|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
nebula911
|
Napisane: 24.01.2012, 21:19 |
|
Dołączył: 24.01.2012 Posty: 7
|
Dzień dobry
To mój pierwszy post więc serdecznie witam wszystkich.
Jestem na etapie szukania 997 Turbo, a że nie miałem większego kontaktu z tym samochodem mam kilka pytań, i od razu z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.
Czy ktoś może opisać jak w praktyce sprawuje się Tiptronic/ręczna w 997 T?
Czy warto się spinać i kupić auto po lifcie?
Na jakie dodatkowe wyposażenie zwrócić uwagę przy zakupie?
Co do skrzyni:
Raczej na model posiadający PDK nie będzie mnie stać, więc pozostaje Tiptronic albo ręczna skrzynia.
Tiptronic znam jedynie z modelu 964 C2 i nie jestem zachwycony pracą tej skrzyni. W mej ocenie jest ona najsłabszym punktem tego wspaniałego samochodu.
pozdrawiam serdecznie
Darek
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 25.01.2012, 8:55 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
witaj
tiptronic w 997 4s sprawuje się bardzo dobrze, jak nie chcesz często wymieniać sprzęgła to lepiej tiptronic
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 25.01.2012, 10:31 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Cześć,
Według mnie tiptronic to podstawa!
Chociaż nie mam nic przeciwko automatowi w 964 (wręcz przeciwnie) ewolucja tiptronika przez kilkanaście lat naprawde poszła do przodu...
Powodzenia!
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 25.01.2012, 10:34 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jak nie chcesz palić gum na starcie, wybitnie wyczynowo jeździć na torze to tiptronic ma tylko zalety w tym modelu.
PDK jest lepsza skrzynia ale koszt zakupu auta z ta skrzynia to około dwukrotny wydatek w porównaniu z modelem przed liftem.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 25.01.2012, 13:58 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jasmin napisał(a): Jak nie chcesz palić gum na starcie, wybitnie wyczynowo jeździć na torze to tiptronic ma tylko zalety w tym modelu. PDK jest lepsza skrzynia ale koszt zakupu auta z ta skrzynia to około dwukrotny wydatek w porównaniu z modelem przed liftem.
+1
ja mam 997TT tiptronic i daje rade
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
pawel20vt4
|
Napisane: 25.01.2012, 21:46 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Jasmin napisał(a): Jak nie chcesz palić gum na starcie, wybitnie wyczynowo jeździć na torze to tiptronic ma tylko zalety w tym modelu. PDK jest lepsza skrzynia ale koszt zakupu auta z ta skrzynia to około dwukrotny wydatek w porównaniu z modelem przed liftem.
Jurek wierz mi w Tip też można spalić gumy i to na slikach
Najważniejsze żeby auto nie było po wypadkowe, fajnie jak ma pakiet chrono, pownieważ wtedy jest procedura startu i chwilowe zwiekszenie doładowania w serii.
_________________ Pozdrawiam Paweł 911 997 TURBO 1/4 mili- 10.583 s > PCP Włocławek 2014 911 964 TURBO Macan III GTS http://www.willa911.pl
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 5.02.2012, 14:07 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
dlaczego myślisz nad turbo a nie innym ? ile i jak będziesz użytkował auto?
o turbine trzeba dbać, miałem ten sam dylemat .
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.02.2012, 14:56 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Nie rozumiem stwierdzenia 'o turbo trzeba dbać'
O 4S nie trzeba?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
adaszko123
|
Napisane: 5.02.2012, 15:39 |
|
Dołączył: 10.09.2011 Posty: 307
|
Turbina jest drozsza w utrzymaniu i trzeba nia jezdzic, bo inaczej szybko pojawia sie problemy z turbinami i ich sterowaniem.... o to mi chodziło. źle sformułowałem "trzeba dbać"
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.02.2012, 16:00 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
oj tam, bez przesady z tymi turbinami, palowac auto i bedzie ok wazne, zeby turbina nie jezdzic nonstop spokojnie....
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 6.02.2012, 9:59 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Miałem już 4 sztuki 997 Turbo w tym 1 x Tiptr.
Wszystko jest ok i nawet ten automat daje radę ( czasami przymula ) ale jestem pozytywnie zaskoczony jak turbo jeździ .
Jedynym poważnym mamkamentem jest to że za często przez pomyłkę przez nieuwagę dotykałem "łopatki" na kierownicy i to było denerwujące.
Manual jest przyjemniejszy ale tylko poza miastem i na torze - jeśli w mieście i dużym powolnym ruchu to jest udręką .
Powiem tak : obojętnie co wybierzesz będziesz miał mega fun !
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
nebula911
|
Napisane: 5.03.2012, 12:01 |
|
Dołączył: 24.01.2012 Posty: 7
|
Dziękuję wszystkim za cenne informacje.
Kupiłem 911 Turbo S z 2010 roku czyli jednak PDK Postaram się wrzucić zdjęcia w najbliższym czasie.
pozdrawiam serdecznie
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 5.03.2012, 12:17 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Wow!
No to prawdziwy potwór!
0-100 chyba robi poniżej 3 sekund?
Gratulacje i koniecznie sie pochwal zdjęciami !!!
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.03.2012, 15:04 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Jasmin napisał(a): 0-100 chyba robi poniżej 3 sekund? !
nieee, bez przesady, normalnie robi wysoki 3.xx
z Launch Control (start z 5000 obr.) zrobisz niskie 3.xx
ale potencjal w aucie jest, setup wydech i remap to ok. 600 KM i 2.8s do setki
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.03.2012, 19:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Seria powinna zrobić z LC bez problemu 3,1 a przy pewnym szczęściu 2,9-3,0 s.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 5.03.2012, 19:59 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
wit007 napisał(a): Seria powinna zrobić z LC bez problemu 3,1 a przy pewnym szczęściu 2,9-3,0 s.
Testowali kilka sztuk w auto bild sportscars w 2010 roku i najlepszy wynik byl 3.08.....
Turbo S z moca 620 KM robilo 2.78s
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.03.2012, 20:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Mi ludzie z Porsche mówili, że najlepsze 997 TT PDK (bez S) jakie mierzyli, robiło 3,09. Więc najlepsze S na pewno zejdzie poniżej 3.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 17 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|