Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 18.02.2009, 13:58 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
z okazii zblizajacego sie sezonu chcialem zaprezentowac kilka czesci poprawiajacy komfort jazdy ktore niedlugo zostana zaimplemontowane do mojego auta (wciaz bez silnika :lol: )


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2009, 21:52 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
a co stało się z poprzednimi ?
ile kilometrów wytrzymały?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2009, 21:59 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
nic sie nie stalo,sa w idalnym stanie i trafia na polke.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2009, 22:04 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
duze wachacze to chyba orginały a drążki od stabilizatorów ? (jakies takie ładene)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2009, 13:44 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
owszem oryginal ale dedykowany do cup'ow a i nie pisze o oponach :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2009, 21:10 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
co miałeś na mysli pisząc "i nie pisze o oponach" ?

Poza tym czy sa takie same (Cupy są tylno napędowe) a twoje autko chyba 4x4 ?



Ps. Oj widze że jeszcze duzo wiedzy musze przyswoic na temat PORSCHE :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 12:26 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
David napisał(a):
co miałeś na mysli pisząc "i nie pisze o oponach" ?

Poza tym czy sa takie same (Cupy są tylno napędowe) a twoje autko chyba 4x4 ?



Ps. Oj widze że jeszcze duzo wiedzy musze przyswoic na temat PORSCHE :shock:


mysle ze wiecej niz moze ci sie wydawac :lol: ale po to jestesmy zeby ci pomoc jak cos.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 19:03 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Karol jak zwykle bardzo tajemniczy... :)
Cupowe zaieszenie pewnie jest inne by trzymać gemetrię przy znacznym obniżeniu auta....
Być może ma też mniej gumy w elementach gumowo/metalowych ...lub nawet jakiś poliuretan..
To wszystko jest ok jak się jeżdzi tylko na torze ale jeszcze w ubiegłym roku na trasie Katowice -Warszawa widziałem koleiny o głębokości 10 cm.....
Zawsze coś za coś , a pozatym W Turbo jest sucha miska więc David slicki lub inne mega przyczepne gumy niedal Ciebie!Poczytaj instrukcję obsługi swojego 997 S.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 20:45 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Slicki to sobie odpuszcze juz się z tym pogodziłem. :(

Ale mam nadzieje ze na Michelin Cup to moge jezdzić ?
(bo w takowe się zaopatrzyłem)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 20:50 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
:D oj tam tajemniczy odrazu :D

wszystko jest na unibolach wiec nie ma elastycznych elementow i zgadzam sie z toba, pojecia nie mam po co to kupilem :D
jedyna zaleta to to ze jak ustawisz geometrie to nie ma ze na zakrecie cos sie ugnie w wyniku czego kola zmienia katy itp a i jeszcze to ze kazda z tych czesci ma regulacje wiec zbierznosc katy robisz co chesz.

koledze od tego 997 zwazywszy na jego ogromna ochote ulepszania wspominalem o modelach z turbo :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 21:17 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
David napisał(a):
Ale mam nadzieje ze na Michelin Cup to moge jezdzić ?
(bo w takowe się zaopatrzyłem)


jak już się zaopatrzyłeś to ok ale cytując kolegów "naucz się je kochać bo szybko odchodzą" :) Niektórzy do Borska pojechali na nówkach Cupach a jak wracali do domu to im frędzle z kół wisiały :o


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 22:07 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
nigdy nie mialem innych opon niz cup'y i corsy w 997 wiec nie ma problemu, koledzy nie umiom jezdzic :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.02.2009, 22:09 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
w tym roku na testy idą właśnie corsy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 10:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
jurek968 napisał(a):

Cupowe zaieszenie pewnie jest inne by trzymać gemetrię przy znacznym obniżeniu auta.....


i to jeda z podstawowych przyczyn. Poza tym unibole w znacznej mierze zapobiegaja przemieszczaniu sie masy auta w stosunku do elementow standardowych (gumowych). Znaczy masa sie przemieszcza ale auto nie jest tak podatne na sile z jaka oddzialywuje.
W naszym klubie sa juz osoby ktore poruszaja sie nie tylko na takim zestawie od kilku sezonow. Trzeba poprostu uwaznie obserwowac auta.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 13:27 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
MM-Racing napisał(a):
jurek968 napisał(a):

Cupowe zaieszenie pewnie jest inne by trzymać gemetrię przy znacznym obniżeniu auta.....


i to jeda z podstawowych przyczyn. Poza tym unibole w znacznej mierze zapobiegaja przemieszczaniu sie masy auta w stosunku do elementow standardowych (gumowych). Znaczy masa sie przemieszcza ale auto nie jest tak podatne na sile z jaka oddzialywuje.
W naszym klubie sa juz osoby ktore poruszaja sie nie tylko na takim zestawie od kilku sezonow. Trzeba poprostu uwaznie obserwowac auta.


jak lubia jak je trzesie to czemu nie, a jak sie to przenosi na ich wyniki?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 15:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
ciezko jednoznacznie stwierdzic jak to jest w przybadku konkretnego kierowcy i samochodu. Na pewno nie ma tych bezwladnosciowych przesunienc na gumach. Jest wieksza pracyzja w kierowaniu i, powinna byc, w zaleznosci od zastosowanego elementu i ustwienia geometrii, wieksza przyczepnosc szczegolnie tylnej osi. Poza tym samochod przy ostrej jezdzie nie powinien tak gubic ustawionych parametrow. Wiadomo powszechnie ze wozek i elementy zawieszenia to w wiekszosci aluminium. Bardzo podatne na nasze drogi itp. Pamietac tez trzeba ze sam element na unibolu nie podda sie sile ,np odsrodkowej, ale ta energia zostaje gdzies przekazywana dalej. System jest tak mocny jak jego najslabsze ogniwo.
Generalnie po przejazdzce samochodem na unibolach dobrze ustawionym bylem pod wrazeniem.
Wada jest to ze nie ma pochlaniania energii przez ele gumowe. W jezdzie codziennej po tych naszych dziurach, wczesniej, czy pozniej kulka metalowe sie wyklepie i nabierze luzu. Wtedy cala czesc do wymiany.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 16:50 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
MM-Racing napisał(a):
ciezko jednoznacznie stwierdzic jak to jest w przybadku konkretnego kierowcy i samochodu. Na pewno nie ma tych bezwladnosciowych przesunienc na gumach. Jest wieksza pracyzja w kierowaniu i, powinna byc, w zaleznosci od zastosowanego elementu i ustwienia geometrii, wieksza przyczepnosc szczegolnie tylnej osi. Poza tym samochod przy ostrej jezdzie nie powinien tak gubic ustawionych parametrow. Wiadomo powszechnie ze wozek i elementy zawieszenia to w wiekszosci aluminium. Bardzo podatne na nasze drogi itp. Pamietac tez trzeba ze sam element na unibolu nie podda sie sile ,np odsrodkowej, ale ta energia zostaje gdzies przekazywana dalej. System jest tak mocny jak jego najslabsze ogniwo.
Generalnie po przejazdzce samochodem na unibolach dobrze ustawionym bylem pod wrazeniem.
Wada jest to ze nie ma pochlaniania energii przez ele gumowe. W jezdzie codziennej po tych naszych dziurach, wczesniej, czy pozniej kulka metalowe sie wyklepie i nabierze luzu. Wtedy cala czesc do wymiany.


dobrze napisane, tak to mniej wiecej wyglada.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 17:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1003
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Ja się obraziłem na Cup'y - właśnie w Borsku do płótna zdarłem po jednym dniu komplet :roll: - i w tym sezonie przetestuje Toyo r888




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 17:29 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
mb_911 napisał(a):
Ja się obraziłem na Cup'y - właśnie w Borsku do płótna zdarłem po jednym dniu komplet :roll: - i w tym sezonie przetestuje Toyo r888



Toyo nierobi rozmiarów do mojego autka :(

chyba że załozył bym 295/30/19 na felge 12 calową

Pozatym Autko jest na niemieckich blachach i wymagana homologacja PORSCHE na oponie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 19:47 

Dołączył: 28.12.2008
Posty: 310
2x 235/35-19 Y + 2x 305/30-19 Y 1236 Euro incl. MwST

maja i chyba maja homologacje do porscha.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum