|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
martinezzz
|
Napisane: 9.11.2014, 12:43 |
|
Dołączył: 15.10.2014 Posty: 29
|
dzis rano po odpaleniu auta (Cayenne S 2005) okazalo sie, ze pali sie kontrolka zaciagnietego hamulca recznego, chociaz nigdy nie uzywam go na postoju. nacisnalem na pedal hamulca recznego, a potem go odblokowalem (i tak kilka razy) ale nic to nie dalo. auto rzeczywiscie zachowuje sie jakby nadal mialo zaciagniety reczny. wtf? czy ktos ma pomysl skad ten objaw i jak sie tego pozbyc? czy ewentualnie mozna tak jechac pare km do warsztatu, czy zniszcze uklad hamulcowy?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 9.11.2014, 12:58 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A nie jest to przypadkiem sygnalizacja kończących się klocków lub zbyt niskiego poziomu płynu hamulcowego?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Osa
|
Napisane: 9.11.2014, 14:54 |
|
Dołączył: 30.05.2013 Posty: 43
|
Ja musiałem podciągać ręcznie do góry-słaby siłownik i sam opadał, oczywiście wnerwiający komunikat dżwiękowy.Koniec klocków o ile pamiętam to odpowiedni komunikat.
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
tukobi
|
Napisane: 9.11.2014, 15:40 |
|
Dołączył: 4.09.2012 Posty: 311
|
Klocki to inny komunikat, ręczny to inny.
|
|
Góra |
|
martinezzz
|
Napisane: 9.11.2014, 16:16 |
|
Dołączył: 15.10.2014 Posty: 29
|
strasznie dziwna akcja. przejechalem pare km z tym komunikatem i sprawdzilem, czy tylne tarcze sie zagrzaly, co oznaczaloby, ze reczny faktycznie jest zaciagniety ale tarcze i opony zimne, rozgrzaly sie dopiero po parokrotym uzyciu zasadniczego hamulca. komunikat "park brake" jednak nie znika. zastanawiam sie, czy moze to byc jakis blad elektroniki? czy probowac odpiac akumulator i w ten sposob "zresetowac" system czy nie ma to sensu? ewentualnie czy samodzielnie da sie podciagnac reczny, jak pisze jeden kolega, czy wymaga to wizyty w warsztacie? teraz akurat dlugi weekend, wiec nie bardzo widzi mi sie jazda przez 2 dni z ciaglym komunikatem dzwiekowym
|
|
Góra |
|
martinezzz
|
Napisane: 9.11.2014, 16:23 |
|
Dołączył: 15.10.2014 Posty: 29
|
jest postep. po przyciagnieciu do siebie reka pedalu hamulca, komunikat znika. a to - jak dedukuje - oznacza zuzyty silownik. ktos sie orientuje jaki jest koszt nowego z wymiana?
|
|
Góra |
|
Osa
|
Napisane: 9.11.2014, 19:40 |
|
Dołączył: 30.05.2013 Posty: 43
|
Zanim zaczniesz szukać nowego dobrze by było tam zajrzeć może coś się poluzowało,generalnie spasowanie tych elementów, mocowanie czujnika pozostawia duży margines.Koszt nowego, sam jestem ciekawy.
|
|
Góra |
|
Docent
|
Napisane: 11.11.2014, 21:50 |
|
Dołączył: 11.11.2014 Posty: 12
|
martinezzz napisał(a): dzis rano po odpaleniu auta (Cayenne S 2005) okazalo sie, ze pali sie kontrolka zaciagnietego hamulca recznego, chociaz nigdy nie uzywam go na postoju. nacisnalem na pedal hamulca recznego, a potem go odblokowalem (i tak kilka razy) ale nic to nie dalo. auto rzeczywiscie zachowuje sie jakby nadal mialo zaciagniety reczny. wtf? czy ktos ma pomysl skad ten objaw i jak sie tego pozbyc? czy ewentualnie mozna tak jechac pare km do warsztatu, czy zniszcze uklad hamulcowy?
Zapewne zuzyty silownik od hamulca recznego - nr czesci 95542338900. Do kupienia oryginalny za 30$ w USA lub 30 EUR w Europie, zamiennik w US mozna dostac za 19$. Tu masz link do opisu jak to wymienic:
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
|
|
Góra |
|
martinezzz
|
Napisane: 12.11.2014, 23:23 |
|
Dołączył: 15.10.2014 Posty: 29
|
Dziekuje za konkretna rade, gdyby wszystkie na forum byly tak dokladne, wiekszosc warsztatow by splajtowala
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|