Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Czy 996 Turbo bedzie drożało ?
TAK 62%  62%  [ 97 ]
NIE 25%  25%  [ 40 ]
Pozostanie na aktualnym poziomie 13%  13%  [ 20 ]
Liczba głosów : 157
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.03.2015, 23:57 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Może i ja coś teraz napiszę o tym aucie , w prawdzie bardzo krótko je zużytkowuję, ale nieistotne jest aż tak czy cena pójdzie w górę czy w dół. Przesiadając się do tego modelu z 993 przeskoczyłem dekady w motoryzacji i zapewne większość o to ma żal i"mści się" w ocenie tego auta.
Mam Porsche TURBO! -i dzięki temu, że nie lubiane mogłem sobie je kupić za rozsądną kasę :), jeździ super - nowocześnie to nie walka jak w 993 (choć to uwielbiam ale nie na co dzień) 996 mogę używać na co dzień i nie jest mi żal, bo części sporo i w przystępnych pieniądzach.
914 tez długie lata musiała czekać na uznanie bo co to za Porsche ze znaczkiem VW, nie wspominając brzydkiego kaczątka 964 a teraz Uuu klasyk. Mam jedyne 911 i innymi lampami niż wszystkie, takie nudne i oklepane ciut ładniejsze niż w garbusie :P
Owszem przy kupnie zastanawiałem się czy pójdzie w górę to loteria i spekulacje, ale teraz nie zależny mi aż tak na tym (patrząc na lecące ceny 997 na łeb) cieszy jazda jak kazdym z pod tego znaku.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.03.2015, 12:57 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
jak można myśleć że samochód który z biegiem lat niszczeje,rdzewieje ,zużywa się itd. ma zyskiwać na wartości?

Jeśli ktoś użytkuje takiego klasyka zgodnie z przeznaczeniem to jednocześnie inwestuję w niego choćby poprzez wymianę części eksploatacyjnych a żeby utrzymać w dobrej kondycji inwestować musi sporo.
Po czasie podlicza koszty i jedyny plus z posiadania takiego rodzynka to możliwość odzyskania wszystkich poniesionych kosztów co w przypadku zwykłych samochodów nie jest możliwe.Ale o zarobku nie ma tu mowy.
Złoty interes jest tylko w głowach sprzedającego i kupującego
:wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2015, 12:14 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
bukers80, jakbyś kupił 4-5 lat temu kilka 993 TT albo 993 Carrera S, że o 965 nie wspomnę, to byś inaczej mówił - ale generalnie masz rację :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2015, 14:07 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
na ebayu pracują spekulanci manipulatorzy od podnoszenia cen.To samo widać na allegro.Nie ma logicznego wytłumaczenia i uzasadnienia na skok cen w wysokości 100-150% w skali ostatnich trzech lat.
Że niby mało ich?no i co z tego? ...umówmy się,wszystko ma swoją wartość ale bez przesady.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2015, 15:50 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4972
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Bukers
Spekulant to takie socjalistyczne słowo...
Czyż o cenie nie decyduje podaż i popyt?
Na klasyki ceny rosną systematycznie przynajmniej od 10 lat. Dotyczy to nie tylko Porsche. Przeanalizuj ceny Gullwingów, 190SL czy Pagod...
Pytanie w tym wątku jest inne - czy 996 Turbo to klasyk? Jeżeli nim będzie prędzej czy później ceny poszybują w górę :-) (dla jednych) :-( (dla innych)
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2015, 16:29 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
Mata napisał(a):
Bukers
Spekulant to takie socjalistyczne słowo...
Czyż o cenie nie decyduje podaż i popyt?
Na klasyki ceny rosną systematycznie przynajmniej od 10 lat. Dotyczy to nie tylko Porsche. Przeanalizuj ceny Gullwingów, 190SL czy Pagod...
Pytanie w tym wątku jest inne - czy 996 Turbo to klasyk? Jeżeli nim będzie prędzej czy później ceny poszybują w górę :-) (dla jednych) :-( (dla innych)
Pozdrawiam serdecznie
Mata


może masz rację ale,może nie masz.
I co wtedy powiesz ?

Na deweloperkę też był bum,pamiętam jak ochoczo sprzedawali obligację (wcześniej to był interes że hoho),by kupić 2-3 mieszkania mówili że tanio to już było a teraz nikt nie mówi ile kosztuje m2 ,bo wszystko do negocjacji. A taki miał to być interes życia.

nie ma co się martwić,skończy się bum na samochody zacznie się na coś nowego .może hodowla koguta kapłona?(ponoć na wymarciu)

Więc kto chcę zrobić interes na samochodach to niech teraz sprzedaje.Za dwa lata już nie zarobi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2015, 16:36 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
bukers80 napisał(a):
Na deweloperkę też był bum


Akurat deweloperka to słaby przykład - nieruchomości wciąż przybywa - w przeciwieństwie do klasyków.

W ramach poprawy humoru - kiedyś w PL wisiał na Allegro 964 Jubi. Jeżdżący, sprawny, ładny - z tego co pamiętam około 150 tys zł.

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s ... ref=search


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2015, 17:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
E, to są pobożne życzenia sprzedającego :) Ale fakt, klasyki poszły ostro w górę. A zobaczysz, co się będzie działo, jak już Chińczycy wykupią wszystkie 540K i inne rzadkie modele ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 6:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
DK napisał(a):
Może i ja coś teraz napiszę o tym aucie , w prawdzie bardzo krótko je zużytkowuję, ale nieistotne jest aż tak czy cena pójdzie w górę czy w dół. Przesiadając się do tego modelu z 993 przeskoczyłem dekady w motoryzacji i zapewne większość o to ma żal i"mści się" w ocenie tego auta.
Mam Porsche TURBO! -i dzięki temu, że nie lubiane mogłem sobie je kupić za rozsądną kasę :), jeździ super - nowocześnie to nie walka jak w 993 (choć to uwielbiam ale nie na co dzień) 996 mogę używać na co dzień i nie jest mi żal, bo części sporo i w przystępnych pieniądzach.
914 tez długie lata musiała czekać na uznanie bo co to za Porsche ze znaczkiem VW, nie wspominając brzydkiego kaczątka 964 a teraz Uuu klasyk. Mam jedyne 911 i innymi lampami niż wszystkie, takie nudne i oklepane ciut ładniejsze niż w garbusie :P
Owszem przy kupnie zastanawiałem się czy pójdzie w górę to loteria i spekulacje, ale teraz nie zależny mi aż tak na tym (patrząc na lecące ceny 997 na łeb) cieszy jazda jak kazdym z pod tego znaku.


Darku, mam dokladnie takie same odczucia. I to po przesiadce do 996 turbo zarowno z 964, jak i niewygodnego GT3.

996 turbo to jest kawal auta z legendarnym Mezgerem i wyjatkowym wzornictwem. I pierwsze 911 turbo chlodzone takze woda.

Cenione dzisiaj 964 przez dekade bylo uznawane za mniej atrakcyjna 911, az w koncu rynek obudzil sie. Czy tak bedze z 996 turbo..? To troche wrozenie z fusow, czas pokaze. Ale jesli czekajac na werdykt rynku moge jezdzic nierzucajacym sie (juz) superautem, jeszcze za relatywnie umiarkowane pieniadze, to juz jestem szczesliwy.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2015, 6:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Z tymi umiarkowanymi pieniedzmi byc moze napisalem troche na wyrost. Wystarczy, ze przyjdzie mi zaplacic za nowe tarcze do PCCB :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 15:03 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3072
Ruszajcie do kiosków , duzy , treściwy artykuł , kolejny ze warto kupić :) - spekulanci hahah


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 19:44 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
No to teraz już na 100% sprzedasz! :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2015, 12:05 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Teraz to trzeba podnieść cenę, bo będzie podejrzanie niska!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.08.2015, 13:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
http://www.classicandsportsfinance.com/ ... o-and-gt2/




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2015, 11:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Może ktoś poszukuje w Teile maja instrukcje po polsku i wystawiona na Allegro
http://allegro.pl/show_item.php?item=56 ... f2d6ed1ca0




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2015, 12:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5068
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
To bardzo ciekawe, bo numer części który podają na aukcji to
instrukcja Niemiecka. Cena też inna (o wiele mniejsza). Aż chyba
zamówię dla testu :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.10.2015, 13:02 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Nie wiem o jakiej tu spekulacji mowimy. Wszystko co jest pozadane przez dana grupe odbiorcow a czego nie ma juz w produkcji bedzie zawsze zyskiwalo na wartosci. Nie tylko jesli chodzi o auta. Im lepiej utrzymany tym mocniej bedzie pozadany i drozszy z czasem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.11.2015, 11:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Czy tak ciekawie stuningowane auto straci czy zyska na wartości?
http://www.globalautosports.com/car/200 ... 05030.html

Obrazek




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.11.2015, 13:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2208
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Kupię każde 996 Turbo w manualu.
Oferty poproszę na PW




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.11.2015, 20:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4972
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Krzysztof
Jedno powinieneś "wyciągnąć" jak wrócisz do początku tego wątku :-)
Porscheee chyba swojego jeszcze nie sprzedał...
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 215 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron