Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.10.2018, 19:21 

Dołączył: 10.05.2016
Posty: 243
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Nr klubowicza: 514
Mam pytanie do osób, które miały możliwość jazdy WRX STI 2015-2016 - czy zawieszenie jest dużo twardsze np od 991.2 turbo s :?:




_________________

in: 718; 991.2; Macan
out: 997.2 4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.10.2018, 20:54 

Dołączył: 5.06.2016
Posty: 29
Posiadam Subaru sti i użytkowałem wszystkie generacji do tej pory jak i większość evo , seryjny zawias jest jak dla mnie idealny tak na co dzień jak i na tor czy super oes ( w amatorskim ściganiu )serie maja tendencje do stukania po przebiegu 60-80 tys i na pewno nie jest twardsze od zawieszenia nawet zwykłej 997.2 S a co dopiero turbo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.10.2018, 19:32 

Dołączył: 10.05.2016
Posty: 243
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Nr klubowicza: 514
artur.wac napisał(a):
Posiadam Subaru sti i użytkowałem wszystkie generacji do tej pory jak i większość evo , seryjny zawias jest jak dla mnie idealny tak na co dzień jak i na tor czy super oes ( w amatorskim ściganiu )serie maja tendencje do stukania po przebiegu 60-80 tys i na pewno nie jest twardsze od zawieszenia nawet zwykłej 997.2 S a co dopiero turbo


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Dzięki za info, rozważam zakup na sezon zimowy :wink:




_________________

in: 718; 991.2; Macan
out: 997.2 4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.10.2018, 23:08 

Dołączył: 27.01.2018
Posty: 31
Moim zdaniem również Subaru STI ma bardziej miękkie zawieszenie niż np. Porsche Cayman S. W końcu porównujemy bardziej rajdówkę do barziej wyścigówki :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.10.2018, 19:58 

Dołączył: 5.06.2016
Posty: 29
Paradoksalnie wyścigówka torowa ( asfalt równy jak stół zazwyczaj ,pomijając Poznań ) ma twardsze zawieszenie i ustawienia niż rajdówka ( mieszane nawierzchnie ) oczywiście wszytko zależy od ustawień ale patrząc z punktów wyjściowych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.10.2018, 23:26 

Dołączył: 27.01.2018
Posty: 31
Dokładnie o to mi chodziło :-)

artur.wac napisał(a):
Paradoksalnie wyścigówka torowa ( asfalt równy jak stół zazwyczaj ,pomijając Poznań ) ma twardsze zawieszenie i ustawienia niż rajdówka ( mieszane nawierzchnie ) oczywiście wszytko zależy od ustawień ale patrząc z punktów wyjściowych.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum