Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 15:06 

Dołączył: 16.01.2019
Posty: 3
Witam, kilka dni temu odebrałem mojego Boxstera z serwisu i w tym momencie pojawił się problem z obrotami/ wypadającymi zapłonami na cylindrach 1, 2, 3, kody błędów - P0300, p0301, p0302, p0303.

Co było serwisowane :
- wymieniony olej i filtr
- ciecz chłodząca
- była demontowana skrzynia biegów (wymienione uszczelnienie wału silnika, chyba RMS to się zwie)- oczywiście na odłączonym akumulatorze.

Kiedy silnik jest zimny pracuje jakby stabilniej, słychać losowe "fuknięcia" z układu wydechowego kiedy silnik jest ciepły.
Na postoju i wolnych obrotach oczywiście zapala się po czasie kontrolka check engine.
Wcześniej silnik pracował bardzo stabilnie i równo.

Proszę o podpowiedzi, z góry dziękuje (y)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 15:31 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Kto Ci robił serwis? Łożysko jest IMS.Dlaczego nie jedziesz do wykonawcy napraw skoro dzieją się takie rzeczy po odebraniu samochodu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 15:42 

Dołączył: 16.01.2019
Posty: 3
To było wymienione : https://i.ebayimg.com/images/g/dwoAAOSw ... s-l300.jpg

A jestem już umówiony na poniedziałek, ale wolałbym wiedzieć co mogło pójść źle ewentualnie..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2019, 22:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To może być zupełnie niezwiązane, po prostu mógł ich czas nadejść, ale
ciekawe jest że wypada cała jedna strona.

Jak masz możliwość to obejrzyj cewki (w 986 masz bez osłon, więc będzie
dobrze widać ich stan) czy nie są popękane. Można spróbować zamienić
cewki miejscami jeżeli są bardzo ładne, a przy okazji wyjąc i obejrzeć
świece.

To tak na start. Mam jeszcze inne teorie, ale po co rozsiewać złe
nastroje ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.01.2019, 0:30 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Mam raczej złe przeczucia. Już miałem takie auta po nieumiejętnej wymianie uszczelniacza wału - efektem był przestawiony rozrząd.
Sprawdźcie ich ustawienie komputerem.
Może ubite sondy lambda przy demontażu wydechu ale wtedy byłby raczej błąd z sond.
Czy poza wypadaniem rozrządu są jeszcze jakieś inne błędy?
Daj się wykazać chłopakom - jak zaczęli niech skończą lub przynajmniej ustal a przyczynę. Jeśli natomiast nie mają doświadczenia z porsche, to ich jednorazowa przygoda z tymi silnikami i okaże się, że przeskoczył rozrząd to poinformuj ich o tym, ze trzeba wyjąć i rozebrać silnik i raczej zabierz auto bo ugrzęźniesz z nim tam na dobre...
Jaki przebieg auta?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum