Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 14:35 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
ja chyba zacznę jeździć do Poznania, ponoć tam bardziej ogarniają 964. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 15:39 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9165
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No właśnie - jak Twoje doświadczenia z PCW? Bo zdaje się tam się "stołujesz"? Mnie lekko wystraszyli, jak musiałem im tłumaczyć co i jak. Trochę nie ten kierunek przekazywania informacji ;) No i ta cena rbh...




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 15:42 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
no stołuję się, ale martwi mnie umawianie auta z 2-3 tygodniiowym wyprzedzeniem bo jest jedna osoba, która "lubi się pogrzebać w 964".

oczekiwałbym że serwis za takie pieniążki będzie wiedział dosłownie wszystko na temat auta... :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 15:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
wit007 napisał(a):
No to umieją w tym PCP ustawić czy jak? Mają wagi? Bo może przy jakiejś okazji bym zajechał. Chociaż stawki na 964 ciągle mnie przerażają. I co gorsza nie zapowiada się by je obniżyli ;)
...wag niestety nie mają - a może teraz już mają , trzeba spytać ? standartowe ustawienia jakie są każdy serwis wie i z tym nie ma problemu niestandartowe trzeba( w negatywie )...trzeba wymyśleć samemu i próbować i dojść do tego o co nam chodzi.. :swiety: jaki efekt chcemy uzyskać...wit007 co chcesz zrobić ?obniżyć ?ustawić - zmienić ustawienia ?




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 15:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9165
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Troszku bym obniżył. Generalnie ciekawi mnie co się zmieni w zachowaniu auta :) Także na jednym razie się u mnie nie skończy ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 16:26 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3892
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
rychu napisał(a):
..... mam pytanie czy już zacząć podsyłać ,,klijętów "...? :lol:

Chciałem tylko podkreślić, że można mieć sporo frajdy przy nawet laickim podejściu i niedużych nakładach.
Boże broń od klientów, którzy bardzo dużo wiedzą, spodziewają się, że po regulacji auto zacznie samo skręcać (we właściwym kierunku :lol: ), a ilość wyłożonej kasy nie jest im obojętna.
Proszę wziąć pod uwagę, nie raz się tak okazuje, że przy ustawianiu tych "wymarzonych negatywów" wychodzi, że się nie da, że nadwozie jest już "odbiegające", roboty parę godzin (bo w starych autach często wszystko stoi.... :lol: ) i okazuje się, że sukcesem jest zbliżenie się do parametrów fabrycznych. Ile takie doświadczenie jest warte - dla warsztatu, a ile dla klienta ? Czy nie lepiej zaufać projektantom Porsche i zamiast kombinować skupić się na tym, żeby wszystko było po prostu DOBRE !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 18:45 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
Cieszy mnie, że czasem ktoś ma podejście strony warsztatowej...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 21:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
wit007 napisał(a):
Troszku bym obniżył. Generalnie ciekawi mnie co się zmieni w zachowaniu auta :) Także na jednym razie się u mnie nie skończy ;)
..proponuje zmienić sprężyny na -20mnm FVd H&R Techart - ustawić pochylenie karoseri (do przodu ) tak jak w oryginale ,i normalne nastawy fabryczne zbierzność i kąty - różnica w prowadzeniu auta powinna być wyczuwalna na plus..mniejsze nurkowanie przy dochamowaniach i przechyły na zakrętach oraz ustanie tzw. myszkowania samochodu przy jeżdzie na wprost .- wymiana amortyzatorów nawet na oryginalne dużo daje gdyż nowe mają lepsze właściwości niż te sprzed 20 lat...a potem można wprowadzać experymenty... powodzenia :wink:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2010, 22:03 

Dołączył: 25.11.2009
Posty: 678
pdmobil napisał(a):
rychu napisał(a):
..... mam pytanie czy już zacząć podsyłać ,,klijętów "...? :lol:

Chciałem tylko podkreślić, że można mieć sporo frajdy przy nawet laickim podejściu i niedużych nakładach.
Boże broń od klientów, którzy bardzo dużo wiedzą, spodziewają się, że po regulacji auto zacznie samo skręcać (we właściwym kierunku :lol: ), a ilość wyłożonej kasy nie jest im obojętna.
Proszę wziąć pod uwagę, nie raz się tak okazuje, że przy ustawianiu tych "wymarzonych negatywów" wychodzi, że się nie da, że nadwozie jest już "odbiegające", roboty parę godzin (bo w starych autach często wszystko stoi.... :lol: ) i okazuje się, że sukcesem jest zbliżenie się do parametrów fabrycznych. Ile takie doświadczenie jest warte - dla warsztatu, a ile dla klienta ? Czy nie lepiej zaufać projektantom Porsche i zamiast kombinować skupić się na tym, żeby wszystko było po prostu DOBRE !


100% poparcia z mojej strony :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum