Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.11.2008, 11:45 

Dołączył: 31.10.2008
Posty: 14
Hey
Przymierzam sie do zakupu CAYENNE S 4,5V8 ale chcialbym sie poradzic uzytkownikow czy warto kupic takie cacko :D :D
Jak wyglada tam sprawa z eksploatacja biezaca(rozrzad i hamulce),awariami itp.
Z gory serdecznie dziekuje za pomoc :roll: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 13:27 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 380
Witam,

nie używałem nigdy dłużej niż 3minuty. Osobiście jestem przeciwny 2tonowej wyścigówce, ale jeśli już jesteś wstępnie zdecydowany polecam udać się na sprawdzenie pojazdu do Porsche Centrum (np Warszawa) po wcześniejszym umówieniu. Pojawią się informacje co będzie trzeba wymienić, jakie są koszty itp. A warto taki samochód serwisować w ASO.

Nie jest to tani w eksploatacji pojazd, ale warto zweryfikować tą tezę osobiście.

Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 14:25 

Dołączył: 31.10.2008
Posty: 14
Cayenne kupie zapewne i Niemczech no i tam bedzie z pewnoscia serwisowany :D :D
Pytalem sie raczej uzytkownikow tych cudek o to jak sie sprawuja, bo frajda z jazdy z pewnoscia co nie miara.... :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 15:13 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
Miałem okazję użytkować Cayenne S przez kilka miesięcy.
Bardzo fajny pojazd, aczkolwiek mam zastrzeżenia do jakości plastikowych części - moim zdaniem nie za bardzo przystają do image'u marki.
Zużycie paliwa przy jeździe miejskiej oscyluje w granicach 17-19l/100km. w trasie ładnie potrafił zejść nawet do 13.
Poza tym ochrypły gang silnika i kultura przeniesienia napędu bez najmniejszych zastrzeżeń.

Osobiście wybrałbym wersję z pneumatycznym zawieszeniem, bez pneumatyki (takie miałem) jest moim zdaniem (za) mało komfortowe.
Na pewno jest droższe jesli chodzi o serwis w momencie wymiany (1 amortyzator ok. 5k. vs. ok. 1.5k. - zwykły)
Pozostałych cen części nie miałem możliwości zbadać poza wymianą klocków hamulcowych (ok. 700PLN - przód) ale w tym segmencie to chyba nieźle..

Podsumowując - polecam.

PS. Po zakupie prosimy o fotki. :roll: :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 17:29 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2133
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
sam myslalem o Cayenne, ale jezdze teraz nowa X5 i uwazam, ze jest to o wiele lepsze auta, a osiagami nie duzo odstaje od Cayenne S...
na stacji benzynowej czuc potem w portfelu roznice... :)
po drugie za poltora roku wchodzi nowy Cayenne, wiec lepiej sie wstrzymac, a jesli juz chcesz naprawde kupic go, to uderzaj od razu w wersje GTS...




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 17:34 

Dołączył: 31.10.2008
Posty: 14
Matschke napisał(a):
po drugie za poltora roku wchodzi nowy Cayenne, wiec lepiej sie wstrzymac, a jesli juz chcesz naprawde kupic go, to uderzaj od razu w wersje GTS...


Szczerze??Ja i tak zamierzam kupic cos na co mnie bedzie stac czyli rocznik 2004-2005, nowy Cayenne moze i bedzie piekny ale z pewnoscia kosmicznie drogi... :? :? :(
Wybralem Cayenne z segmentu SUVow to mysle ze jedno z ladniejszych i oryginalnych autek,myslalem tez o Chrysler Pacifica ale wiele osob z USA mi ja odradzalo.
Takze bedzie Cayenne i napewno wersja S bez Turbo...moze za jakis czas przesiade sie na Turbo czy tez GTSa :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 17:41 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 82
Co się zastanawiasz, przecież, to PORSCHE.
Prawdopodobnie koszty są na drugim planie, bo taki samochód kupuje się sercem i chęcią posiadania i prowadzenia go :drive: (zupełnie jak z kobietą :D )
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 20:26 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Warto!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 20:29 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
Wpakować się w coś na co Cię nie stać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 20:38 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
...a tak wyglądał mój "kajtek" 8)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.11.2008, 21:07 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Cayenne jest na benzynę 95 oktan czy 98??
Do takiego dużego SUVa diesel by się przydał- fajnie jak auto w trasie się mieści w 10 litrach/100 .( choćby teoretycznie :wink: )




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 11:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
911Bart napisał(a):
...a tak wyglądał mój "kajtek" 8)


Ech, Skwer Kosciuszki - szkoda ze tak rzadko moge tam ostatnio bywac :) Sam sprowadzales z USA? Kosztowny byl "upgrade" na EU?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2008, 11:57 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
Sprowadzałem osobiście.
Upgrade jako taki nie był konieczny, dołożyłem tylko europejską navi i przestawiłem komputerem mile -> km.
PS. Skwer Kościuszki to dla mnie też magiczne miejsce.. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 10:53 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 380
Turbo zdecydowanie odradzam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.11.2008, 10:58 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
Abelard napisał(a):
Turbo zdecydowanie odradzam.


Ja również - to wersja dla szejków.
Fakt że osiągi nieprzeciętne, ale "chleje" (bo nie można tego nazwac inaczej) ok. 30l. i więcej.. :shock: :x


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.11.2008, 16:30 

Dołączył: 31.10.2008
Posty: 14
911Bart napisał(a):

Ja również - to wersja dla szejków.
Fakt że osiągi nieprzeciętne, ale "chleje" (bo nie można tego nazwac inaczej) ok. 30l. i więcej.. :shock: :x


Dla mnie osobiscie tez Turbo odpada...
911Bart daj mi znac jak Ci sie uzytkowalo Cayenne,czy cos sie popsulo,jak z cenami czesci....tak ogolnie :D :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 10:54 

Dołączył: 31.10.2008
Posty: 14
A orientuje sie ktos z Was jaki jest w tym silniku 4,5V8 zastostowany rodzaj wtrysku paliwa??
Bede wdzieczny za info 8) 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 11:27 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
powiem co wiem: mojemu znajomemu w ciągu roku w Cayenne turbo rozsypała się drugi raz skrzynia biegów :(

ja czekam na diesla - SUV Porsche to już profanacja więc diesel nic już więcej nie zaszkodzi :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 11:57 

Dołączył: 31.10.2008
Posty: 14
Marion napisał(a):
powiem co wiem: mojemu znajomemu w ciągu roku w Cayenne turbo rozsypała się drugi raz skrzynia biegów :(



A to ciekawe...czyzby skrzynie nie wytrztymywaly takiej mocy??
Jednak nawet PORSCHE nie jest bezawaryjne :wink: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 12:04 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
arecki74 napisał(a):
A to ciekawe...czyzby skrzynie nie wytrztymywaly takiej mocy??
Jednak nawet PORSCHE nie jest bezawaryjne :wink: :wink:

Bardziej momentu obrotowego niż mocy.
To dosyć powszechna historia w klasie (naj)wyższej - Mercedes swego czasu też miał tysiące reklamacji skrzyń w S-klasach (W220) - szczególnie 400CDI... :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum