Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 19:49 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
mb_911 napisał(a):
Ja się obraziłem na Cup'y - właśnie w Borsku do płótna zdarłem po jednym dniu komplet :roll: - i w tym sezonie przetestuje Toyo r888



cena zadecydowala :P
Mariusz, niestety r888 momentalnie plyna, to jest ich najwieksza wada, zaleta natomiast to fakt ze nie trzeba ich rozgrzewac podczas codziennej eksploatacji, czego nie da sie powiedziec o cup'ach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 19:50 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
997tt/RS napisał(a):
2x 235/35-19 Y + 2x 305/30-19 Y 1236 Euro incl. MwST

maja i chyba maja homologacje do porscha.



na polskiej stronie TOYO niema

http://www.toyo.pl/index.php?option=opony_katalog&id=16

ale znalazłem w Ebay.de 369 Euro za 305/30/19


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 15:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1003
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Dokładnie wszyscy chwalą r888 za to że nie trzeba ich tak rozgrzewać mocno i odrazu dobrze "kleją" w związku z tym idealnie nadają się na takie nasze próby sportowe gdzie czeka się grzecznie w kolejce na swój start i nie ma gdzie za bardzo grzać opon - przez to też na pewno mniej je zużywamy :!:
Co do ceny to tył 295/30/18 mam prawie o połowę tańszy niż michelin Cup !!!
Nie ulega kwesti natomiast , że Micheliny Cup'y to chyba najlepsze semi-slicki na rynku - niestety mają też minusy właśnie w postaci trwałości i ceny.




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 15:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
widze ze sie rozwinela w temacie zawieszenia sprawa opon. Ja tylko chce poinformowac, na moim przykladzie, jakby ktos kiedys chcial zmieniac zawias z seryjnego na tuningowany. Jesli chodzi o wyniki to w naszych warunkach, miedzy seria gt3, PSS9/10, moton, KWS Manthey znaczacej roznicy nie ma. Prawie nie zauwazalna. Natomiast co moge powiedziec definitywie, to to, ze po zamontowaniu KWS MM i paru zmianach zuzycie opony spadlo zdecydowanie. Przelatalem caly poprzedni sezon na cupach i jescze je mam.
To samo na innych oponach. Powiem ze opona na tym zawieszeniu zuzywa sie 2x wolniej.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 17:19 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
MM-Racing napisał(a):
widze ze sie rozwinela w temacie zawieszenia sprawa opon. Ja tylko chce poinformowac, na moim przykladzie, jakby ktos kiedys chcial zmieniac zawias z seryjnego na tuningowany. Jesli chodzi o wyniki to w naszych warunkach, miedzy seria gt3, PSS9/10, moton, KWS Manthey znaczacej roznicy nie ma. Prawie nie zauwazalna. Natomiast co moge powiedziec definitywie, to to, ze po zamontowaniu KWS MM i paru zmianach zuzycie opony spadlo zdecydowanie. Przelatalem caly poprzedni sezon na cupach i jescze je mam.
To samo na innych oponach. Powiem ze opona na tym zawieszeniu zuzywa sie 2x wolniej.



A to bardzo cenna uwaga. :D

U mnie przy ostrej jezdzie opony tylne POTENZA wystarczyły na 15tys/km
tylne ( co chyba normalne w PORSCHE ) starły się od wewnątrz
przednie zaś od zewnątrz.
Autko kupione w serwisie (USA) z małym przebiegiem więc domniemam że geometria była OK.
Domyślam się też że ustawienia Amerykańskie są inne.

Jestem ciekaw czy robiąc geometrie moge kąt kół przednich dać troche do nimusa ( góra felgi do wewnątrz ).

czy 997 S kąt kół jest rególowany ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 17:30 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
kolega uwaza ze koni ma zamalo a zadaje tak banalne pytania na temat regulacji zawieszenia? :shock:

oczywiscie ze wszystko mozesz zmienic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 17:36 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
MM-Racing napisał(a):
widze ze sie rozwinela w temacie zawieszenia sprawa opon. Ja tylko chce poinformowac, na moim przykladzie, jakby ktos kiedys chcial zmieniac zawias z seryjnego na tuningowany. Jesli chodzi o wyniki to w naszych warunkach, miedzy seria gt3, PSS9/10, moton, KWS Manthey znaczacej roznicy nie ma. Prawie nie zauwazalna. Natomiast co moge powiedziec definitywie, to to, ze po zamontowaniu KWS MM i paru zmianach zuzycie opony spadlo zdecydowanie. Przelatalem caly poprzedni sezon na cupach i jescze je mam.
To samo na innych oponach. Powiem ze opona na tym zawieszeniu zuzywa sie 2x wolniej.


bierze sie to glownie stad iz w wyniku zastosowania elementow bez lacznikow gumowych, sztywniejszych stabilizatorow i amortyzatorow auto jest duzo stabilniejsze i nie poddaje sie roznym odksztalceniom, a kola przylegaja do nawierzchni zgodnie z ustawieniami.
reasumujac, jezdzac autem na oponach o lepszej przyczepnosci nie przejmujmy sie zbytnio ustawieniami geometrii poniewaz przy pierwszym powazniejszym obciazeniu i tak wszystko sie odksztalci.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 17:51 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
997tt/RS napisał(a):
kolega uwaza ze koni ma zamalo a zadaje tak banalne pytania na temat regulacji zawieszenia?



"Mocy nigdy nie za duzo " ---- twoje słowa
sam powinieneś wiedzieć to najlepiej :D

A o ustawienia pytam dlatego bo nie widziałem swojego autka od spodu ani razu (mam je od niedawna)
Jest to moje pierwsze PORSCHE.
A niektóre z autek które posiadałem miały stałe kąty.

Wydawało mi się że forum jest właśnie miejscem do zadawania takich pytań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 18:04 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
David napisał(a):
U mnie przy ostrej jezdzie opony tylne POTENZA wystarczyły na 15tys/km
tylne ( co chyba normalne w PORSCHE ) starły się od wewnątrz
przednie zaś od zewnątrz.


u mnie w 4S z POTENZ po 10 tys z przednich wystawały sznurki z zewnątrz, tylne też łyse od zewnątrz po 12 tys km ale sznurki nie wystają ale zamieniałem prawe z lewymi bo inczej to by nie wytrzymały nawet 7 tys


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 18:14 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
David napisał(a):
"Mocy nigdy nie za duzo " ---- twoje słowa
sam powinieneś wiedzieć to najlepiej :D


ale jak będziesz miał dobry zawias i dobrze poustawiany to może się okazać że mocy jest dosyć żeby fajnie pojeździć a jak będziesz miał nawet 500KM a zawias do d... to będziesz latał jak szmata po torze i niszczył tylko opony. zobacz jakie czasy na torze zrobił Karol boxsterem 200KM z dobrym zawiasem i na toyo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 18:32 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Marion napisał(a):
ale jak będziesz miał dobry zawias i dobrze poustawiany to może się okazać że mocy jest dosyć żeby fajnie pojeździć a jak będziesz miał nawet 500KM a zawias do d... to będziesz latał jak szmata po torze i niszczył tylko opony. zobacz jakie czasy na torze zrobił Karol boxsterem 200KM z dobrym zawiasem i na toyo


Widziałem :shock:

Ustawie geometrie w przyszłym tygodniu w poznańskim ASO. (mam najblizej)
Z charakterystyki zawieszenia jestem bardzo zadowolony i nie bede narazie nic kombinował duzo jezdze po naszych polskich drogach.

A co z gwarancją gdy zainstaluje sie Tuningowe zawieszenie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 18:46 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
jak masz w miare nowe auto, które nie przeżyło nic co wymusza kontrolę geometrii to sobie odpuść bo szkoda czasu. wiele nie zwojujesz bo w serwisie i tak Ci mocno na "-" nie ustawią bo maja swoje normy - już ten temat przerabiałem

z cywilnego auta bez wymiany flaków torowego się nie zrobi :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.02.2009, 19:04 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Marion napisał(a):
jak masz w miare nowe auto, które nie przeżyło nic co wymusza kontrolę geometrii to sobie odpuść bo szkoda czasu. wiele nie zwojujesz bo w serwisie i tak Ci mocno na "-" nie ustawią bo maja swoje normy - już ten temat przerabiałem



Autko ma teraz 23tyś/km jezdzi prosto nic nie sciąga ale przed założeniem nowych oponek pomyslałem że by sie przydało.

Autko jest do jazdy na codzień i zadnej torówki z niego nie zamierzam robic.

Myślałem że w ASO jak poprosze o korekte ( oczywiscie w granicach normy) to ustawia mi troche bardziej do "minusa"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum