Mart_000 napisał(a):
Nafuranydaniel, zdaje się że źle odczytałem Twój zapis: 8.5 bara na szóstym a nie pół bara na ósmym... Stare oczy.
)) 10 bar to bardzo dobry wynik sprężania, 8.5 także. To że przy wyższych obrotach kompresja wzrasta, to też normalne. Jednak ważniejsze od bezwzględnego ciśnienia jest to czy jest ono wszędzie równe. Kompresja może uchodzić przez pierścienie, przez zawory albo w skrajnym przypadku przez uszczelkę pod głowicą. Zrób próbę olejową, to się dowiesz czy do roboty głowica czy co innego. Tak czy inaczej z taką kompresją silnik i tak będzie miał moc podczas jazdy z obciążeniem. Problem z brakiem pałeru zapewne leży gdzie indziej. M.
Zgadzam się z Tobą
Ostatnio auto nie chciało mi jechać powyżej 4 tys obrotów podłączyłem pod kompa ku mojemu zdziwniu błąd z wałka rozrządu p0011 skasowałem go błąd nie występuje na benzynie
A na LPG sie zapala po jakimś czasie
Zaczynam się zastanawiać dlaczego ?