|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
buczi82
|
Napisane: 11.05.2017, 14:41 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Wybaczcie że kolejny temat ale mam emergency.... Od jakiegoś czasu lekko mi ubywało płynu, pomyślałem pewnie węże, czas by było wymienić na rurki... Ale jak to z czasem, poczekamy... Dzisiaj jednak leci ciurkiem... Pytanie w którym mscu padają te węże ??? Bo zawsze od frontu po lewej za kołem kapało, dzisiaj jednak jak zobaczyłem to leci od frontu na środku silnika, czy on ma pompę wody z przodu napędzana paskiem klinowym, czy jest możliwe że jak leci ciurkiem to raczej pompa nie z węża ??? Nie mam jak teraz zobaczyć a zaraz do pracy, dobrze że mam moto, jak to by była pompa to już bym szukał i zamawiał ale boje się ceny hehe pewnie będzie z £500 :/ Aha czy jak będę pompę wymieniał to normalnie można pasek zdjąć czy coś może przeskoczyć, jakieś znaki etc Dzięki wielkie Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka Znalazłem taką pompę ktora mogę kupić od ręki, ale nie wiem czy to jest to bo na ebayu są takie, albo inne większe z 3 otworami, nie wiem czy to obudowa etc Silnik 3.2 benzyna 2004 Są 3 typy i każda pasuje do mojego, która jest właściwa ? 1. Sprawdź to na eBay http://www.ebay.co.uk/itm/301936015051Ta kupiłem , mam nadzieję że to jest ta, jutro będzie razem z paskiem ... 2. Sprawdź to na eBay http://www.ebay.co.uk/itm/3116448259063. Sprawdź to na eBay http://www.ebay.co.uk/itm/191908008740Tam wchodzi 18L płynu ????????? Prawie 1k zł za płyn, chore to jest ehhh
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 11.05.2017, 16:54 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
U mnie przy wymianie termostatu i pompy wody i przedmuchaniu układu powietrzem by wypchnąć stary płyn weszło 24 albo 28 litrów płynu chłodzącego. Pierw dokładnie Zlokalizuj skąd ci się pltn leje, a najlepiej jakbyś nie miał osłon pod silnikiem bo one mogą "mącić wodę". Przyczyn może być wiele... A co konkretnie według ciebie jest chore?
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 11.05.2017, 19:21 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Jak sie lało po lewej to tamtędy ida 2 rurki aluminiowe. Lubia skorodowac i wtedy sie leje. Niestety dostęp nie za dobry
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 11.05.2017, 20:06 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
A można wlać jakiś inny niebieski płyn chłodzący, tańszy ? Przecież to wyrzucanie kasy w błoto, wolę dzieciom coś kupić jak wylać z 1k zł, masakra... No to rurki pewnie też walnięte ehhh A co z tą pompa, która to ? Mam nadzieję że nr1
Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 11.05.2017, 23:04 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Jak bedziesz zmienial pompe i tak wyleci od groma płynu. Kup sobie te 12 litrow i styknie. Płyn czerwony norma G12 lub G12+
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 12.05.2017, 0:29 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
|
Góra |
|
Driv3rrrr
|
Napisane: 12.05.2017, 23:08 |
|
Dołączył: 30.05.2016 Posty: 152
|
Tak naprawde to bez różnicy. Aby był do aluminiowych chlodnic i spelnial chociaż to G12. Jak spelnia tą norme to i inne zazwyczaj też
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 13.05.2017, 1:33 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Ok dzięki Kurcze pompa i pasek przyszły ale napinacz w poniedziałek dopiero, lipa, najwyżej napinacz wymienię w poniedziałek a pompę i pasek jutro... Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 13.05.2017, 10:46 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
24-28 litrów płynu chłodzącego do cayena??? 1000zl na płyn chłodniczy??? Wybaczcie ale to chyba jakiś żart!!! Gdzie tam wlałes taką ilosc płynu? 10 litrów to max! A płyn po 10zl za litr... I to w miarę dobry bo są i tańsze.
|
|
Góra |
|
pitong
|
Napisane: 13.05.2017, 13:23 |
|
Dołączył: 11.08.2013 Posty: 160
|
michal928 napisał(a): 24-28 litrów płynu chłodzącego do cayena??? 1000zl na płyn chłodniczy??? Wybaczcie ale to chyba jakiś żart!!! Gdzie tam wlałes taką ilosc płynu? 10 litrów to max! A płyn po 10zl za litr... I to w miarę dobry bo są i tańsze. Do auta z silnikiem 4.8 tyle wchodzi. I musi być płyn o normie G12! Oczywiście możesz wlać borygo, ale to prawie jak byś wlal wodę do układu, która przecież jest jeszcze tańsza - idąc twoim tokiem myślenia. Do silnika również przecież możesz wlać olej 15W40 za 7 zł za litr, bo też jest "w miarę dobry" do poloneza z lpg... No w sumie to nawet na tą samą literę Polonez i Porsche...
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 13.05.2017, 14:09 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Pitong - daleki jestem od takiego podejścia jakie przedstawiasz i nie uważam, ze można lać byle co - wszystko z głową. Manual podaje 18-21L przy V8. Przy normalnej wymianie wejdzie ok 10L - jak się pobawisz i pospuszczasz ze wszystkich węży, nagrzewnic, ogrzewania postojowego itp może dojdziesz do 15L. Całości się nie da spuścić. Nie wiem jaki płyn zalałeś (może oryginał), ja mam na stanie Texaco Havoline G12 po 20zł litr koncentratu co po rozcieńczeniu 1:1 (-37*) daje litr gotowego płynu po 10zł i nie jest badziewie typu borygo choć i to bez żadnego problemu można zalać i nic mu się nie stanie. W silniku VR6 płynu jest mniej - nie wiem skąd wzieliście kwotę 1000zł za płyn.Przy wymienie rurki, termostatu czy pompy wody ucieknie może z 5L - 10L płynu... To wszystko. Nie straszcie człowieka!
|
|
Góra |
|
Osa
|
Napisane: 13.05.2017, 21:50 |
|
Dołączył: 30.05.2013 Posty: 43
|
Do Cayenne 4,5 wchodzi 9,2 Litra,Cayenne turbo 10,0 Litra płynu chłodzącego. Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 14.05.2017, 13:56 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Spoko płyn znalazłem, 5L koncentrat g12 cena około 120zl można go wymieszać z wodą 10L co da -22, ale ja dam 10L i reszta wody, w UK max -5 więc da radę, ale jak 10L wchodzi to wystarczy 5L i 50:50... Ale to nie problem, problem mam z odkręceniem pompy, koło ledwo poszło, ale śruby w pompie niby nigdy nie ruszane a nie da rady odkręcić, imbus się przekręca, torx się przekręca ehhh chyba tylko rozwiercanie ale msca zero Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 14.05.2017, 15:05 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
No widzisz wcale nie jest drogo. Śruby - standard... Prawie zawsze jest tragedia. Od razu kup sobie nowe kółko pompy bo tego raczej w całości nie zdejmiesz...
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 14.05.2017, 18:06 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Koło zeszło w jednym kawałku, jest ok, ale śruby od pompy porażka ehhh jutro kolega podjedzie i będziemy próbować bo sam to zepsuje, cierpliwości nie mam Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 16.05.2017, 19:57 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Dupa, muszę cały przód ściągać i rozwiercać bo śruby zjechane ehhh
Czy żeby chłodnice ściągnąć muszę zderzak odkręcić czy wyjdzie bez ? Bo nie chce mi się całego ściągać :/
Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 19.05.2017, 16:55 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Wymiana pompy, jakiś żart, tylko kątówka , a po wycięciu śruby palcami wykręciłem, dobrze że w ogóle poszło... Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
buczi82
|
Napisane: 20.05.2017, 22:13 |
|
Dołączył: 25.11.2015 Posty: 109
|
Pompa wymieniona, na razie sucho, ale cieknie tak jakby z pod zbiorniczka po prawym nadkolu od środka, czy jest możliwe że może za dużo się malało płynu i tam jest jakiś zbiornik wyrównawczy z zaworem przelewowym ??? Zgaduje, nie chce zaraz pół auta rozkręcać i patrzeć co tam jest, do tego leci zimna woda, a auto dawno nagrzane, nie wiem co to może być, obok też jest sprężarka ale to raczej nie ma nic wspólnego...
Wysłane z mojego X900+ przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|