Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.09.2024, 12:48 

Dołączył: 14.08.2024
Posty: 12
Chciałem z edytować ale się nie dało już poprzedniego postu więc tak ….
Odłączyłem wtyczkę z prawej komory za pasażerem zasilania pompy na manometrze pokazuje nie całe 3 bary na pompie od kierowcy podwplywem gazu spada nawet do 2.5 bara wszyatko robione na postoju


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2024, 15:07 

Dołączył: 14.08.2024
Posty: 12
Do tego jak auto chodziło około 2 godzin porządnie się rozgrzał wyskoczyły następujące błędy a auto nie chodzi na wszystkie cylindry kody błędów pod spodem:

Uo104 błąd sterownika silnika (jakaś komunikacja )
P0016 wałek rozrządu g40

Reszta na zdjęciu


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 18:47 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1174
Teraz czytałem twój wpis na początku i tak pomyslałem że zawór oparów ze zbiornika jest istotny , w Boxsterze 986 gdy on zawiedzie to auto gaśnie , problem z mocą i z odpalaniem , wcale nie mówione że to nie może być to. Chyba że doszedłeś już do sedna problemu to napisz co ustaliłeś. HEJ


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum