Autor |
Wiadomość |
Paweł50
|
Napisane: 11.11.2015, 20:43 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
Budżet do 250 tys.zł. Który wybrać? Interesują mnie różnice techniczne.
|
|
Góra |
|
adarek
|
Napisane: 11.11.2015, 21:28 |
|
Dołączył: 12.08.2010 Posty: 469
|
Największa różnica to chyba skrzynia PDK o niebo lepsza i szybsza od tiptronicka. Ja nie mam turbo a pomimo to jak w trybie sport+ zmienia biegi to miło kopie po kręgosłupie .
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 12.11.2015, 8:23 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Dodatkowo PDK to 7 biegów vs 5 w Tipie. Kiedyś szukając Turbo 997.1 chyba głównie przez skrzynię PDK zdecydowałem się na polfit 4S - z racji budgetu naturalnie bo 997'2 Turbo było by idealną opcją dla mnie
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 12.11.2015, 14:32 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Obawiam sie ze może trochę braknąć na 997.2 ale bez zastanawiania sie tylko PDK jest moc
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Jordan
|
Napisane: 12.11.2015, 23:17 |
|
Dołączył: 18.12.2014 Posty: 490
|
Dołóż parę złotych i bierz PDK, różnica jest kolosalna.
|
|
Góra |
|
Paweł50
|
Napisane: 13.11.2015, 0:12 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
Sonda, o ile pamiętam ostatnią cenę Twojej, to niewiele mogłoby zabraknąć.
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 13.11.2015, 10:03 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
To była mega okazja
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Paweł50
|
Napisane: 15.11.2015, 22:54 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
"W 2009 roku samochód poddano modernizacji, co się zmieniło? Przede wszystkim: reflektory, tylne lampy, przedni zderzak, a oprócz modyfikacji stylizacyjnych przeprojektowano zawieszenie, wzmocniono silniki, a automatyczną przekładnię Tiptronic S zastąpiono dwusprzęgłową PDK." Co zmieniono w zawieszeniu ?
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 16.11.2015, 5:19 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
W zawieszeniu (internet):
- Sprezyny zostaly zmienione na sztywniejsze - modul kontrolny PASM - górne wahacze - Tylna belka poprzeczna zeby skorygowac problemy geometrii - Tylne amortyzatory - co za tym idzie ustawienie zawiasu jest nieco inne
P.S. Jesli znajdziesz 997.2 Turbo w tej kwocie bedziesz mial nielada szczescie. Dobry i zadbany 997.1 z tiptroniciem ceniony bedzie napewno powyzej 250k Nistetey te "okazja" najczesciej oznaczaja pokolizyjne/pomalowane auto (kwestia bedzie jak gruba kolizja to naprawde byla)
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
coco
|
Napisane: 16.11.2015, 21:54 |
|
Dołączył: 14.08.2015 Posty: 46
|
explosiv napisał(a): W zawieszeniu (internet):
- Sprezyny zostaly zmienione na sztywniejsze - modul kontrolny PASM - górne wahacze - Tylna belka poprzeczna zeby skorygowac problemy geometrii - Tylne amortyzatory - co za tym idzie ustawienie zawiasu jest nieco inne
P.S. Jesli znajdziesz 997.2 Turbo w tej kwocie bedziesz mial nielada szczescie. Dobry i zadbany 997.1 z tiptroniciem ceniony bedzie napewno powyzej 250k Nistetey te "okazja" najczesciej oznaczaja pokolizyjne/pomalowane auto (kwestia bedzie jak gruba kolizja to naprawde byla) Z tym powyżej 250k za 997.1 T to lekka przesada. W kwocie 230-250k można znaleźć zadbane i sprawdzone egzemplarze. Powyżej 250k ( do maks 300k) już bym poszukiwał 997.2 T. Więcej poprostu nie opłaca się dać za to auto, poczekamy rok i ceny 991 Turbo zaczną powoli zbliżać się zbliżać do kwoty 500k. Jeśli ktoś jest skłonny dać więcej niż 250k za 997.1 T to naprawdę podziw..
|
|
Góra |
|
explosiv
|
Napisane: 17.11.2015, 3:25 |
|
Dołączył: 11.05.2015 Posty: 347 Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
|
Coco tu nie chodzi o to ile kupujacy chce dac (to jest rzecza oczywista ze jak najmniej)...... Piszac moja opinie myslalem o autach z rocznika 2007/2008 przebiegiem >100k z polaskiego salonu, bezypadkowym itd.... napewno w tej cenie znajdzie sie 997.1 turbo z mniejszymi wymaganiami
_________________
eXpL@S!V In: 718 Cayman GT4RS In: E3 Cayenne II [9YAAI1] Out: Macan FL [95BAA1] Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672 Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642
|
|
Góra |
|
Paweł50
|
Napisane: 28.05.2016, 21:50 |
|
Dołączył: 28.02.2015 Posty: 274
|
Nie znalazłem 997.2 turbo w cenie do 300 tys.zł. Warto zainteresować się w zamian 991S PDK w tych pieniądzach ?
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 28.05.2016, 22:17 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Dobre 991S PDK do 300tys uważam na dziś za niewykonalne...
Godne uwagi auta same sie sprzedają a takie co długo wiszą to nie z racji nieatrakcyjnego koloru czy braku PSE
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 28.05.2016, 22:41 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Paweł50 napisał(a): Nie znalazłem 997.2 turbo w cenie do 300 tys.zł. Warto zainteresować się w zamian 991S PDK w tych pieniądzach ? 997.2 Turbo do 300 tys. to byłaby bardzo duża okazja. Tych aut powstało tylko ok 5 tys szt (coupe i cabrio) i w mojej ocenie przez najbliższy czas w zasadzie utrzymają obecną cenę, tzn. nie sądzę, żeby staniały więcej niż 10%. Jeżeli natomiast zainteresowanie klasycznymi Porsche utrzyma się na obecnym poziomie, to sądzę, że w perspektywie średnio i długo-terminowej, te auta mają spory potencjał wzrostowy. Oczywiście dotyczy to głównie najlepszych egzemplarzy - mały przebieg, bezwypadkowość itd. Dlatego też i obecnie można kupić "okazję" za mniej niż 300 tys. Tyle, że niemal zawsze za okazyjną ceną kryje się jej prawdziwy powód, czyli klasyka - rozbitek z USA, zajeżdżony "trup" z Włoch lub Francji lub zaniżona akcyza aut z DE. Na rynku aut używanych - nie tylko w PL - nie ma "cudów". Prawdziwe okazje sprzedają się z rąk do rąk, beż żadnych ogłoszeń, pośredników itd. Zazwyczaj przyczyną takiej sprzedaży jest pilna potrzeba gotówki, i wtedy nie ma czasu na cały "ceremoniał" sprzedaży, a trzeba szybko "upłynnić" auto. Dostęp do wiedzy na temat takich transakcji mają jednak nieliczni + trzeba mieć natychmiastowe źródło finansowania, tj. cash z dnia na dzień. Odnośnie zaś do zakupu za 300 tys - rekomenduję 997 turbo mkI. Moim zdaniem mamy ostatni moment, żeby za te pieniądze kupić sensowne auta, bo niedługo nie będzie już dobrych samochodów za tą kasę. A co do 991 S - takie auto można kupić zawsze i niemal od ręki. Już niedługo zaczną się oferty poleasingowe samochodów z polskiego rynku (salon PL, pierwszy właściciel itd.), a ceny spadną poniżej 300 tys. Wybiegam zarazem nieco w przyszłość, ponieważ teraz za 300 tys można kupic tylko zwykłą 991, a sensowne S-ki kosztują ok 400 tys.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 28.05.2016, 23:58 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Bardzo wnikliwe i realne uwagi kolegi odnośnie rynku. Za 300 k są z małym przebiegiem i dobrą historią 996 turbo a co dopiero 997. Zwykłe Carrery niestety nie trzymają długo dobrej wartości.
_________________
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 29.05.2016, 2:00 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Zależy do czego ma być auto jeżeli tylko frajda to może być z pdk ale jeżeli inwestycyjnie na dłużej to tylko mk1 czytaj silnik ...
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 29.05.2016, 9:56 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
porscheee napisał(a): Zależy do czego ma być auto jeżeli tylko frajda to może być z pdk ale jeżeli inwestycyjnie na dłużej to tylko mk1 czytaj silnik ... To ciekawe podejście. Chodzi ci o blok z Mezger vs 3,8 DFI? Nie widziałem nigdzie uwag na temat trwałości 3,8 TT. Zatem skoro jeszcze nikt nie narzeka to chyba jest całkiem OK? Możesz rozwinąć temat troszkę?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 29.05.2016, 10:27 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Dla mnie oczywiście tylko PDK + 3,8 wolnossące 430 kucy daje większą frajdę niż 997 tt 1 /normalna jazda / To jest tylko 0,1 s do 100 wolniejsze.Z kolei moja córka stwierdziła ,że największy fun to 930 cabrio w manualu .
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
ferkel76
|
Napisane: 14.10.2016, 17:11 |
|
Dołączył: 23.08.2016 Posty: 6
|
chetnie kupię 997.2 turbo s Za polski salon od 2010 dam 100 tyś. ojro
|
|
Góra |
|
Jordan
|
Napisane: 14.10.2016, 21:15 |
|
Dołączył: 18.12.2014 Posty: 490
|
ferkel76 napisał(a): chetnie kupię 997.2 turbo s Za polski salon od 2010 dam 100 tyś. ojro A ja takie mam
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|