Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.08.2020, 0:15 

Dołączył: 4.02.2018
Posty: 70
Witam Szanownych Forumowiczów. Cayenne 4.8s 400koni 2012.

Problem: Check engine / reduced power (aut bardzo zamulone, długo kręci przy odpaleniu, jezdne)

Sytuacja z dziś pracował normalnie na wolnych obrotach i nagle check i komunikat reduced power.

Kody błędów (wracające po kasowaniu):

P1026 fuel high pressure implausible
P1031 fuel high-pressure sensor stuck at start

Hpfp, czujnik pompy, filtr, pompy w baku ? Ktoś przerabiał temat ?
Z góry dzięki za wszelką pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.08.2020, 7:36 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Witaj,

Zazwyczaj psuje się regulator na hpfp, absolutnie nie polecam regeneracji wyżej wymienionego elementu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.08.2020, 10:13 

Dołączył: 4.02.2018
Posty: 70
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.09.2020, 21:57 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Piwis napisał(a):
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.

No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.09.2020, 23:04 

Dołączył: 4.02.2018
Posty: 70
szwagierek napisał(a):
Witaj,

Zazwyczaj psuje się regulator na hpfp, absolutnie nie polecam regeneracji wyżej wymienionego elementu.


'Szwagierek' zna się na temacie, diagnoza trafna. Wymiana elementu skutecznie usunęła problem. GermanCars, tak potrafię :) a dany błąd to 4 możliwości wg 'tis-a'.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 0:39 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 21
GermanCars napisał(a):
Piwis napisał(a):
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.

No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?


Może się znam, może nie, może jestem lamer, może nie, ale od kilku miesięcy widzę, że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum.
Może czas na przemyślenie tonu odpowiedzi ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 16:56 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Pablo napisał(a):
GermanCars napisał(a):
Piwis napisał(a):
Dziękuje za odzew. Pozdrawiam.

No dobra , nick masz "piwis", a korzystać z tego Softu umiesz czy nie ? Czy tylko odczyt błędów , a dalej pytania na wszystkich forach? Plan działań wiesz co to jest? Parametry roboty w rzeczywistości oglądałeś ? Testy roboty silnika wszystkie z pozytywnymi wynikami ?


Może się znam, może nie, może jestem lamer, może nie, ale od kilku miesięcy widzę, że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum.
Może czas na przemyślenie tonu odpowiedzi ?

Przy czym tu ton ? Ja poprostu realnie patrzę na rzeczy i żyje w rzeczywistości. I wiele rzeczy jakie powinni mieć swoje logiczne tłumaczenie poprostu zbijają z nóg jak czytam takie posty. Mieć piwis i pisać takie wypady - to chyba żart.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.09.2020, 17:12 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Pablo napisał(a):
że twój ton wypowiedzi odstaje od użytkowników forum. przemyślenie tonu odpowiedzi ?


Żeby mieć konstruktywną dyskusje, trzeba zawsze zaczynać od konkretów , ponieważ marka Porsche nie przyznaje pytań typu czy istnieje życie na Marsie . Żeby dostać konkretną odpowiedź, trzeba prawidłowo postawić pytanie , wtedy sa wszystkie szansę na konstruktywną dyskusje i 100% odpowiedź. Wiesz , jestem tak wykształcony.
Wiele pytań tu brzmi typu - coś mi puka stuka , co to może być ?
W czym ? W kombajnie, w kamazie? Na ulicę ? U sąsiada ?
Konkrety trzeba pisać ! Model, rok, Vin , testy z pracy silnika ,dawka paliwa w listwie paliwowej, korekta roboty wtrysków i tak dalej.
Ja za konkrety - to jest moja zasada i ton ! A nie szukanie i oczekiwanie odpowiedzi na pytanie czy istnieje życie na Marsie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.10.2020, 11:31 

Dołączył: 4.02.2018
Posty: 70
germancars - PRZECZYTAJ uważnie moje zapytanie (opis, usterka i kody).
*Szwagierek* rozwiązał temat jednym zdaniem, a ty mielesz, mielesz jak typowy ''Janusz'' i zero konkretów. Bez odbioru.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.05.2024, 16:48 

Dołączył: 5.05.2024
Posty: 13
Czy wymiana samego regulatora wystarczyła?
Mam ten sam błąd - P1026 - w Cayenne z 2011 r., silnik 4.8, 400KM. Samochód długo kręci rozrusznikiem, a jak już odpali to pracuje jakby nie na wszystkich cylindrach.
Jeżeli sama wymiana regulatora wystarczyła, proszę o info gdzie jest on zlokalizowany, albo jaki jest numer części.

Z góry wielkie dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum