|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jakinton
|
Napisane: 15.01.2013, 23:13 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.01.2013, 23:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Przeróbka z 4S. Wg mnie warta mniej niż oryginalne 4S. Bez sensu.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 15.01.2013, 23:23 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
No ale 200k za przeróbkę to jednak za dużo (jak na mój gust).
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 15.01.2013, 23:27 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
Dziękuję serdeczne Witku / Sebastianie za kubeł zimnej wody
kierowałem napaliłem się :
mały przebieg
ostatni rok 993
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 15.01.2013, 23:31 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
kurak wodna nadal mi się jednak podoba, a tym bardziej, ze moi dobrzy znajomi za dużej wody wracają po latach do Polski o i mógłbym ...
|
|
Góra |
|
pit
|
Napisane: 15.01.2013, 23:51 |
|
Dołączył: 25.11.2009 Posty: 678
|
stare auta muszą być oryginalne..takie przeróbki są potem nie sprzedawalne..w normalnej cenie. unikać unikać.zdecydowanie.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 15.01.2013, 23:56 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3742 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Szkoda, że nie dał fotki silnika i nr vin wszystko by wyjaśniło ale spoiler bynajmniej wygląda jak od turbo S.
Ale inny patent mnie zadziwił w popielniczce jest zegar to stoper czy ciśnienie doładowania? i tak fajny patent bo u mnie to jest też niewykorzystane miejsce
_________________
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 16.01.2013, 0:27 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
Jednak nie Darku, spojler od 4s , a turbo się różni ten na zdjęciu to 4s
sprawdziłem go na autocheck i w zgodzie co gość "zeznaje" title czyste, żadnych innych rekordów za wyjątkiem wymiany silnika w 2001 na turbo w ASo
To w popielniczce to doładowanie
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 16.01.2013, 0:29 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 16.01.2013, 0:30 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
|
Góra |
|
MegaLoL
|
Napisane: 16.01.2013, 0:30 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 49
|
W stanach dość często można się natknąć na C4S/Turbo. Tym bardziej, że 4S praktycznie niczym sie nie różni od turbo. Heble, zawias, skrzynia ta sama. Tylko silnik w turbo jest uturbiony Nie uważam, że te samochody są "niesprzedawalne" i nie warto. Na rennlist znam co najmniej paru użytkowników co lata po takim swapie/modach. Nawet RUF robił z 4S Turbo R. Ciekawa alternatywa, a nawet to nie jest alternatywa, tylko mamy turbo w cenie S/4S. I takie samochody będą trzymać swoją wartość na pewno.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 16.01.2013, 0:31 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2933
|
Może ktoś z kolegów forumowiczów zza Wielkiej Wody mógłby jakoś pomóc? Może coś o nim słyszał?
Przeróbki też mogą dawać dużo frajdy
W każdym bądź razie 993turbo to słuszny kierunek zapatrywań! Polowanie na nie da na pewno więcej satysfakcji niż na młodsze modele
|
|
Góra |
|
MegaLoL
|
Napisane: 16.01.2013, 0:33 |
|
Dołączył: 19.03.2009 Posty: 49
|
Spoiler nie od 4S, bo takowy nie był, tylko od turbo S.
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 16.01.2013, 0:47 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
jednak coś pokombinowane jest :
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
alexdr
|
Napisane: 16.01.2013, 1:41 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 876
|
Ja myślę, Jacku, że musisz odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytanie, a mianowicie czy myślisz już dziś, kupując auto, o ew. sprzedazy w PL, czy to raczej "na zawsze" lub conajmniej b. długo.
Przy odsprzedaży w PL cena +/- 200 będzie trudna, bo jest argument w postaci "nie ori turbo". Natomiast wartość "fun" może być wyższa od zmęczonego ori, i to na długo.
Ja przynajmniej tak bym na to patrzył ... i zazdroszczę dylematu pzdr
|
|
Góra |
|
jakinton
|
Napisane: 16.01.2013, 11:01 |
|
Dołączył: 26.03.2012 Posty: 186
|
Dzięki wielkie Alex
akurat nie Jacek, niemniej zrezygnowaliśmy z zakupu, było coś pogmatwane, a sprzedający nie odpowiedział na kilka istotnych zadanych mu pytań.
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 16.01.2013, 20:05 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
alexdr napisał(a): Ja myślę, Jacku, że musisz odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytanie, a mianowicie czy myślisz już dziś, kupując auto, o ew. sprzedazy w PL, czy to raczej "na zawsze" lub conajmniej b. długo. Przy odsprzedaży w PL cena +/- 200 będzie trudna, bo jest argument w postaci "nie ori turbo". Natomiast wartość "fun" może być wyższa od zmęczonego ori, i to na długo. Ja przynajmniej tak bym na to patrzył ... i zazdroszczę dylematu pzdr Dokladnie tak samo mysle.
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|