Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 31.08.2020, 0:15 

Joined: 4.02.2018
Posts: 38
Witam Szanownych Forumowiczów. Cayenne 4.8s 400koni 2012.

Problem: Check engine / reduced power (aut bardzo zamulone, długo kręci przy odpaleniu, jezdne)

Sytuacja z dziś pracował normalnie na wolnych obrotach i nagle check i komunikat reduced power.

Kody błędów (wracające po kasowaniu):

P1026 fuel high pressure implausible
P1031 fuel high-pressure sensor stuck at start

Hpfp, czujnik pompy, filtr, pompy w baku ? Ktoś przerabiał temat ?
Z góry dzięki za wszelką pomoc.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 31.08.2020, 7:36 

Joined: 4.09.2015
Posts: 506
Witaj,

Zazwyczaj psuje się regulator na hpfp, absolutnie nie polecam regeneracji wyżej wymienionego elementu.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 31.08.2020, 10:13 

Joined: 4.02.2018
Posts: 38
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 2.09.2020, 21:57 

Joined: 23.09.2018
Posts: 404
Warnings: 1
Piwis wrote:
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.

No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.09.2020, 23:04 

Joined: 4.02.2018
Posts: 38
szwagierek wrote:
Witaj,

Zazwyczaj psuje się regulator na hpfp, absolutnie nie polecam regeneracji wyżej wymienionego elementu.


'Szwagierek' zna się na temacie, diagnoza trafna. Wymiana elementu skutecznie usunęła problem. GermanCars, tak potrafię :) a dany błąd to 4 możliwości wg 'tis-a'.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 0:39 

Joined: 29.07.2012
Posts: 14
GermanCars wrote:
Piwis wrote:
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.

No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?


Może się znam, może nie, może jestem lamer, może nie, ale od kilku miesięcy widzę, że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum.
Może czas na przemyślenie tonu odpowiedzi ?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 16:56 

Joined: 23.09.2018
Posts: 404
Warnings: 1
Pablo wrote:
GermanCars wrote:
Piwis wrote:
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.

No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?


Może się znam, może nie, może jestem lamer, może nie, ale od kilku miesięcy widzę, że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum.
Może czas na przemyślenie tonu odpowiedzi ?

Przy czym tu ton ? Ja poprostu realnie patrzę na rzeczy i żyje w rzeczywistości. I wiele rzeczy jakie powinni mieć swoje logiczne tłumaczenie poprostu zbijają z nóg jak czytam takie posty. Mieć piwis i pisać takie wypady - to chyba żart.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.09.2020, 17:12 

Joined: 23.09.2018
Posts: 404
Warnings: 1
Pablo wrote:
że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum. przemyślenie tonu odpowiedzi ?


Żeby mieć konstruktywną dyskusje, trzeba zawsze zaczynać od konkretów , ponieważ marka Porsche nie przyznaje pytań typu czy istnieje życie na Marsie . Żeby dostać konkretną odpowiedź, trzeba prawidłowo postawić pytanie , wtedy sa wszystkie szansę na konstruktywną dyskusje i 100% odpowiedź. Wiesz , jestem tak wykształcony.
Wiele pytań tu brzmi typu - coś mi puka stuka , co to może być ?
W czym ? W kombajnie, w kamazie? Na ulicę ? U sąsiada ?
Konkrety trzeba pisać ! Model, rok, Vin , testy z pracy silnika ,dawka paliwa w listwie paliwowej, korekta roboty wtrysków i tak dalej.
Ja za konkrety - to jest moja zasada i ton ! A nie szukanie i oczekiwanie odpowiedzi na pytanie czy istnieje życie na Marsie.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 10.10.2020, 11:31 

Joined: 4.02.2018
Posts: 38
germancars - PRZECZYTAJ uważnie moje zapytanie (opis, usterka i kody).
*Szwagierek* rozwiązał temat jednym zdaniem, a ty mielesz, mielesz jak typowy ''Janusz'' i zero konkretów. Bez odbioru.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum