Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 20:38 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
generalnie jakieś tam doświadczenie w jeździe mam (nie umiem ale lubię), cztery lata jeździłem moim Subaru jako zerówka w RSMP a i zdarzyło się dwa razy na Rajdowych Mistrzostwach Świata w ADAC Rallye Deutschland (bezpiecznerajdy.pl) :D
Także (nie) obracać się nawet fajnie będzie. Dopytuje Was jaki samochód, skrzynia itp. bo na Porsche akurat się (jeszcze) nie znam i marudzę aby uzyskać relatywnie najlepszy obraz do wybrania narzędzia. To że będzie trudno, to się tego spodziewam ale bardziej niż techniki jazdy chce się od Was nauczyć jaki samochód będzie dość przyjazny do zabawy od strony technicznej (koszty, obsługa, dostępność części). I te informacje chłonę najbardziej :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.07.2016, 23:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
herrkam napisał(a):
@BT klasa E-supersport w jakich zawodach jeździsz? możesz zamieścić kilka foto Twojego Porsche?
Masz C2 czy c4?

AAAA czekaj pominąłem Twój post wcześniej :)


Klasa E Supersport to jedna z naszych klubowych klas (PCP), z dosyc niekorzystnym stosunkiem masa/moc wynoszacym okolo 5,5 kg/KM. Tym wieksza satysfakcja z objezdzania samochodow w wyzszych klasach :D

964 nie jest tanie ani proste w obsludze (serwis, naprawy), bo jest technicznie skomplikowane. PDMobil dobrze pisze.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.10.2016, 9:39 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
mam jeszcze techniczne pytanie co do skrzyni 915, jaki tam jest układ biegów i czy jedynka jest zsynchronizowana czy do jej wbicia potrzebne jest całkowite zatrzymanie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.10.2016, 18:11 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Wszystkie biegi są z synchronizatorami. Kształt zębów w przesuwce I-II nie jest symetryczny. Inny na stronę I inny na stronę II. Zapewnia to większą trwałość od strony I, kiedy przy ostrym ruszaniu są duże obciążenia. Często opisywane problemy z szybkim przejściem z I na II da się ominąć....praktyką. W tej skrzyni, zarówno przy włączaniu I z jazdy, nie przy całkowitym zatrzymaniu, jak i przy innych redukcjach dobrze jest operować międzygazem. Wtedy wszystko gra :)
Układ biegów jest klasyczny H, choć w sporcie znacznie lepiej się spisuje ten z poprzedniej skrzyni, 901, z jedynką w stylu "psia noga", gdzie większość zmian II-III-II wykonuje się w linii prostej, jak i I-R.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.10.2016, 7:31 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
@pdmobil, bardzo dziękuję za pomoc...chyba w poniedziałek zrobię krotką prezentację :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.10.2016, 8:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
:thumbup: :drive:




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2016, 16:23 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
prezentacji nie będzie bo auto nie było warte zakupu....chyba się leczę z zabytków do sportu powoli :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2016, 18:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Szkoda. Zabawa w sport klasykiem jest troche jak skok do basenu z wysokiej wieży - masz satysfakcje, jak sie odwazysz i to zrobisz, ale wczesniej boisz sie, czy w tym basenie jest wystarczajaco duzo wody... Tzn. czy nie trafisz na mine lub podolasz wyzwaniom.

Moze jednak uda Ci sie jeszcze wrocic do tematu.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.10.2016, 19:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Znaczy musisz dołączyć do chłopaków z Będzina i kupić 944 S2. Taniej, a równie fajnie :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 7:18 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Do jakiego sportu chcesz 911 ?
Czy WSMP, GSMP, Rajdowy Puchar SH, który od dwóch lat fajnie się rozwija czy pozom amatorskich trackdayow ?
Każda z konkurencji ma swoją specyfikę, w ślad za tym inne wymogi sprzętowe. 911 jest samochodem i trudnym technicznie i bardzo kosztownym w porównaniu z konkurencją, której ma sporo, mocnej i o wiele, wiele tańszej w użytkowaniu. Niemniej jest kilka historycznych 911, które są widoczne.
Trzezwa kalkulacja niezbędna, ale...mierz siły na zamiary ! :)

Co miałeś na oku ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 8:55 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
wit007 napisał(a):
Znaczy musisz dołączyć do chłopaków z Będzina i kupić 944 S2. Taniej, a równie fajnie :)

Tak tanio to już nie jest ,coraz mniejsza podaż 944s2 oraz części podnosi ceny
Ostatnio liczyłem dla kolejnego chętnego to 100-120 trzeba liczyć na top z kołami itp
Za to auta dają mega frajdę z jazdy są szybkie i bezawaryjne,genialnie się prowadzą ,psują się pierdoły za 5 zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 19:11 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Przejechałem 1200 km aby obejrzeć G Model 1975 z motorem 3.0 przygotowany do amatorskich pojeżdzawek (zawias, Clubsport, wnętrze RS) ale mimo podesłanego filmu fura okazała się kitem i wagowo było dużo tego :mrgreen:

Czego szukam? Sam już zwątpiłem teraz...raczej HRPP chyba jednak powoli wychodzi że może sezon 2018...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 20:00 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
herrkam napisał(a):
Przejechałem 1200 km aby obejrzeć G Model 1975 z motorem 3.0 przygotowany do amatorskich pojeżdzawek (zawias, Clubsport, wnętrze RS) ale mimo podesłanego filmu fura okazała się kitem i wagowo było dużo tego :mrgreen:

Czego szukam? Sam już zwątpiłem teraz...raczej HRPP chyba jednak powoli wychodzi że może sezon 2018...

ile chcieli za to cudo?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 21:40 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
30k ero


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 22:26 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
herrkam napisał(a):
Przejechałem 1200 km aby obejrzeć G Model 1975 z motorem 3.0 przygotowany do amatorskich pojeżdzawek (zawias, Clubsport, wnętrze RS) ale mimo podesłanego filmu fura okazała się kitem i wagowo było dużo tego :mrgreen:

Czego szukam? Sam już zwątpiłem teraz...raczej HRPP chyba jednak powoli wychodzi że może sezon 2018...


Jeżeli to był oryginalny zestaw z 1975r.i motor 3.0 to byłby niebywały rarytas !!! Nie za 30 tyś. :lol:
Napisz coś więcej, dlaczego kit ? Co to znaczy, wagowo dużo? Zejść SC poniżej 1000kg. nie jest łatwo. Ja w swoim doszedłem do 1050kg (z klatką), a w WTL 1160 i deka mniej :cry:, ale w Sopocie są lżejsze.
Czy wiesz coś na temat silnika, skrzyni (przełożenia, szpera?), zawiasu ?
( z oryginalnym zawiasem w "G" to w zasadzie niewiele można zrobić )




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 22:38 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Kit w sensie że pelno szpachli na dachu i calym tyle. Wg wlasciciela silnik byl 2.7 i zapakowano 3.0 nowszy skrzynia raczej 915 o szperze nie wiem. Zawias jakis niższy bez oznaczen, polklatka heigo fotele recaro. Raczej skladane nie oryginalne. Natomiast nadwozie do zrobienia za 20 bym bral bo z 10 € trzeba bylo zapakowac. A i dodane poszerzenia turbo na tył.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 23:36 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
No tak..czyli freestyle....to rzeczywiście kiepsko.
Jak chcesz od czegoś zacząć to mam fajną (skręcaną) klatkę, do "G".
Niby kolega "Arek Classic" się nią interesował, ale chyba zapomniał ? :wink:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 23:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2208
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Kup to http://kimbex.pl/samochody/porsche-968-91/ i chłopaki z Będzina Adi Ci przerobią na super sport :)
Cena 13900 euro




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.10.2016, 23:45 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
No wiesz ...byłaby profanacja !!! Takie śliczne auto to do ślubu :lol:
Ja myślę, że jednak 944 jeśli koniecznie Porsche..albo Golf GTi II czy jakaś beemka i super jazda ! Jak się dowiedziałem, że kolega kupił dyfer do BMW za...150,- to mi słów zabrakło....za trzy dyfry kupujesz jeden synchronizator do skrzyni 915, a za 8-10 dyfrów przesuwkę !!! :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.10.2016, 7:55 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
pdmobil napisał(a):
No wiesz ...byłaby profanacja !!! Takie śliczne auto to do ślubu :lol:
Ja myślę, że jednak 944 jeśli koniecznie Porsche..albo Golf GTi II czy jakaś beemka i super jazda ! Jak się dowiedziałem, że kolega kupił dyfer do BMW za...150,- to mi słów zabrakło....za trzy dyfry kupujesz jeden synchronizator do skrzyni 915, a za 8-10 dyfrów przesówkę !!! :lol:

BMW wychodzi do sportu najtaniej .
Części są w stosunku do Porsche za darmo ale chyba nie dają aż takiej radochy z jazdy
968 na wydmuche to faktycznie profanacja
Przez zimę zbudujemy jeszcze 2 szt 944 s2
Jedna na zamówienie a druga będzie na sprzedaż


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum