Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.06.2023, 20:06 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1111
Pfemek czy ja nie kumam czy ty nie doczytałeś. Strona kierowcy u Ciebie działała a pasażera nie . Mam tak samo tylko że z samego kluczyka. Dlaczego piszesz że miałeś odwrotną sytuację. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2023, 17:30 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1111
Ale was zamęczę , auto chodzi równo , temperatura w pionie, odpala , pojeżdziłem i patrzę czas na stację . I był problem z zatankowaniem , odbija pistolet przy próbie tankowania, wlałem ok 15 l ale naciskając na pistolecie pomału i do połowy. Gdy chciałem wlewać mocniej to nawet chlapło lekko benzyną Oczywiście pomyślałem od razu o tym sławnym zaworze odpowietrzenia baku. I mam pytanie czy on jest w przednim prawym nadkolu bo znalazłem filmy z opisem wymiany czy jak w innych wątkach wspomiał kol.szwagierek że pod kolektorem ssącym po stronie kierowcy czyli w komorze silnika i pewnie trzeba ściągnąć ten plastykowy kolektor.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2023, 17:05 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1111
Ktoś pomoże w temacie tego zaworu. Który to jest gdy silnik pracuje dobrze ale nie idzie zatankować bo mam film gdzie wskazują na ten za wlewem -taki z pomarańczową końcówką czy to ten pod kolektorem o którym wspomniał kol. szwagierek . Wśród przewodów paliwowych i elektrycznych pod akumulatorem na tym deklu na zbiorniku paliwa jest złącze na wężu =czujnik różnicy ciśnień. Czy on może mieć wpływ , pytam bo mechanik mówił że tam też zaglądali gdy nie odpalał. HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 19:45 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Zaglądnij pod kolektor ssący po stronie kierowcy. Pod nim jest elektrozawór który odpowietrza bak.
Jeden koniec przewodu idzie za przepustnice a drugi schodzi za silnikiem od strony kabiny do podwozia i jest zakończony szybkozłączką..

U mnie pomogło i po wymianie przestało odbijać przy 3/4 baku i przede wszystkim przestał skakać na obrotach na jałowym biegu



Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2023, 20:29 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1111
Dzięki tsubasa wiem który to zawór. Bardziej chodzi o potwierdzenie który bardziej pasuje do mojego objawu którym jest totalne odbijanie przy próbie tankowania. Mam niecałą połowę baku. Auto odpala zimne i nagrzane , obroty równe , jazda ok. Bo po obejrzeniu kilkunastu filmów wychodzi mi na chłopski rozum że ten zawór pod nadkolem za wlewem odpowietrza zbiornik przy tankowaniu , opary idą do zbiornika węglowego który je przechowuje do czasu gdy motor wznowi pracę i wtedy ten zawór o którym Ty piszesz dawkuje te opary do kolektora dolotu do wypalenia. Dlatego gdy on nawala to motor nierówno pracuje. Na razie ten z pod nadkola kupiłem a tego pod kolektorem nie mogę namierzyć. Wymienię ten który dostanę , jak nie pomoże to będę szukał tego drugiego. HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.07.2023, 10:21 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1111
Masz może nr tego zaworu pod kolektorem ale do modelu 2.5 1998


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum