Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.05.2009, 22:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
Witam i o pomoc proszę

Mam taki oto dziwny objaw w 944 n/a 82 r.:
począwszy od ok 4.000 obr. samochód wpada mi w wibracje i tak jest aż do 6.000 bez wzgledu na to czy jest na biegu czy z wyciśniętym sprzęgłem na postoju. A więc kwestie skrzyni (poduszek) wału odpadają. Oczywiście do 4.000 wszystko jest oki Myslałem, ze wymiana rozrzadu (całego z balansem) coś pomoże, ale bez zmian pomimo ustawienia wszystkiego na punkty jak należy :( .
Co ciekawe znajomy w swoim 944 n/a z 86 ma dokładnie to samo też profilaktycznie wymienił cały rozrząd łącznie z panewkami wałka balansu, totalnie wszystko i ma identyczne objawy
walczymy z tym juz dosyć długo, ale bezskutecznie dlatego czas na fachową poradę zaznajomionych z tematem :D

pomóżcie please, jakieś sugestie?

Z góry dzięki i pozdrawiam wszystkich maniaków p.
Tomas


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2009, 22:30 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
kwestia czy rzeczywiście rozrzad- pasek balnsowy jest dobrze ustawiony. Znaki beda sie zgadzać a rolka będzie żle założona na wałku balansowym (można się pomylic !!) i efekt bedzie taki jak piszesz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.05.2009, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
Komancz
Twoja wypowiedz potwierdza moje przypuszczenia :)

ale pytanie która rolka dokladnie (na balansie są 2) i jak ja prawidlowo ustawic
i tak się zastanawiam cy naciąg paska balansu moze mu miec znaczenia - na logikę nie ale.... :?:

wielkie dzieki za pomoc
pozdr
Tomas


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.05.2009, 8:23 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
U mnie przyczyną była uszkodzona pompa wspomagania. Wyszło to przez przypadek. Też miałem wibracje w wyzszym zakresie obrotów których przyczyny nie mogłem się doszukać. Sprawę załatwiła wymiana pompy wspomagania która się zepsuła i trzeba było ja wymienić. Była ogólnie juz wyeksploatowana, zuzte łozyska itd co przenosiło drgania na całe auto.

Pozdr
Wojtek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.05.2009, 10:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 86
Lokalizacja: Piaseczno
Nr klubowicza: 321
Panowie
dzięki za cenne uwagi będziemy walczyć dalej
pzdr
Tomas


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum