|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
TKacki
|
Napisane: 20.02.2008, 23:55 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Sprzedam przednie zawieszenie sportowe 924S, 944, S, S2, 968.
W skład zestawu wchodzą (L+P):
- amortyzatory Bilstein B6
- kolumny zawieszenia gwintowane z regulacją wysokości
- poduszki mocowania amortyzatora do nadwozia z łożyskiem
- sprężyny seryjne
- zwrotnice + piasty + osłony tarcz + kierownice powietrza do chłodzenia
- zaciski 4 tłoczkowe Brembo
- przewody hamulcowe giętkie
- tarcze wentylowane (nie zużyte)
- czujniki ABS
- końcówki drążków kierowniczych
- nowy zestaw klocków hamulcowych Ferrodo FDB451 (w pudełku)
Całość zmontowana, gotowa do założenia na auto. Do starszych modeli (924,944 przed 87) potrzebne są dłuższe drążki kierownicze, które również posiadam.
Świetny upgrade w atrakcyjnej cenie – proszę o tel.
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 3.06.2008, 16:48 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
no i proszę co wyszło z połączenia uporu właściciela i zdolnego mechanika
powyższy zestaw został zaaplikowany do 924 2.0 co nie było łatwą sprawą
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 3.06.2008, 16:49 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 3.06.2008, 17:02 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Super
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 3.06.2008, 17:27 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
Jakos tak chyba wysoko stoi...??
|
|
Góra |
|
Abelard
|
Napisane: 3.06.2008, 18:05 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 380
|
Zgadzam się z Wampirem, widziałem na żywo i wydawało mi sie że lekko wyżej niż seryjne 24, ale może to złudzenie optyczne ??
|
|
Góra |
|
Rafał
|
Napisane: 3.06.2008, 22:05 |
|
Dołączył: 12.04.2008 Posty: 24
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 3.06.2008, 22:17 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
Może i troszkę wyżej stoi, ale zapewne lepiej jeździ
Gratulacje
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 3.06.2008, 22:57 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
już mówiłem właścicielowi ale powtórzę jeszcze raz - terenówka!!!
5 cm w dół!!!!
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 3.06.2008, 23:05 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5199 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 4.06.2008, 7:26 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
dzięki za mile słowa, gleba będzie narazie gwint sie odrdzewia
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 4.06.2008, 16:06 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1100
|
Zdecydowanie trzeba go obniżyć, bo jest zdecydowanie wyżej niż seria! Na moje oko 5-7cm
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 4.06.2008, 20:56 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2916
|
to fakt..wysoko...ale najwazniejsze jak sie prowadzi? jakie roznice?
jak sie sprawdzil na zlocie?
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 13.06.2008, 16:51 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
prowadzi sie bardzo ładnie, tył nie wychyla sie nadmiernie, chociaż nie jechałem na maxa
nierówności pokonuje twardo i zdecydowanie
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 17.06.2008, 10:36 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
mr-nemo napisał(a): nierówności pokonuje twardo i zdecydowanie
ostatnio jeżdże troszkę moim... i coś wiem o twardości i zdecydowaniu ... czytaj zdecydowanie za twardo
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|