Autor |
Wiadomość |
964coupe
|
Napisane: 3.09.2014, 11:59 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Kupiłem 964 Cabrio więc coupe chętnię zamienię na starsze np.912 lub pierwsze F.Może ktoś będzie chętny [/u]
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 4.09.2014, 22:59 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Wrzuć jakieś zdjęcia i dokładny opis swojego auta bo "suchym" postem ciężko będzie Ci namówić kogokolwiek na zamianę...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 5.09.2014, 16:24 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
A może jeszcze starsze Cię interesuje ??
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 5.09.2014, 17:14 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
Najlepiej pierwsza seria 911:D.
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 5.09.2014, 17:41 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
zdjęcia dla zainteresowanych na pw .zamiana na jeszcze jeszcze starsze nie wchodzi w grę choć to fajne auto jest;)
Pierwsza seria 911 najbardziej mi pasuję
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 5.09.2014, 18:11 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
964coupe napisał(a): Pierwsza seria 911 najbardziej mi pasuję
Ale te auta to chyba w innych przedziałach cenowych chodzą
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 5.09.2014, 18:22 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Lamer napisał(a): 964coupe napisał(a): Pierwsza seria 911 najbardziej mi pasuję Ale te auta to chyba w innych przedziałach cenowych chodzą
Dlaczego porównujesz ceny 964 tzw."Polskie" z niemieckimi cenami 911 pierwszej serii?
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 5.09.2014, 19:21 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Lamer napisał(a): 964coupe napisał(a): Pierwsza seria 911 najbardziej mi pasuję Ale te auta to chyba w innych przedziałach cenowych chodzą
Ceny zależą przede wszystkim od stanu technicznego F-ka może być dużo tańsza od 964
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 5.09.2014, 19:27 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Dokładnie Chris,kolega Lamer nieuczciwie chciał porównać jakiegoś trupa 964 z igłą F.
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 5.09.2014, 19:56 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
Nigdzie nie napisałeś, że zamienisz na F do remontu
Wartość F modelu w dobrym stanie jest ponad dwukrotnie wyższa niż 964 w dobrym stanie więc chyba trzebaby być nespełna rozumu żeby pójść na taką zamianę.
Piszę o Classic Data dla ścisłości.
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 5.09.2014, 21:21 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Szukam w Polsce f do 150tys.PLN.
Trupa f bez problemu kupisz w polsce za 50tys.zl. Trupa 964 za 50 nie kupisz w ogóle.
Koszt renowacji jest podobny z tym że koszt serwisu dużo wiékszy w 964.
Inna sprawa sprzedaj piékne F w polsce w cenie 2xwyższej .Powodzenia.Ja dałem ofertę na Polskim forum , nie niemieckim.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 5.09.2014, 21:47 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Wcale nie tak dawno mogłem kupić 964 coupe z tipem za ok. 50 tys. i nie powiedziałbym o nim "trup", więc...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
G50
|
Napisane: 6.09.2014, 15:39 |
|
Dołączył: 12.05.2013 Posty: 56
|
911F kompletny trup do 50tyś zł to było dwa lata temu chyba że ktoś nie wie co sprzedaje. Nie można porównywać cenowo 964 do F. Potwierdzam porownywalne stany samochodu F do 964 do dwu krotna róznaca na korzyść F-ki. Zakładam się że już podobne stany pierwszej serii 912 są droższe od 964.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 6.09.2014, 16:20 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
wit007 napisał(a): Wcale nie tak dawno mogłem kupić 964 coupe z tipem za ok. 50 tys. i nie powiedziałbym o nim "trup", więc...
Nie tylko mogłem ale i kupiłem i to nie trupa za niewiele ponad 50
A trudno porównać stan budy bez ocynku z kilkanaście lat młodszą ocynkowaną .Reanimacja jest o wiele kosztowniejsza,nie mówiąc o ori częściach
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Mate_usz
|
Napisane: 6.09.2014, 20:29 |
|
Dołączył: 5.07.2010 Posty: 110
|
chris napisał(a): wit007 napisał(a): Wcale nie tak dawno mogłem kupić 964 coupe z tipem za ok. 50 tys. i nie powiedziałbym o nim "trup", więc... Nie tylko mogłem ale i kupiłem i to nie trupa za niewiele ponad 50 A trudno porównać stan budy bez ocynku z kilkanaście lat młodszą ocynkowaną .Reanimacja jest o wiele kosztowniejsza,nie mówiąc o ori częściach
odsprzedaż po kosztach?
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 6.09.2014, 20:51 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Mate_usz napisał(a): chris napisał(a): wit007 napisał(a): Wcale nie tak dawno mogłem kupić 964 coupe z tipem za ok. 50 tys. i nie powiedziałbym o nim "trup", więc... Nie tylko mogłem ale i kupiłem i to nie trupa za niewiele ponad 50 A trudno porównać stan budy bez ocynku z kilkanaście lat młodszą ocynkowaną .Reanimacja jest o wiele kosztowniejsza,nie mówiąc o ori częściach odsprzedaż po kosztach?
pewnie nie bo to są takie historię z pogranicza okultyzmu i czarnej magii.
Nie mówiąc już o szczepach
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 6.09.2014, 21:20 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
964coupe napisał(a): Szukam w Polsce f do 150tys.PLN. Trupa f bez problemu kupisz w polsce za 50tys.zl. Trupa 964 za 50 nie kupisz w ogóle. Koszt renowacji jest podobny z tym że koszt serwisu dużo wiékszy w 964. Inna sprawa sprzedaj piékne F w polsce w cenie 2xwyższej .Powodzenia.Ja dałem ofertę na Polskim forum , nie niemieckim.
dlatego auta uciekają z Polski
Polska to ma być taniej - ot taka ciekawostka nie wiedzieć czemu.
A Chris bajek nie opowiada i nie kupił po to aby sprzedawać po kosztach .
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 7.09.2014, 9:39 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Ja raczej nie sprzedaje -964 jest obecnie w trakcie przeróbki na 912
Tak trochę Singer trochę naszych pomysłów
A baza kupiona rzeczywiście za niewiele ponad 50k z przerysowaną prawą stroną .W przyszłym tygodniu powinno wrócić z prac blacharskich .Gaźniki i nowy zapłon /bez aparatu/ leci z usa
Na pierwsze spotkanie PCP w 2015 powinniśmy się wyrobić
http://porscheclassic.pl/index.php?opti ... Itemid=195
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 7.09.2014, 16:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Zajefajny projekt
Wygląd klasyczny a trakcja współczesna, mega!!!
Jeszcze tylko jakieś klasyczne malowanie i rozwalicie wszystko co dotychczas w Polsce zbudowano...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 7.09.2014, 20:53 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|