Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 11.10.2024, 23:08 

Joined: 26.10.2022
Posts: 5
Witam.

Odebrałem Cayenne 3.6 2008r po naprawie z USA (wstawienie wydechu oraz wymiana pompy paliwa)

Auto dzień wcześniej jeżdziło po mieście bez problemu (na świecącej się rezerwie) dopóki następnego dnia nie zatankowałem do pełna zbiornik paliwa.

Po odpaleniu i przejechaniu 2 metrów (pojawił się chceck engine) silnik zaczął chodzić nierówno i zgasł.
Po kilku obrotach odpalał,,,pochodził 30s-60s ... nierówna praca i gaśnie.

Komputer pokazuje następujące błędy P2293 oraz P1021.

Gdzie szukać przyczyny? Regulator ciśnienia paliwa?


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 12.10.2024, 10:20 
User avatar

Joined: 8.07.2007
Posts: 5197
Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
Wiązka jednej pompy paliwa w baku. Zwykle w okolicach foteli.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 12.10.2024, 14:18 

Joined: 26.10.2022
Posts: 5
uptade....spuszczone 40 litrów paliwa i wszystko działa cacy, żadnych błędów.

Będę wdzięczny za dalsze sugestie?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 12.10.2024, 21:30 
User avatar

Joined: 8.07.2007
Posts: 5197
Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
Qbak wrote:
Wiązka jednej pompy paliwa w baku. Zwykle w okolicach foteli.


Sprawdzona?

Napisz która pompa była wymieniana.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 13.10.2024, 9:02 

Joined: 10.06.2017
Posts: 1196
albo pompa przelewowa albo odpowietrzanie zbiornika .


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 13.10.2024, 19:18 

Joined: 26.10.2022
Posts: 5
Qbak wrote:
Qbak wrote:
Wiązka jednej pompy paliwa w baku. Zwykle w okolicach foteli.


Sprawdzona?

Napisz która pompa była wymieniana.


Strona pasażera


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 13.10.2024, 19:40 
User avatar

Joined: 8.07.2007
Posts: 5197
Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
Zacznij od sprawdzenie wiązek do pompa paliwa w baku.
Jak będą ok, to sprawdź tą pompę którą Ci wymieniali oraz tak jak Romcio podpowiedział wszystkie połączenia. Jeżeli wymieniali sam wkład pompy - zdarza się że oring wyskoczy ze swojego miejsca i pompa przepuszcza ciśnienie bokiem.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum