Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.10.2008, 20:01 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
W nadchodzący weekend odbędzie się kolejna, 42 już edycja legendarnego Rajdu Żubrów! Jest to prawdopodobnie jedyna tego typu impreza sportowo-motoryzacyjna na świecie, w której organizatorzy, zasłużeni zawodnicy i działacze automobilklubów zamieniają się swymi tradycyjnymi rolami z czynnymi sportowcami.

Obrazek

Rozgrywany corocznie rajd, którego pierwszym pomysłodawcą jest Rajdowy Mistrz Europy z roku 1966 Sobiesław Zasada, od samego początku był skierowany przede wszystkim do rajdowych oldboyów. Poprzez kolejne lata formuła imprezy ewoluowała i oprócz rywalizacji weteranów sportu (Grupa I) dodano kolejno odrębne klasyfikacje dla: dziennikarzy motoryzacyjnych (Grupa IV) oraz zawodników startujących na autach zabytkowych i youngtimerach (Grupa V).
W tym roku stawkę uzupełniają także: byli zawodnicy i działacze, którzy jednak nie przekroczyli jeszcze "progu weterana", czyli 55 lat (Grupa II) oraz zaproszeni goście (grupa III).
Smaczku rywalizacji dodają, jak zawsze, specjalne współczynniki wyrównawcze odnośnie uzyskanego wyniku na próbach sportowych, których wartość zależy zarówno od wieku kierowcy jak i daty produkcji samochodu, na którym startuje załoga.

Obrazek

Tegoroczna edycja drugi rok z rzędu startuje z rynku w małopolskich Myślenicach i będzie połączona z obchodami 100 rocznicy istnienia Automobilklubu Krakowskiego!
W najbliższą sobotę 26.10.2008 r. już od 9.00 rano Organizatorzy Rajdu serdecznie zapraszają wszystkich kibiców do wzięcia udziału w ceremonii Startu Honorowego a następnie dopingowania rywalizujących zawodników na trasach odcinków specjalnych.
W skład liczącego niemal 300 km długości Rajdu wchodzi bowiem aż 11 prób sportowych!
Zawodnicy będą walczyć na 2 pętlach, w skład których wchodzą następujące OSy (notabene kultowe fragmenty dawnych edycji rajdów Polski oraz Krakowskiego ;) ): Harbutowice, Przysłop, Makowska Góra, Góra Chełm oraz Lanckorona.
Zakończenie imprezy tradycyjnie zaplanowano w Hotelu Kasprowy, gdzie zostaną ogłoszone wynik całodniowej rywalizacji oraz rozdane trofea i nagrody. Nie obędzie się również bez kulminacyjnego punktu imprezy, czyli hucznego Balu Żubrów!

Obrazek

Szczegółowe: Harmonogram oraz Regulamin Rajdu można pobrać ze strony Automobilklubu Krakowskiego

Zapraszam Wszystkich już w piątek na godz. 14.00 pod gmach Urzędu Miasta i Gminy w Myślenicach na Rynku Głównym, gdzie odbędzie się I obowiązkowe badanie techniczne zgłoszonych do rywalizacji samochodów (w przeprowadzaniu którego będę miał przyjemność pomagać ;-) ).
Obrazek

Na koniec pozwolę sobie przytoczyć również krótkie streszczenie zasad bezpiecznego kibicowania i oglądania rajdów samochodowych (za: rajdy.hoga.pl):
Przykazania kibica rajdowego
1. Dojeżdżając do OS-u, zawsze przed zaparkowaniem obróć auto w stronę wyjazdu. Tym samym nie utrudniasz sobie i innym późniejszego, masowego wyjazdu z OS-u.
2. Nie rzucaj na drogę przedmiotów ( kamieni, butelek, desek, gałęzi) mogących zagrozić bezpieczeństwu kierowców i kibiców
3. W trakcie obserwowania rajdu nie pij alkoholu; spożycie alkoholu powoduje opóźnienie reakcji
4. Nie przebiegaj drogi przed jadącymi samochodami. Pojazd poruszający się z prędkością 90 km/godz. potrzebuje w przypadku suchej nawierzchni co najmniej 40 m na zatrzymanie się. Samochody rajdowe niektóre odcinki pokonują z prędkością 180 km/godz.
5. Nie zajmuj miejsc obserwacyjnych po zewnętrznej stronie zakrętu oraz po stronie wewnętrznej przy wyjściu z tego zakrętu
6. Nie zajmuj miejsc zakazanych znakiem "zakaz ruchu pieszych" oraz wydzielonych taśmą w tzw. kopertę
7. Nie zasłaniaj tablic informacyjnych organizatora rajdu
8. Nie zajmuj miejsc uniemożliwiających ucieczkę przed pojazdem, który wpadł w poślizg, np. przy przydrożnych drzewach
9. Nie stój na drodze na mecie stop - pamiętaj, że po mecie lotnej auta dopiero wyhamowują z dużych prędkości
10. Nie przechodź w strefie mety lotnej przez fotokomórkę
11. Nie stój na drodze odcinka specjalnego. Po OS poruszaj się (jeśli już musisz) poboczem, nigdy drogą. Nie przebiegaj drogi przed jadącym samochodem
12. Nie wykonuj gestów, które mogłyby spowodować zatrzymanie się zawodników
13. Nie rób zdjęć za wszelką cenę. Nie błyskaj lampą aparatu fotograficznego naprzeciw auta rajdowego
14. Nie zrywaj taśm zabezpieczających trasę
15. Zostaw miejsce po sobie takie jak byś chciał je zastać
16. Nie zostawiaj dzieci bez opieki
17. Nie zostawiaj bez ochrony zwierząt domowych. Ich gwałtowne wtargnięcie na jezdnię może spowodować zagrożenie bezpieczeństwa zawodników i kibiców
18. W razie nagłej potrzeby interwencji służb ratowniczych zwróć się do obsługi odcinka specjalnego, która występuje na rajdzie w kamizelkach z emblematem automobilklubu
19. Podporządkuj się prośbom i poleceniom sił porządkowych organizatora, policji, strażaków itp.
20. Pamiętaj - przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w czasie trwania Rajdu może uratować Twoje życie lub uchronić Cię przed kalectwem.

Jeszce raz zapraszam wszystkich do przybycia w gościnne rejony Myślenic i kibicowania zaciętej rywalizacji zawodników! :-D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2008, 8:42 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2053
Nr klubowicza: 068
bedzie i nasz Zuberek PDMOBIL
trzymajmy kciuki a jezeli jestescie z okolic to i pomoc sie przyda...




_________________

Marcin
----------------
http://trzymajgaz.pl/about-me/
https://www.facebook.com/TrzymajGaz/
http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2008, 19:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1566
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Pomoc wstępnie zarezerwowana. Boksy BMW-Sauber wysiadają...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2008, 20:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2053
Nr klubowicza: 068
czyzby lekarska precyzja?

jakas moze siostre milosierdzia tez zalatwcie bo nasz Zuberek łasy na damy !!! a u Nieggo w aucie brak ogrzewania wiec kto ogrzeje kolanka poczciwego staruszka :)




_________________

Marcin
----------------
http://trzymajgaz.pl/about-me/
https://www.facebook.com/TrzymajGaz/
http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2008, 10:38 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
I znowu jako kibic tylko a tu rajd spod domu mi odjeżdża....oby pogoda dopisała - to właśnie pogoda mnie odstraszyła.Jak próbowałem jechać odcinek Harbutowice przy + 8 stopniech po deszczu i w liściach to był w zasadzie jeden niekończący sie slajd :)
Droga ( dróżka) pnąca się ostro pod góre, same zakręty,nowy asfalt,dobra nawierzchnia ale niestety osłonięta drzewami ,trzymająca wilgoć , na niej piasek wymyty z lasu i pokrywa liści....strach się bać :wink: No i wąsko... 4 metry(?)




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2008, 12:24 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
....i dlatego będę jechał wolno. Jak to mam w zwyczaju. Jednak tak,żeby się nie spóżnić na bal.... Tam powinno być ciepło :lol: Za pomoc i ciepłe słowa dziękuję gorąco !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.10.2008, 22:46 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Ja właśnie dostałem info, że prawdopodobnie będę również obstawiał w sobotę oes Harbutowice jako zabezpieczenie. Tak więc, jeśli znajdzie się paru śmiałków, którzy na przekór pogodzie zechcą kibicować zawodnikom bezpośrednio na trasie - to zapraszam serdecznie :-D
Tylko weźcie jakiś termos! :lol:
Zajrzy ktoś jutro na BK na myślenickim rynku?
pdmobil - szerokości i miejsca na najwyższym stopniu podium życzę! :-D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2008, 16:14 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
Bede w Krakowie w sobote ok. 14.30. Gdzie najlepiej wtedy pojechac aby obejrzec rajd??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2008, 20:51 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
o 14.30 już raczej będzie po rajdzie (jeśli chodzi o stronę sportową) ;-)
Ostatni przejazd Harbutowic (ostatniej próby) rusza chyba coś ok 14.15 chyba...
Potem to już tylko Zakopane i Bal Żubrów :-D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.10.2008, 21:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1566
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Najlepiej jest w Lanckoronie - w Harbutowicach i Zachełmnej nie ma dobrych punktów widokowych.

Problem to godzina - 13:52 zaczyna się drugi przejazd Lanckorony. Ok. 90 zawodników, każdy puszczany co minutę czyli po 15:00 już nie ma po co przyjeżdżać.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 14:46 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Pojawienie się na YouTube filmików z Żubrów, z moim - też-udziałem, sprowokowało mnie do krótkiego komentarza.
Brak ekipy włoskiej znacznie osłabił atrakcyjość tegorocznej imprezy. Na "placu boju" zostali "krajowcy", jedyne co było fajne to to, że wszyscy /liczący się w walce o czołowe lokaty/ mieli ten sam współczynnik za wiek samochodu - 0.99. Jako pierwszy odpadł Piotr Zaleski - Polonez 2000 z jeszcze mocniejszym silnikiem jak rok temu /podobno 180KM - poniżej 900kg/. Pierwszym wydarzeniem był "bączek" Płatka na 2 0s-ie, strata 6-7 sek. Drugim - jakże przykrym dla mnie-mimo raczej spokojnej jazdy, wyjazd w las na 3-Os . Zanim kibice się ruszyli / niby pomagać/ z lasku wyjechałem, ale straciłem na tym os-ie ok.25 sek. Dalsza jazda mocno zachowawcza. Płatek wyrażnie górujący -wygrane 7 os-ów , Pacek - piękne i b. mocne Audi Quattro - 2 / + jeden ex z Płatkiem/, mnie udało się 1 + 2ex. z Płatkiem. Zachowicz - piękna replika RS /z silnikiem 3.2, mylona często z ubiegłorocznym autem Szafrańskiego/ jechał równo. Drugi mój wyjazd w plener za metą lotną w Zachełmnej mocno podniósł ciśnienie, bo w błocie mogłem ukończyć rajd. Tu dziękuję bardzo kibicom !!! W zapale przez moment pchali moje auto z tyłu i z przodu równocześnie, ale na szczęście znalazł się bardzo przytomny GOŚĆ, który zebrał te siły i auto zostało wypchnięte z rowu na pole, gdzie przez kilkadziesiąt metrów jazdy po świeżej skibie poznawałem off-roadowe możliwości starej 911 /na szczęście ze szperą/ zanim wyjechałem na drogę. Na PKC dojechaliśmy "w minucie" czyli bez spóżnień. Dalej bez przygód. Zajęte czwarte miejsce mnie nie cieszy - 729.3pkt. Trzeci Zachowicz - 727.9, drugi Pacek - 723.1, zwycięzki Płatek - 711.9./dobija mnie "gdybanie"/. Wszystkim bardzo dziękuję za fajną atmosferę, która przeniosła się na kończący imprezę bal. Jest to jedyna w swoim rodzaju impreza, na którą warto się wybrać - choćby nowym 997turbo / na mecie miało 770 pkt./
Specjalne podziękowaia dla Jurka i Piotra, którzy znowu rozwiązali nasze problemy logistyczne.
Auto całe, nawet nie podrapane, ja w trochę gorszej formie :cry:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 17:10 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
pdmobil napisał(a):
Zajęte czwarte miejsce mnie nie cieszy ...
Auto całe, nawet nie podrapane, ja w trochę gorszej formie :cry:


mimo wszystko gratulacje!
milo bylo widziec klubowiczow porsche w video relacjach z tej imprezy... ja poprzez brata przezywalem ta impreza non stop na telefonie (sam nie moglem jechac)... jego auto niestety nie wrocilo cale, i troche podrapane :(
http://pl.youtube.com/watch?v=oZjLIpPbgI8


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.10.2008, 18:02 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Brawa za odwagę....na Youtube jest niestety filmik jak opuszczasz należyty tor jazdy :wink:
Jazdę 997 tt pominę milczeniem....mam film z jej udziałem ..lepiej nich zostanie w annałach archiwum...
szkoda ,że zbrakło włochów ,ale i tak było co oglądać.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.10.2008, 21:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
brawa za odwage...wszak o to chodzi ...ale jeśli chodzi o klasyczne samochody - to chyba organizatorowi zabrakło wyobrażni...- z całym szacunkiem dla pdmobila....oglądam te filmiki na youtube- i aż włos się jeży...- można oczywiście wypaść z trasy - normalna rzecz w rajdach, ale jeśli rozbijamy ku uciesze gawiedzi najpiękniejsze classyki w polsce, to coś nie tak :!: wiadomo każdy ma krew i benzyne w żyłach- wyścig to wyścig - rajd to rajd- ale żeby rozje...się subaru to nie mówię...ale 25--cio letni pieczołowicie chodowany klasyk, to chyba o to nie chodzi ...można chyba trudne odcinki poprowadzić w polu.. ale żeby karą za adrenaninę dla klasyka była śmierć ....to chyba przegięcie pały... :crazy: :crazy: :dontknow:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.11.2008, 1:36 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
rychu - za dużo jazdy torowej za Tobą przemawia :wink:
Rajd jest rajd... Nie da się (szczególnie w terenie górzystym) wyznaczyć oesów tylko w szczerym polu i najlepiej po płaskim. Po prostu krajobraz (po którymś tam fałdowaniu alpejskim i jakimś tam zlodowaceniu...) na to nie pozwała.
Po drugie - trudność techniczna trasy i ewentualna bliskość drzew jest dla wielu zawodników ważnym elementem dopingującym do wykazania pełni swych umiejętności. Kolejnym smaczkiem jest to, że rajd odbywa się po historycznych trasach RSMP, a poszczególne oesy tej imprezy wpisały się już na dobre w jej tradycję (vide: wzmiankowana Lanckorona).
Po prostu: ludzie chcą jeździć po tych trasach! A to, że czasem ponosi ich fantazja, ewentualnie ulegają jakiemuś defektowi sprzętu i lądują następnie w rowie bądź lesie - nie jest już winą Organizatora.
Każdy z zawodników musi być świadomy tego na co się porywa i tego co potrafi... Organizator powinien już wtedy tylko zapewnić odpowiednie zabezpieczenie przebiegu imprezy (służby ratownicze, ustawianie kibiców, zaplecze sędziowskie). Na marginesie: zabezpieczenie od strony instruowania kibiców (mimo, że sam stanowiłem jakiś trybik w tym zakresie) nie zawsze było idealne :oops:
Za dużo ludzi na oporach stało... Ale na usprawiedliwienie: to jest żywioł i trzeba wiele wyobraźni, żeby go okiełznać :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2008, 9:53 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Bardzo dobry komentarz Simpreza.
Pierwszy Os - Harbutowice ma tuż przed metą potężny wertep. Większość bierze go prawą, a i tak te niższe auta tłuką podłogą lub zawieszeniem. Ja w tym roku jechałem lewą, ale nie dałem rady /b.wąsko/ i dobiłem prawym kołem . Może coś się stało? Wyjazd w lasek na 3 os był dla mnie szokujący, tym bardziej, że nie jechałem szybko!!! Wiem, że te słowa brzmią śmiesznie. Dalej, mimo mocno bojazliwej jazdy, też miałem przygody....Najgorzej się jednak czułem podczas powrotu do domu. Na łukach Zakopianki wyprzedzały mnie Fiesty i Astry :cry: Daleki jestem od szukania sobie usprawiedliwienia, muszę pomierzyć auto....
Wśród wielu wybitnych polityków, naukowców, artystów ważnych dla świata /o wiele bardziej od 25-letniego auta/ -palących, cóż da opowiadanie o szkodliwości tego nałogu.....Udział w takim rajdzie to nieporównywalne wrażenie ze śrubowaniem czasu po torze, no chyba, że normalny wyścig. Nawet wśród uczestników MPPZ wielu przyjeżdza jedynie po to, aby zaliczyć wyścig w Poznaniu, albo Karową w W-wie, a reszta punktów zdobywanych w przeróżnych próbach ma nijakie znaczenie! Wielka szkoda, że takich imprez jest jak na lekarstwo - choćby trochę łatwiejszych technicznie i organizacyjnie.
To jest głównie spotkanie towarzyskie i zapewne spotkamy się za rok, żeby pogadać o tym co było, co będzie i przy okazji sprawdzić, czy za bardzo z sił nie opadliśmy :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2008, 13:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1566
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Rychu - jazda po zamkniętych drogach publicznych dostarcza takich wrażeń że trudno je porównać z jakimkolwiek torem czy lotniskiem.
Miałem okazję w tym roku pojechać pierwszy raz w takiej imprezie (Rajd Dębicy) i muszę przyznać że jest to silnie uzależniające. Takiej dawki stresu (strachu?) i adrenaliny na naszych zawodach nie uświadczysz. Aż mnie z żalu skręcało gdy w tym roku stojąc na patelni w Lanckoronie widziałem przemykające obok samochody (w tym wiele załóg z którymi jeździłem w Pucharze Classicauto).

A że ryzyko zrobienia sobie "kuku" jest większe - no cóż, jesteśmy dorośli i nikt nas do tego nie zmusza. Masz obawy - nie jedziesz. Proste...

Za to przyjemność zobaczenia 20-letniej ryczącej 911-tki sunącej z lekkim uślizgiem po wąskiej dróżce - BEZCENNE :)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2008, 23:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
..jeśli 4 na 10 aut wylecą z rajdu , to wszystko OK....pal licho nowe fury....ale jeśli 4 na 10 classyków padnie - to coś nie tak :!: ...to że pdmobilowi się tym razem upiekło - to czysty przypadek-to że w dębicy na 20 aut przyjedzie na mete 6....to brak wyobrażni organizatorów - rzeżnia - boże miej w opiece klasyki ...MILE MILA się kłania - puknijcie się czoło panowie....wylotka w pole OK ..w las.... :crazy: :crazy:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 0:56 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
no cóż - motorsport ma to do siebie, że wypadki są jego nieodłączną częścią.
Nie czarujmy się: tak jak na rajdach są drzewa i rowy - tak na torach są bandy (bynajmniej nie z gumy...) i żwirowe (wyboiste?) pułapki. Nawet na lotniskach nie zawsze starcza betonu, żeby zmieścić się w 'czarne'... I tu i tam dacha strzelić nie trudno.
Przecież o ile pamiętam relacje, to na Track Day'ach CA też bez ofiar się nie obywało...
Ot, taka uroda tego sportu (hobby?).
Co do Mille Miglia - aktualnie impreza ma bodajże bardziej turystyczny niż sportowy charakter chyba. To też się chwali, bo inaczej niż wielkim świętem motoryzacji nazwać tego nie można - ale to tylko jeden z biegunów tematu "auta klasyczne a sport samochodowy". Na drugim krańcu mamy przecież Monte Carlo Historique oraz cały cykl rajdów samochodów klasycznych organizowanych pod patronatem WRC (choćby tegoroczny Acropolis Rally czy ADAC Rally of Deutschland), gdzie pośród współczesnych rajdówek klasy WRC kibice mogli podziwiać klasyczne rajdówki z lat 60, 70, 80 - tych a walka idzie na noże :-D
Że o morderczym East African Safari Rally nie wspomnę...
Po prostu dla każdego coś miłego :lol:
Na koniec stara prawda: jeśli wylądujesz w zawodach poza drogą to winić możesz wtedy tylko siebie... W końcu to ty kierowałeś :-D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
w sumie racja...może już jestem przewrażliwiony,po tym jak rozwaliłem swojego...chyba pozostał mi konkurs elegancji.. :wink:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum