Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 883 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.12.2018, 23:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Dwie ankiety , głosujemy do środy 20.00 (tak by można poćwiczyć na wybranym torze)

1. Czy można używać w zawodach TCS (kontrola trakcji)

https://docs.google.com/forms/d/1J2alib ... ested=true



2. Tor dla Porsche 919 Hybrid (szybkie tory, tankowanie i zmiana opon)

https://docs.google.com/forms/d/15Xayoe ... ested=true




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2018, 23:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Ustaliliśmy, ze auta będziemy robić rotacyjnie w pętli po kolei

911 RSR
996 GT3
997 GT3
Cayman GT4 Clubsport
991 GT3 RS
919 hybrid

czyli po następnej niedzieli z 919 hybrid będzie 911 RSR
modele torowe - tankowanie i zmiana opon ,
modele uliczne bez (tak jak dzisiaj)

Jeszcze ankieta na długość jednego wyścigu (zakładając , ze robimy zawsze dwa wyścigi, wiec będzie to x 2) dla przykładu dzisiejsze Nurburing jeden wyścig miał dł do 20 min.:

https://docs.google.com/forms/d/1N__Z-0 ... ested=true




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 0:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2068
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Ja proponuję, że skoro robimy 2 wyścigi to może za tydzień eksperymentalnie jeden zagramy z TCS, a drugi bez?
Każdy się bedzie mógł wtedy przekonać czy ma to sens i kiedy jest większa frajda.
Dla mnie optymalnie jak wyścig trwa 10-15 minut.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 1:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
no ale ja mialem auto co mialo byc - bylem 1h wczesniej - cwiczylem ostro - widzialem przede mna jak dwoch oberki sliczne trafilo - prowadzilem (pewnie i tak nie dlugo ale zawsze cos ;) ) - no i przerwało rozłączyło.... (tylko mnie? widzialem inne pokojne pcp mi tylko zniknal) no a potem jak wit namowil zebym dolaczyl znowu to zdazylem na czas ale przy starcie wysciugu patrze ze zmieniles klase auta i tyle :(

co do auta i toru mi obojetne ale jak podacie to sie trzymajmy tego auta pliz. co do pomagaczy ja jeżdżę bez i szczególnie na początku było strasznie - ale tylko tak się człowiek uczy więc jestem za tym żeby wyłączać 8)

co do opon to akurat na tym torze to właściwie przy tak ustawionym to już drugie okrążenie na tych samych gumach bylo trudne a trzecie to miałem juz mega kłopoty - ale na normalnych torach super.




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 2:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Jacek klasa niestety zmieniona została na prośbę uczestników. Sam nie wiem nawet czemu, ale prosili :wink:

Trochę przykre i żałosne jest to, że w klubie porsche klubowicze chcą by na torze zamiast nich myślała konsola ... :roll:
Zobaczymy co ankieta pokaże. Rozwiązanie Adama żeby jeden wyścig z kontrolą trakcji a drugi bez trakcji to bardzo dobry pomysł do testu :!:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 2:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Mamy trzy ankiety (do środy 20.00), wkleję je w jednym poście:



1. Czy można używać w zawodach TCS (kontrola trakcji)

https://docs.google.com/forms/d/1J2alib ... 3646193000



2. Tor dla Porsche 919 Hybrid (szybkie tory, tankowanie i zmiana opon)

https://docs.google.com/forms/d/15Xayoe ... 9180588000

3. Długość trwania wyścigu

https://docs.google.com/forms/d/1N__Z-0 ... 3309709300




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 8:28 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
szkoda że nie udało się z wami zagrać :banghead:
ring mój faworyt
a co do jazdy bez tcs to można się sporo nauczyć zachowania auta
trzeba delikatnie z gazem, uważać na balans, kiedy dodawać gazu
mimo że jest to wirtual to czuć zachowanie auta




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 8:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Taa, delikatnie z gazem. Ja używam w tym celu X na padzie Wiem, można zmienić na R2, ale to wymaga przyzwyczajenia ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 11:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Witek używanie X jest bez sensu. Musisz zacząć stosować R2 - to jest potencjometr i można dawkować gaz wg potrzeb.
A najlepiej kup żonie pod choinkę kierownicę - dla Jej bezpieczeństwa, żeby poćwiczyła trudne zachowania na drodze :lol:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 11:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Mam kierownicę, ale do PS3 :( Najgorsze, że kierownica oznacza tak naprawdę konieczność kupna (i trzymania go gdzieś) fotela :D




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2018, 12:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Ja jestem przeciwnikiem TCS na zawodach dlatego, że największy minus kontroli trakcji to, że przy większej ilości zawodników na torze robi się "destruction derby", nie trzeba jechać "fair play" i czekać na okazje do wyprzedzania tylko można na dohamowaniach "na pałe" wjeżdżać w tył innych aut i ich spychać bezkarnie bo TCS utrzyma nas na torze.




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 14:24 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Maniek jak tam wyniki ankiety?;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 16:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Wyniki ?

1. Czy można używać w zawodach TCS (kontrola trakcji)

61,5% na NIE

Możemy drugi wyścig zrobić najwyzej z TCS (ustalimy to na czacie po 1 wyścigu)


2. Tor dla Porsche 919 Hybrid (szybkie tory, tankowanie i zmiana opon)

66,7% Monza GP (proponuje wersję bez szykany)


3. Długość trwania wyścigu

77,8% średnia do 20 min.




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 22:51 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Stworzyłem teraz pokoj porsche club poland,takze jakby ktos chciał potrenować na monzie to zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 22:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2068
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Piekielnie szybka jest ta hybryda!




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.12.2018, 23:04 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Bez systemów trudna do opanowania. RSR to przy tym owieczka :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2018, 10:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
adamax napisał(a):
Piekielnie szybka jest ta hybryda!


Tak jak zawsze używam manualnej skrzyni biegów tak w 919 musiałem przełączyć na automat bo nie nadążałem ze zmianą biegów :lol:

Witek wg mnie łatwiejsza jest od 911 rsr - centralny silnik (bardziej neutralna i przewidywalna) i dużo lepsza przyczepność , no chyba że używasz cały czas X :wink:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 11:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W kwestii technicznej - czy kierownica Thrustmaster T150 jest warta uwagi? Bo T80 pewnie nie




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 14:45 

Dołączył: 12.11.2018
Posty: 43
Czytałem o T150 i sam miałem brać, ale potem zobaczyłem jakieś video na youtube, gdzie gość pokazywał, że T300 jest dużo bardziej precyzyjna i generalnie dla bardziej zaawansowanych graczy.

T150 ponoć świetnie sprawdza się dla tych, któzy mają swoją pierwszą styczność z kierownicą do konsoli/pc. Generalnie chodzi chyba o to, że dla osób, którzy kupują swoją pierwszą kierownice nie będzie różnicy między T150 a T300.

Ja wybrałem T300 dlatego, że jeżdzę we wszystko co się da na PC i PS4 - wyścigi seryjnych samochodów, wyścigi GT3, F1, drifting, rajdy, rallycross i wiem, że kierownicę będe miał na długo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.12.2018, 16:07 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dzięki. Ma to być pierwsza kierownica dla młodego. No, prawie, cośtam jeździł na Logitechu/PS3. Oczywiście i ja zamierzam skorzystać ;) Do tego celu T150 powinna styknąć. Ważne - musi działać z PC/PS4. A jak będzie i z PS3 to tylko lepiej :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 883 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum