:03 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 870
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
To była mega okazja :D




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2015, 22:54 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
"W 2009 roku samochód poddano modernizacji, co się zmieniło? Przede wszystkim: reflektory, tylne lampy, przedni zderzak, a oprócz modyfikacji stylizacyjnych przeprojektowano zawieszenie, wzmocniono silniki, a automatyczną przekładnię Tiptronic S zastąpiono dwusprzęgłową PDK."
Co zmieniono w zawieszeniu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2015, 5:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 347
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
W zawieszeniu (internet):

- Sprezyny zostaly zmienione na sztywniejsze
- modul kontrolny PASM
- górne wahacze
- Tylna belka poprzeczna zeby skorygowac problemy geometrii
- Tylne amortyzatory
- co za tym idzie ustawienie zawiasu jest nieco inne

P.S. Jesli znajdziesz 997.2 Turbo w tej kwocie bedziesz mial nielada szczescie. Dobry i zadbany 997.1 z tiptroniciem ceniony bedzie napewno powyzej 250k
Nistetey te "okazja" najczesciej oznaczaja pokolizyjne/pomalowane auto (kwestia bedzie jak gruba kolizja to naprawde byla)




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: E3 Cayenne II [9YAAI1]
Out: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2015, 21:54 

Dołączył: 14.08.2015
Posty: 46
explosiv napisał(a):
W zawieszeniu (internet):

- Sprezyny zostaly zmienione na sztywniejsze
- modul kontrolny PASM
- górne wahacze
- Tylna belka poprzeczna zeby skorygowac problemy geometrii
- Tylne amortyzatory
- co za tym idzie ustawienie zawiasu jest nieco inne

P.S. Jesli znajdziesz 997.2 Turbo w tej kwocie bedziesz mial nielada szczescie. Dobry i zadbany 997.1 z tiptroniciem ceniony bedzie napewno powyzej 250k
Nistetey te "okazja" najczesciej oznaczaja pokolizyjne/pomalowane auto (kwestia bedzie jak gruba kolizja to naprawde byla)


Z tym powyżej 250k za 997.1 T to lekka przesada. W kwocie 230-250k można znaleźć zadbane i sprawdzone egzemplarze. Powyżej 250k ( do maks 300k) już bym poszukiwał 997.2 T. Więcej poprostu nie opłaca się dać za to auto, poczekamy rok i ceny 991 Turbo zaczną powoli zbliżać się zbliżać do kwoty 500k. Jeśli ktoś jest skłonny dać więcej niż 250k za 997.1 T to naprawdę podziw.. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2015, 3:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 347
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
Coco tu nie chodzi o to ile kupujacy chce dac (to jest rzecza oczywista ze jak najmniej)......
Piszac moja opinie myslalem o autach z rocznika 2007/2008 przebiegiem >100k
z polaskiego salonu, bezypadkowym itd....
napewno w tej cenie znajdzie sie 997.1 turbo z mniejszymi wymaganiami




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: E3 Cayenne II [9YAAI1]
Out: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 21:50 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 274
Nie znalazłem 997.2 turbo w cenie do 300 tys.zł.
Warto zainteresować się w zamian 991S PDK w tych pieniądzach ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 22:17 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Dobre 991S PDK do 300tys uważam na dziś za niewykonalne...

Godne uwagi auta same sie sprzedają a takie co długo wiszą to nie z racji nieatrakcyjnego koloru czy braku PSE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 22:41 

Dołączył: 16.07.2011
Posty: 186
Paweł50 napisał(a):
Nie znalazłem 997.2 turbo w cenie do 300 tys.zł.
Warto zainteresować się w zamian 991S PDK w tych pieniądzach ?

997.2 Turbo do 300 tys. to byłaby bardzo duża okazja. Tych aut powstało tylko ok 5 tys szt (coupe i cabrio) i w mojej ocenie przez najbliższy czas w zasadzie utrzymają obecną cenę, tzn. nie sądzę, żeby staniały więcej niż 10%. Jeżeli natomiast zainteresowanie klasycznymi Porsche utrzyma się na obecnym poziomie, to sądzę, że w perspektywie średnio i długo-terminowej, te auta mają spory potencjał wzrostowy. Oczywiście dotyczy to głównie najlepszych egzemplarzy - mały przebieg, bezwypadkowość itd. Dlatego też i obecnie można kupić "okazję" za mniej niż 300 tys. Tyle, że niemal zawsze za okazyjną ceną kryje się jej prawdziwy powód, czyli klasyka - rozbitek z USA, zajeżdżony "trup" z Włoch lub Francji lub zaniżona akcyza aut z DE. Na rynku aut używanych - nie tylko w PL - nie ma "cudów". Prawdziwe okazje sprzedają się z rąk do rąk, beż żadnych ogłoszeń, pośredników itd. Zazwyczaj przyczyną takiej sprzedaży jest pilna potrzeba gotówki, i wtedy nie ma czasu na cały "ceremoniał" sprzedaży, a trzeba szybko "upłynnić" auto. Dostęp do wiedzy na temat takich transakcji mają jednak nieliczni + trzeba mieć natychmiastowe źródło finansowania, tj. cash z dnia na dzień.
Odnośnie zaś do zakupu za 300 tys - rekomenduję 997 turbo mkI. Moim zdaniem mamy ostatni moment, żeby za te pieniądze kupić sensowne auta, bo niedługo nie będzie już dobrych samochodów za tą kasę. A co do 991 S - takie auto można kupić zawsze i niemal od ręki. Już niedługo zaczną się oferty poleasingowe samochodów z polskiego rynku (salon PL, pierwszy właściciel itd.), a ceny spadną poniżej 300 tys. Wybiegam zarazem nieco w przyszłość, ponieważ teraz za 300 tys można kupic tylko zwykłą 991, a sensowne S-ki kosztują ok 400 tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 23:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3737
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Bardzo wnikliwe i realne uwagi kolegi odnośnie rynku. Za 300 k są z małym przebiegiem i dobrą historią 996 turbo a co dopiero 997. Zwykłe Carrery niestety nie trzymają długo dobrej wartości.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 2:00 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
Zależy do czego ma być auto jeżeli tylko frajda to może być z pdk ale jeżeli inwestycyjnie na dłużej to tylko mk1 czytaj silnik ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 9:56 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
porscheee napisał(a):
Zależy do czego ma być auto jeżeli tylko frajda to może być z pdk ale jeżeli inwestycyjnie na dłużej to tylko mk1 czytaj silnik ...


To ciekawe podejście.
Chodzi ci o blok z Mezger vs 3,8 DFI?

Nie widziałem nigdzie uwag na temat trwałości 3,8 TT. Zatem skoro jeszcze nikt nie narzeka to chyba jest całkiem OK?
Możesz rozwinąć temat troszkę?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 10:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2285
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Dla mnie oczywiście tylko PDK + 3,8 wolnossące 430 kucy daje większą frajdę niż 997 tt 1 /normalna jazda / To jest tylko 0,1 s do 100 wolniejsze.Z kolei moja córka stwierdziła ,że największy fun to 930 cabrio w manualu .




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2016, 17:11 

Dołączył: 23.08.2016
Posty: 6
chetnie kupię 997.2 turbo s Za polski salon od 2010 dam 100 tyś. ojro


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2016, 21:15 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
ferkel76 napisał(a):
chetnie kupię 997.2 turbo s Za polski salon od 2010 dam 100 tyś. ojro


A ja takie mam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum