Autor |
Wiadomość |
mb_911
|
Napisane: 9.12.2018, 23:34 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 9.12.2018, 23:58 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Ustaliliśmy, ze auta będziemy robić rotacyjnie w pętli po kolei 911 RSR 996 GT3 997 GT3 Cayman GT4 Clubsport 991 GT3 RS 919 hybrid czyli po następnej niedzieli z 919 hybrid będzie 911 RSR modele torowe - tankowanie i zmiana opon , modele uliczne bez (tak jak dzisiaj) Jeszcze ankieta na długość jednego wyścigu (zakładając , ze robimy zawsze dwa wyścigi, wiec będzie to x 2) dla przykładu dzisiejsze Nurburing jeden wyścig miał dł do 20 min.: https://docs.google.com/forms/d/1N__Z-0 ... ested=true
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 10.12.2018, 0:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2101 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Ja proponuję, że skoro robimy 2 wyścigi to może za tydzień eksperymentalnie jeden zagramy z TCS, a drugi bez? Każdy się bedzie mógł wtedy przekonać czy ma to sens i kiedy jest większa frajda. Dla mnie optymalnie jak wyścig trwa 10-15 minut.
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 10.12.2018, 1:29 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
no ale ja mialem auto co mialo byc - bylem 1h wczesniej - cwiczylem ostro - widzialem przede mna jak dwoch oberki sliczne trafilo - prowadzilem (pewnie i tak nie dlugo ale zawsze cos ) - no i przerwało rozłączyło.... (tylko mnie? widzialem inne pokojne pcp mi tylko zniknal) no a potem jak wit namowil zebym dolaczyl znowu to zdazylem na czas ale przy starcie wysciugu patrze ze zmieniles klase auta i tyle co do auta i toru mi obojetne ale jak podacie to sie trzymajmy tego auta pliz. co do pomagaczy ja jeżdżę bez i szczególnie na początku było strasznie - ale tylko tak się człowiek uczy więc jestem za tym żeby wyłączać co do opon to akurat na tym torze to właściwie przy tak ustawionym to już drugie okrążenie na tych samych gumach bylo trudne a trzecie to miałem juz mega kłopoty - ale na normalnych torach super.
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 10.12.2018, 2:34 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Jacek klasa niestety zmieniona została na prośbę uczestników. Sam nie wiem nawet czemu, ale prosili Trochę przykre i żałosne jest to, że w klubie porsche klubowicze chcą by na torze zamiast nich myślała konsola ... Zobaczymy co ankieta pokaże. Rozwiązanie Adama żeby jeden wyścig z kontrolą trakcji a drugi bez trakcji to bardzo dobry pomysł do testu
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 10.12.2018, 2:54 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 10.12.2018, 8:28 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 867 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
szkoda że nie udało się z wami zagrać ring mój faworyt a co do jazdy bez tcs to można się sporo nauczyć zachowania auta trzeba delikatnie z gazem, uważać na balans, kiedy dodawać gazu mimo że jest to wirtual to czuć zachowanie auta
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.12.2018, 8:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Taa, delikatnie z gazem. Ja używam w tym celu X na padzie Wiem, można zmienić na R2, ale to wymaga przyzwyczajenia
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 10.12.2018, 11:38 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Witek używanie X jest bez sensu. Musisz zacząć stosować R2 - to jest potencjometr i można dawkować gaz wg potrzeb. A najlepiej kup żonie pod choinkę kierownicę - dla Jej bezpieczeństwa, żeby poćwiczyła trudne zachowania na drodze
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 10.12.2018, 11:51 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Mam kierownicę, ale do PS3 Najgorsze, że kierownica oznacza tak naprawdę konieczność kupna (i trzymania go gdzieś) fotela
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 10.12.2018, 12:41 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Ja jestem przeciwnikiem TCS na zawodach dlatego, że największy minus kontroli trakcji to, że przy większej ilości zawodników na torze robi się "destruction derby", nie trzeba jechać "fair play" i czekać na okazje do wyprzedzania tylko można na dohamowaniach "na pałe" wjeżdżać w tył innych aut i ich spychać bezkarnie bo TCS utrzyma nas na torze.
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 12.12.2018, 14:24 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Maniek jak tam wyniki ankiety?;)
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 12.12.2018, 16:24 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
Wyniki ?
1. Czy można używać w zawodach TCS (kontrola trakcji)
61,5% na NIE
Możemy drugi wyścig zrobić najwyzej z TCS (ustalimy to na czacie po 1 wyścigu)
2. Tor dla Porsche 919 Hybrid (szybkie tory, tankowanie i zmiana opon)
66,7% Monza GP (proponuje wersję bez szykany)
3. Długość trwania wyścigu
77,8% średnia do 20 min.
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
zibi911
|
Napisane: 12.12.2018, 22:51 |
|
Dołączył: 23.02.2008 Posty: 865 Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
|
Stworzyłem teraz pokoj porsche club poland,takze jakby ktos chciał potrenować na monzie to zapraszam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.12.2018, 23:04 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Bez systemów trudna do opanowania. RSR to przy tym owieczka
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 13.12.2018, 10:28 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1069 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
adamax napisał(a): Piekielnie szybka jest ta hybryda! Tak jak zawsze używam manualnej skrzyni biegów tak w 919 musiałem przełączyć na automat bo nie nadążałem ze zmianą biegów Witek wg mnie łatwiejsza jest od 911 rsr - centralny silnik (bardziej neutralna i przewidywalna) i dużo lepsza przyczepność , no chyba że używasz cały czas X
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.12.2018, 11:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
W kwestii technicznej - czy kierownica Thrustmaster T150 jest warta uwagi? Bo T80 pewnie nie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
zomgzord
|
Napisane: 15.12.2018, 14:45 |
|
Dołączył: 12.11.2018 Posty: 43
|
Czytałem o T150 i sam miałem brać, ale potem zobaczyłem jakieś video na youtube, gdzie gość pokazywał, że T300 jest dużo bardziej precyzyjna i generalnie dla bardziej zaawansowanych graczy.
T150 ponoć świetnie sprawdza się dla tych, któzy mają swoją pierwszą styczność z kierownicą do konsoli/pc. Generalnie chodzi chyba o to, że dla osób, którzy kupują swoją pierwszą kierownice nie będzie różnicy między T150 a T300.
Ja wybrałem T300 dlatego, że jeżdzę we wszystko co się da na PC i PS4 - wyścigi seryjnych samochodów, wyścigi GT3, F1, drifting, rajdy, rallycross i wiem, że kierownicę będe miał na długo.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.12.2018, 16:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Dzięki. Ma to być pierwsza kierownica dla młodego. No, prawie, cośtam jeździł na Logitechu/PS3. Oczywiście i ja zamierzam skorzystać Do tego celu T150 powinna styknąć. Ważne - musi działać z PC/PS4. A jak będzie i z PS3 to tylko lepiej
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|