Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.04.2021, 10:34 

Dołączył: 6.04.2008
Posty: 316
Lokalizacja: W-wa
Nr klubowicza: 114
A śnieg i lód to nadal "wet"? :-)




_________________

Klubowicz nr 114


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.04.2021, 12:23 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1014
chris napisał(a):
przejedź się 992 z wet program - tutaj już na prawdę stracił sens napęd 4x4 :lol:


A co on tak naprawdę daje?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.04.2021, 18:28 

Dołączył: 30.12.2013
Posty: 21
Z pewnością są zwolennicy 4x4 i napędu na tył. Ja bezdyskusyjnie wybrałem napęd na tył w 992. Najlepiej czuć na torze różnice między S i 4S. 4S wyraźnie ucieka przodem w porównaniu z S. Zdecydowanie czuć tą dodatkową wagę przodu. A program WET jest porostu fenomenalny... niewiem co i jak robi komputer ale granice fizyki przenosi na inny wymiar. Naprawdę polecam szczególnie jak mocno leje i w koleinach na drodze pojawia się więcej wody...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.04.2021, 18:54 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1014
A co się dzieje jak w taką paskudną pogodę wyłączysz WET? Może po prostu auto/zawieszenie/opony dobrze sobie radzą w takich warunkach same z siebie?

Dobra, znalazłem:
- PSM Off function or Sport mode are disabled
- Variable rear spoiler is moved to the performance position
- Accelerator pedal delivers flatter performance
- Cooling air flaps open
- Locking ratios of the electronically-controlled rear differential lock are reduced

Czyli w zasadzie robi to co kierowca powinien - zwiększa płynność :) Plus aero - to akurat fajne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2021, 10:39 

Dołączył: 14.03.2021
Posty: 6
trolu napisał(a):
Z pewnością są zwolennicy 4x4 i napędu na tył. Ja bezdyskusyjnie wybrałem napęd na tył w 992. Najlepiej czuć na torze różnice między S i 4S. 4S wyraźnie ucieka przodem w porównaniu z S. Zdecydowanie czuć tą dodatkową wagę przodu. A program WET jest porostu fenomenalny... niewiem co i jak robi komputer ale granice fizyki przenosi na inny wymiar. Naprawdę polecam szczególnie jak mocno leje i w koleinach na drodze pojawia się więcej wody...


Pełna zgoda - sam w pełni świadomie zdecydowałem się na 992 CS2. Moim zdaniem 992 4S i CS2 to zupełnie różne samochody. Wiem, że w PL sprzedają się w przeważającej większości 4/4S - podobno głównym argumentem jest właśnie całoroczność/bezpieczeństwo etc. Trochę tego nie rozumiem, bo wybieramy dość drogi samochód sportowy i rezygnujemy z dużej części funu, żeby przez kilkanaście dni w roku faktycznie skorzystać z 4x4... Duża część osób też wybiera 4x4, bo to po prostu pozycja wyżej w cenniku/wyższy model - w założeniu lepiej. Poza tym, to logicznie wygląda, że no lepiej mieć napęd na 4, niż na 2 :D inna rzecz - czy nabywca faktycznie interesuje się jazdą.. Większość osób nie jest w stanie rozpoznać, czy samochód ma opcje skrętnej tylnej osi, czy nie (na podstawie filmu na YT, gdzie dziennikarz wypowiadał się, że samochody prasowe podstawione dziennikarzom nie miały akurat RAS, a wszyscy się zachwycali jaką wspaniałą robotę wykonuje RAS, btw. RAS jest BARDZO wyczuwalny) - to żaden przytyk, tylko sugestia, że moim zdaniem nie powinniśmy kierować się niczyją opinią inną niż własna.

Od siebie mogę jedynie powiedzieć, że nie widzę żadnych wad CS2 w zimę/deszczu z trybem WET - naprawdę nie wiem jak to jest możliwe, że elektronika znajduje trakcję w trudnych warunkach, ale to się dzieje :D

4x4 wybrałbym, gdybym mieszkał w górach i jeździł po ośnieżonych/oblodzonych terenach, ale nie wiem, czy warto wtedy "męczyć" się w 911 :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2021, 10:47 

Dołączył: 14.03.2021
Posty: 6
tunix napisał(a):
A co się dzieje jak w taką paskudną pogodę wyłączysz WET? Może po prostu auto/zawieszenie/opony dobrze sobie radzą w takich warunkach same z siebie?

Dobra, znalazłem:
- PSM Off function or Sport mode are disabled
- Variable rear spoiler is moved to the performance position
- Accelerator pedal delivers flatter performance
- Cooling air flaps open
- Locking ratios of the electronically-controlled rear differential lock are reduced

Czyli w zasadzie robi to co kierowca powinien - zwiększa płynność :) Plus aero - to akurat fajne.


Moim zdaniem tryb WET czyni samochód na mokrym po prostu "idiotoodpornym". Kiedy leje deszcz, wracam skądś zmęczony i akurat nie mam ochoty na "driving performance", chce tylko wrócić na kanapę do domu, to na WET jadę jak zwykłym samochodem, mogę wyprzedzać, nie ma żadnych uślizgów osi, przyspieszając z gazem w podłodzę czuję, jakbym jechał 300-konnym samochodem na suchym. Jak dla mnie fair enough, chociaż byłem sceptyczny i myślałem, że WET to po prostu bardzo bezpieczne ESP, ale poszło to faktycznie dużo dalej i nie chcąc brzmieć jak sprzedawca, to po prostu działa :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.04.2021, 16:39 

Dołączył: 14.07.2011
Posty: 166
mialem okazje jezdzic 992 4S i 2S na porsche road tour, a takze na silesii. sam z siebie bym w zyciu nie wybral 4S - zupelnie inny samochod i bardzo sie dziwie, ze wiekszosc zamowien w PL jest wlasnie na naped 4x4. ja zamowilem bazowa carrere z napedem na tyl. aaa, no i jak bylem na silesii to caly dzien lało (!) - tryb wet to jest jakis absolutny majstersztyk.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum