| Autor |
Wiadomość |
Nafuranydaniel
|
Napisane: 24.09.2024, 12:48 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Chciałem z edytować ale się nie dało już poprzedniego postu więc tak …. Odłączyłem wtyczkę z prawej komory za pasażerem zasilania pompy na manometrze pokazuje nie całe 3 bary na pompie od kierowcy podwplywem gazu spada nawet do 2.5 bara wszyatko robione na postoju
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 24.09.2024, 15:07 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Do tego jak auto chodziło około 2 godzin porządnie się rozgrzał wyskoczyły następujące błędy a auto nie chodzi na wszystkie cylindry kody błędów pod spodem:
Uo104 błąd sterownika silnika (jakaś komunikacja ) P0016 wałek rozrządu g40
Reszta na zdjęciu
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 27.09.2024, 18:47 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
Teraz czytałem twój wpis na początku i tak pomyslałem że zawór oparów ze zbiornika jest istotny , w Boxsterze 986 gdy on zawiedzie to auto gaśnie , problem z mocą i z odpalaniem , wcale nie mówione że to nie może być to. Chyba że doszedłeś już do sedna problemu to napisz co ustaliłeś. HEJ
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 28.09.2024, 16:01 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
| Góra |
|
Bartosz1986
|
Napisane: 2.10.2024, 12:18 |
|
Dołączył: 23.02.2024 Posty: 53
|
|
A czy trzyma fabryczne osiągi na prostej? Ile robi 0-100? Może po prostu subiektywnie nie czujesz się usatysfakcjonowany dynamiką tego auta.
|
|
| Góra |
|
prnit
|
Napisane: 2.10.2024, 12:23 |
|
Dołączył: 27.02.2011 Posty: 500
|
|
a nie lepiej zacząć od podjechania na hamownie i sprawdzenie ile to ma mocy i wtedy zacząć szukać problemu?
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 2.10.2024, 16:56 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
Koledzy też dobrze podpowiadają ale problemy z błędami musisz ogarnąć wpierw.
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 5.10.2024, 10:43 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Dawno mnie tu nie było z powodu paskudnej grypy ale już opowiadam co i jak
Błędy ogarnę mam tezę do tego
Co do pompy paliwa zamówiłem z wrc (wkład pompy ) ale nie zamontowałem rozleciało się w rękach …. Zamówiłem używkę cały komplet razem z filtrem Gościu pisze że w 100 % sprawne jak przyjdzie to będę montował i mierzył pod manometrem dla pewności .
Co do hamowni myślałem o tym ale napewno te auto nie jedzie tak jak ma jechać
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 16.10.2024, 15:57 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 2.11.2024, 17:45 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Już opowiadam więc tak; -Pompa paliwa wymieniona sprawdzona na listwie pod manometrem 4bary Błąd z wałka dalej wyskakiwał co jakiś czas
Ogarnięty system etap wymieniony zawór z filtrem węglowym Błąd z wałka dalej wyskakiwał co jakiś czas
Wymienione kolejne 4 cewki więc daje nam to 6 cewek oraz 6 świec nowych I to chyba dało efekt 200km przejechane na paliwie i spokój z błędem z wałka nawet auto zrobiło się żwawsze
Ale pozostaje jeszcze jeden nie smak auto jak powoli daje się gazu do 4tys jest ok a jak dam mu porządnie między 3 a 4 tys lubi się przydlawic
Moje pytanie brzmi czy to mogą robić wtryski lub przepływka dodam że jak przepływke odepnę nie wyskakuje żaden błąd z niej na komputerze,ale również nie pokazuje żadnych parametrów co sądzicie o tym ?
Z tego dławienia (przegazowywania przy najbliższej okazji wrzucę filmik jak nagram
Może wymyślimy coś wspolnie
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 3.11.2024, 9:50 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
Czy z odpiętą przepływką normalnie zapala i wchodzi na obroty tak jak z zapiętą . Bo jeśli tak to nie jest dobrze.
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 3.11.2024, 10:23 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Tak się to dzieje jak napisałeś co to może być ?
Jeszcze jedno pytanie mam co do kolektora ssącego czy ten wałek z gruszka ona ma pracować przy dodawaniu gazu ?
Czy tylko jak zapala się silnik ona raz otwiera ten wałek i pozostaje w jednej pozycji do zgaszenia samochodu
Bo u mnie zostaje tylko w jednej pozycjii
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 3.11.2024, 10:54 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Przypomniała mi się jeszcze jedna rzecz
Wypinałem wtyczki z sond z katalizatorów na rozgrzanym silniku ;
3 sonda za katalizatorami w stronę tłumików po wypięciu pokazała błąd 1 oraz 2 sonda po wypięciu (tak samo na rozgrzanym silniku nie zgłasza błędu po wypięciu wtyczki
Czy to tak ma być ?
Interfejsów jakich używam to VAG oraz Durametric
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 3.11.2024, 18:50 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
Najpierw ogarnij swoją wiedzę bo robisz mały zamęt każdy katalizator inaczej bank 1 lub 2 ma dwie sondy . Ta przed danym katem ustala skład mieszanki i ona może jeśli szwankuje powodować złą pracę . Te sondy za katem mierzą skład spalin i pokazują pracę kata czyli jego sprawność . Czyli kat 1 i sonda przed i za oraz kat 2 i sonda przed i za. Wiem na pewno że sonda za katem zapala cheka gdy jest problem.
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 3.11.2024, 20:35 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Spoko
To powiedz mi co z t przepływka jeszcze bo mnie ciekawi Jest wogole ja sens czyścić ?
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 4.11.2024, 11:09 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
Romcio napisał(a): Najpierw ogarnij swoją wiedzę bo robisz mały zamęt każdy katalizator inaczej bank 1 lub 2 ma dwie sondy . Ta przed danym katem ustala skład mieszanki i ona może jeśli szwankuje powodować złą pracę . Te sondy za katem mierzą skład spalin i pokazują pracę kata czyli jego sprawność . Czyli kat 1 i sonda przed i za oraz kat 2 i sonda przed i za. Wiem na pewno że sonda za katem zapala cheka gdy jest problem. Spoko to wiem czyli jeżeli się mylę to mnie popraw jeżeli odpinam sondy przed katalizatorem to powinien wyskoczyć błąd jakiś prawda ? Jeżeli one sterują mieszanka ?
|
|
| Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 4.11.2024, 17:37 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1248
|
|
Nie wiem , nie próbowałem na sondach przed ale jak mi padła za to był check o słabej wydajności kata czy jakoś tak.
|
|
| Góra |
|
Nafuranydaniel
|
Napisane: 8.11.2024, 21:52 |
|
Dołączył: 14.08.2024 Posty: 19
|
|
Panowie temat rozwiązany dla Potomnych
Brak mocy w górnym zakresie w moim przypadku okazał się ( ZATKANY WYDECH ) Mianowicie 2 katalizatory odrazu za kolektora ( wytrzymały 165tys km )
Cała filozofia
|
|
| Góra |
|
Roger
|
Napisane: 20.11.2024, 2:20 |
|
Dołączył: 24.09.2020 Posty: 17
|
|
A tak z ciekawości, napisz jaką podjąłeś decyzję, jeśli chodzi o naprawę. Czy jakieś przedmuchanie, czy nowy wydech a może dodatkowo wywaliłeś kata ? Czy zakupiłeś nowe katy ? Bardzo jestem ciekawy.
|
|
| Góra |
|
Duke
|
Napisane: 20.11.2024, 12:58 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2087
|
Nafuranydaniel napisał(a): Panowie temat rozwiązany dla Potomnych
Brak mocy w górnym zakresie w moim przypadku okazał się ( ZATKANY WYDECH ) Mianowicie 2 katalizatory odrazu za kolektora ( wytrzymały 165tys km )
Cała filozofia Dlaczego nie wyskakiwał błąd sondy lambda, już jej nie ma i jest emulator?
|
|
| Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|