|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Piwis
|
Napisane: 31.08.2020, 0:15 |
|
Dołączył: 4.02.2018 Posty: 70
|
Witam Szanownych Forumowiczów. Cayenne 4.8s 400koni 2012.
Problem: Check engine / reduced power (aut bardzo zamulone, długo kręci przy odpaleniu, jezdne)
Sytuacja z dziś pracował normalnie na wolnych obrotach i nagle check i komunikat reduced power.
Kody błędów (wracające po kasowaniu):
P1026 fuel high pressure implausible P1031 fuel high-pressure sensor stuck at start
Hpfp, czujnik pompy, filtr, pompy w baku ? Ktoś przerabiał temat ? Z góry dzięki za wszelką pomoc.
|
|
Góra |
|
szwagierek
|
Napisane: 31.08.2020, 7:36 |
|
Dołączył: 4.09.2015 Posty: 627
|
Witaj,
Zazwyczaj psuje się regulator na hpfp, absolutnie nie polecam regeneracji wyżej wymienionego elementu.
|
|
Góra |
|
Piwis
|
Napisane: 31.08.2020, 10:13 |
|
Dołączył: 4.02.2018 Posty: 70
|
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 2.09.2020, 21:57 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 422
|
Piwis napisał(a): Dziękuje za odzew. Pozdrawiam. No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?
|
|
Góra |
|
Piwis
|
Napisane: 26.09.2020, 23:04 |
|
Dołączył: 4.02.2018 Posty: 70
|
szwagierek napisał(a): Witaj,
Zazwyczaj psuje się regulator na hpfp, absolutnie nie polecam regeneracji wyżej wymienionego elementu. 'Szwagierek' zna się na temacie, diagnoza trafna. Wymiana elementu skutecznie usunęła problem. GermanCars, tak potrafię  a dany błąd to 4 możliwości wg 'tis-a'.
|
|
Góra |
|
Pablo
|
Napisane: 27.09.2020, 0:39 |
|
Dołączył: 29.07.2012 Posty: 21
|
GermanCars napisał(a): Piwis napisał(a): Dziękuje za odzew. Pozdrawiam. No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ? Może się znam, może nie, może jestem lamer, może nie, ale od kilku miesięcy widzę, że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum. Może czas na przemyślenie tonu odpowiedzi ?
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 27.09.2020, 16:56 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 422
|
Pablo napisał(a): GermanCars napisał(a): Piwis napisał(a): Dziękuje za odzew. Pozdrawiam. No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ? Może się znam, może nie, może jestem lamer, może nie, ale od kilku miesięcy widzę, że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum. Może czas na przemyślenie tonu odpowiedzi ? Przy czym tu ton ? Ja poprostu realnie patrzę na rzeczy i żyje w rzeczywistości. I wiele rzeczy jakie powinni mieć swoje logiczne tłumaczenie poprostu zbijają z nóg jak czytam takie posty. Mieć piwis i pisać takie wypady - to chyba żart.
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 27.09.2020, 17:12 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 422
|
Pablo napisał(a): że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum. przemyślenie tonu odpowiedzi ? Żeby mieć konstruktywną dyskusje, trzeba zawsze zaczynać od konkretów , ponieważ marka Porsche nie przyznaje pytań typu czy istnieje życie na Marsie . Żeby dostać konkretną odpowiedź, trzeba prawidłowo postawić pytanie , wtedy sa wszystkie szansę na konstruktywną dyskusje i 100% odpowiedź. Wiesz , jestem tak wykształcony. Wiele pytań tu brzmi typu - coś mi puka stuka , co to może być ? W czym ? W kombajnie, w kamazie? Na ulicę ? U sąsiada ? Konkrety trzeba pisać ! Model, rok, Vin , testy z pracy silnika ,dawka paliwa w listwie paliwowej, korekta roboty wtrysków i tak dalej. Ja za konkrety - to jest moja zasada i ton ! A nie szukanie i oczekiwanie odpowiedzi na pytanie czy istnieje życie na Marsie.
|
|
Góra |
|
Piwis
|
Napisane: 10.10.2020, 11:31 |
|
Dołączył: 4.02.2018 Posty: 70
|
germancars - PRZECZYTAJ uważnie moje zapytanie (opis, usterka i kody). *Szwagierek* rozwiązał temat jednym zdaniem, a ty mielesz, mielesz jak typowy ''Janusz'' i zero konkretów. Bez odbioru.
|
|
Góra |
|
johny_fellow
|
Napisane: 8.05.2024, 16:48 |
|
Dołączył: 5.05.2024 Posty: 13
|
Czy wymiana samego regulatora wystarczyła? Mam ten sam błąd - P1026 - w Cayenne z 2011 r., silnik 4.8, 400KM. Samochód długo kręci rozrusznikiem, a jak już odpali to pracuje jakby nie na wszystkich cylindrach. Jeżeli sama wymiana regulatora wystarczyła, proszę o info gdzie jest on zlokalizowany, albo jaki jest numer części.
Z góry wielkie dzięki!
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|