Autor |
Wiadomość |
Nafuranydaniel
|
Napisane: 24.09.2024, 12:48 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 12
|
Chciałem z edytować ale się nie dało już poprzedniego postu więc tak …. Odłączyłem wtyczkę z prawej komory za pasażerem zasilania pompy na manometrze pokazuje nie całe 3 bary na pompie od kierowcy podwplywem gazu spada nawet do 2.5 bara wszyatko robione na postoju
|
|
Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 24.09.2024, 15:07 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 12
|
Do tego jak auto chodziło około 2 godzin porządnie się rozgrzał wyskoczyły następujące błędy a auto nie chodzi na wszystkie cylindry kody błędów pod spodem:
Uo104 błąd sterownika silnika (jakaś komunikacja ) P0016 wałek rozrządu g40
Reszta na zdjęciu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: wczoraj, 18:47 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1174
|
Teraz czytałem twój wpis na początku i tak pomyslałem że zawór oparów ze zbiornika jest istotny , w Boxsterze 986 gdy on zawiedzie to auto gaśnie , problem z mocą i z odpalaniem , wcale nie mówione że to nie może być to. Chyba że doszedłeś już do sedna problemu to napisz co ustaliłeś. HEJ
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|