|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dusiu
|
Napisane: 21.03.2009, 22:27 |
|
Dołączył: 21.03.2009 Posty: 7
|
Koledzy i kolezanki, rozmyślam nad zakupem 911 ( 997). Moje srednie przebiegi to okolo 40tkm rocznie po Polsce. Jak wytrzymuje zawieszenie w 911, na co zwracac uwage przy zakupie. Napiszcie jakie jest prawdziwe średnie spalanie i cokolwiek co moze mi pomoc w zakupie i podjęciu odpowiedniej decyzji. \Z gory dziekuje.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 22.03.2009, 0:48 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jak chcesz kupić to kup!
... tylko nie pytaj o spalanie, przy porsche to naprawdę nie ma sensu.
Już kiedyś był ten temat: po prostu pali tyle ile wlejesz
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 22.03.2009, 4:03 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
997 to super plan!
Osobiście wybrałbym 4S z PDK ale to rzecz gustu.
Niech wypowiedzą się użytkownicy, ale myślę że trzeba liczyć się ze spalaniem 15-20l. w zależności od "temperamentu"..
|
|
Góra |
|
dusiu
|
Napisane: 22.03.2009, 8:31 |
|
Dołączył: 21.03.2009 Posty: 7
|
a jak z wytrzymałościa silnika i zawieszenia. ile wytrzymuje zawieszenie? wiem, ze spalaniem trzeba sie liczyc w granicach 15-20. Wytrzymam 40tkm rocznie w 911 po polskich drogach??
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 22.03.2009, 9:35 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
dusiu napisał(a): Wytrzymam 40tkm rocznie w 911 po polskich drogach??
Hmm...raczej nie zaryzykowałbym 911 jako jedynego auta, do codziennego ganiania po dziurach..
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 22.03.2009, 10:37 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Hej, chyba dasz radę, ja widzę codziennie w Wiesbaden (Niemcy) sporo kobiet które jeżdżą 997 C2 i C4 więc dla prawdziwego fana czy fanki to nie problem.
Nie miałem 911 jeszcze, ale wydaje mi się że na początek Carrera (bez S )będzie w sam raz. W 997 możesz dokupić opcjonalnie PASM - który umożliwia regulację zawieszenia, www.porsche.pl
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 22.03.2009, 10:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
dusiu napisał(a): a jak z wytrzymałościa silnika i zawieszenia. ile wytrzymuje zawieszenie? wiem, ze spalaniem trzeba sie liczyc w granicach 15-20. Wytrzymam 40tkm rocznie w 911 po polskich drogach??
Co 20 tys , będziesz zmieniać opony + olej( 8 litrów) + drobiazgi( filtry etc) = 6000 zł.
Jakakolwiek usterka nawet droban zawieszenia ,może wyeliminować auto nawet na 2 tygodnie z użytku( okres oczekiwania na części + terminy)
Jakakolwiek poważniejsza awaria to wyłączenie z ruchu nawet na miesiące ,patrz wyżej.
Najwązniejsze jest jednak to że użytkując auto na plskich drogach , równiżż w zimie (kamienie+ sól) po 3 latach z przebiegiem 120 000 km takie auto będzie już niemal zajezdżone na śmierć( lakier,zwieszenie,układ przeniesienia napędu)
Takie auto przez 3 lata straci ok 60 % wartości i wogóle ciężko będzie go sprzedać ponieważ Porsche moją średni 10 000 km rocznego przebiegu.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.03.2009, 12:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Abelard napisał(a): Hej, chyba dasz radę, ja widzę codziennie w Wiesbaden (Niemcy) sporo kobiet które jeżdżą 997 C2 i C4 więc dla prawdziwego fana czy fanki to nie problem. Nie miałem 911 jeszcze, ale wydaje mi się że na początek Carrera (bez S )będzie w sam raz. W 997 możesz dokupić opcjonalnie PASM - który umożliwia regulację zawieszenia, www.porsche.pl
Nie wiem czy zauwazyles, ale jest subtelna roznica miedzy jakoscia drog w okolicy Wiesbaden i w Polsce
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 22.03.2009, 13:14 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
wit007 napisał(a): Abelard napisał(a): Hej, chyba dasz radę, ja widzę codziennie w Wiesbaden (Niemcy) sporo kobiet które jeżdżą 997 C2 i C4 więc dla prawdziwego fana czy fanki to nie problem. Nie miałem 911 jeszcze, ale wydaje mi się że na początek Carrera (bez S )będzie w sam raz. W 997 możesz dokupić opcjonalnie PASM - który umożliwia regulację zawieszenia, www.porsche.plNie wiem czy zauwazyles, ale jest subtelna roznica miedzy jakoscia drog w okolicy Wiesbaden i w Polsce
Z mojego doświadczenia, niestety nie. Dziury na dziurach, ładne to są 3-4 największe ulice w centrum
|
|
Góra |
|
dusiu
|
Napisane: 22.03.2009, 19:51 |
|
Dołączył: 21.03.2009 Posty: 7
|
no to chyba zakup 911 mam z glowy. dzieki wielkie za wszelkie informacje. nie moge sobie pozwolic na przestuj nawet tygodniowy. Polska nie jest jeszcze krajem w ktorym z powodu drog porche 911 moze byc uzywane na codzien. wielka szkoda...
|
|
Góra |
|
maff
|
Napisane: 22.03.2009, 19:59 |
|
Dołączył: 22.04.2008 Posty: 132
|
Hmm, nie poddawaj się tak łatwo
Po prostu miej jakieś zapasowe auto w pogotowiu Wiele 911 jeździ po Łodzi na codzień i nie wyglądają źle. A Łódź od Wielunia niedaleko
|
|
Góra |
|
piotrek911
|
Napisane: 23.03.2009, 22:27 |
|
Dołączył: 27.05.2008 Posty: 52
|
tych aut nie kupuje sie rozsadkiem...
a chyba wlasnie rozsadnego uzasadnienia szukasz dla marzen.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 24.03.2009, 1:32 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
kupuj a nie będziesz żałował, nie ma się co martwić na zapas
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 24.03.2009, 13:11 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Marion napisał(a): kupuj a nie będziesz żałował, nie ma się co martwić na zapas
Naprawdę myślisz ,że mając do dyspozycji tylko jedno auto czyli Porsche 997 S ,jest sens jeżdic nim okrągły rok i robić 40 000 km??
Pamiętam ,że miałem kiedyś Hondę CRX od nwości i przez 3 lata zrobiłem nią 120 000 km...jak ją sprzedawałem to był niemal wrak .
Pzrecież nawet aby geometrię zrobić ( czyli min 2 x w roku przy takim przebiegu) należy robic to w warsztacie który kalibruje czujnki PSM.Ile jest takich warsztatów?
Bo normalnie nawet na 17 calowych felgach jak się przyjedzie to mają kłopot.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 24.03.2009, 15:13 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
jurek968 napisał(a): Pzrecież nawet aby geometrię zrobić ( czyli min 2 x w roku przy takim przebiegu) należy robic to w warsztacie który kalibruje czujnki PSM.Ile jest takich warsztatów?
Czyli geometrie przy PSMie mozna robic tylko w ASO? Na czym ta kalibracja polega?
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 24.03.2009, 17:03 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
uważam że jak najbardziej jest sens kupić nowe auto i po 3 latach najeździć mu 120 tys km.
przynajmniej wiadomo dlaczego Twoje auto straciło na wartości bo jak widzę 2-3 letnie 911 z przebiegiem 9 tys km za 50% ceny nowego to na miejscu właściela bym się popłakał i dziwię się że ktoś to wogóle kupił.
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 24.03.2009, 17:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
kl napisał(a): jurek968 napisał(a): Pzrecież nawet aby geometrię zrobić ( czyli min 2 x w roku przy takim przebiegu) należy robic to w warsztacie który kalibruje czujnki PSM.Ile jest takich warsztatów? Czyli geometrie przy PSMie mozna robic tylko w ASO? Na czym ta kalibracja polega?
raczej tak tylko w serwisie czy da się ominąc tą procedurę tego niewiem,czujnik jest na przekłądni kierowniczej więc przestwaia się przy regulacji zbieżności osi przedniej.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 24.03.2009, 17:59 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Marion napisał(a): uważam że jak najbardziej jest sens kupić nowe auto i po 3 latach najeździć mu 120 tys km. przynajmniej wiadomo dlaczego Twoje auto straciło na wartości bo jak widzę 2-3 letnie 911 z przebiegiem 9 tys km za 50% ceny nowego to na miejscu właściela bym się popłakał i dziwię się że ktoś to wogóle kupił.
Zgoda tak mówi logika i rozsądek.
Ale czy rozsądek decyduje przy zakupie 911 tki??
Tak na marginesie niedawno czytałem Buyer s Guide 996/997, gościa który swojego auta szukał przez 6 lat .Zdązył wydać poradnik zanim auto kupił...tak więc podejścia są różne.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|