Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 21:59 

Dołączył: 1.12.2015
Posty: 9
Dzień dobry. Potrzebuję pomocy w kwestii chłodnicy oleju w silniku 2,5 porsche 986 a dokładnie chodzi mi o wąż co wchodzi do chłodnicy od góry. Wiem, że to wąż z płynem chłodzącym i zaczyna się od chłodnicy oleju. Moje pytanie gdzie on się kończy a więc gdzie jest podłączony jego drugi koniec? Jeżeli ktoś mógłby zrobić fotkę w którym miejscu się kończy to byłbym wdzięczny. W załączeniu foto chłodnicy a strzałki wskazują właśnie ten wąż.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 13:48 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
mnich napisał(a):
... gdzie jest podłączony jego drugi koniec?


Ten wąż powinien łączyć się ze zbiornikiem chłodziwa w tylnym barażniku. Zwykle nie przepływa przez niego chłodziwo bo służy jako odpowietrzenie układu chłodniczego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 14:38 

Dołączył: 1.12.2015
Posty: 9
Dzięki za odpowiedź. Będę zatem musiał poszukać drugiej części tego węża przy zbiorniku cieczy chłodzącej. Obecnie ten wąż mam ucięty i zakończony korkiem. Wolałbym aby wszystko było jak firma nakazuje chyba, że nie jest to konieczne? Nie zauważyłem aby coś się działo złego z temperaturą. Mam do Ciebie prośbę możesz mi powiedzieć który to wąż przy zbiorniku cieczy foto w załączeniu?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 15:42 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
mnich napisał(a):
Mam do Ciebie prośbę możesz mi powiedzieć który to wąż przy zbiorniku cieczy foto w załączeniu?


Najprawdopodobniej jest to #30.

Auto mam ponad tysiąc kilometrów stąd, więc może ktoś inny potwierdzi.

Powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 16:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5081
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ten przewód jest oryginalnie rozpinany mniej więcej w połowie żeby
ułatwić wyciąganie silnika. Czyli będziesz jeszcze potrzebował
złącze które jest pod dwoma numerami (strona męska i żeńska) oraz
drugą część przewodu która jest bezpośrednio przy wymienniku.

Czyli numery 32 i 33 z tej grafiki:
http://www.porscheatlantaperimeterparts ... 010400.jpg

oraz numery 30 i 33 z tej grafiki:
http://www.pelicanparts.com/PartsLookup ... OG-040.jpg




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.09.2016, 14:54 

Dołączył: 1.12.2015
Posty: 9
Cześć. Dzięki za informacje. U mnie jest troszkę inaczej wąż 30 i końcówka 33 o którym mówisz są połączone z metalowym przewodem 17 "vent line" a ten wchodzi do silnika.
http://www.design911.co.uk/pages/diagra ... ramID=3187

i tam nie ma żadnego trójnika aby można było to połączyć. Chyba że muszę zakupić? Jednakże w katalogach części tego nie spotkałem. Dlatego pytam jak to jest u was podłączone?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.09.2016, 15:29 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
mnich napisał(a):
... ten wchodzi do silnika.


Wchodzi do silnika? W którym miejscu? Który rocznik auta?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.09.2016, 18:30 

Dołączył: 1.12.2015
Posty: 9
Auto 97rok. Przewód ten wchodzi tuż pod pompą wspomagania i sprężarką klimy. Proszę oto fotka


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2016, 12:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5081
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Skoro 1997, to się trochę wyjaśniło.
W tym roczniku był taki wymiennik bez rurki odpowietrzającej.
Tutaj masz temat ze zdjęciami:
http://www.renntech.org/forums/topic/32 ... sh/?page=2
Pewnie Twój wymiennik został wymieniony na nowszy typ i ktoś
musiał zaślepić to wyjście które tutaj nie jest używane.
W zasadzie Porsche przewiduje że numer 99610702505 przechodzi
w 99610702507, czyli można zastosować tą nową część. Pytanie
tylko czy nie został wydany biuletyn który mówi na przykład
o tym, ze należy zrobić nowe połączenie teraz wymiennika ze
zbiorniczkiem. A tamtą rurkę zaślepić. Ale to tylko moje
domysły, tak jak jest pewnie będzie dobrze :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2016, 14:24 

Dołączył: 1.12.2015
Posty: 9
Dzięki bardzo właśnie potwierdziłeś moje przypuszczenia.Spotkałem wcześniej fotke w internecie chłodnicy bez tego odpowietrznika. Obecnie tak jak wcześniej pisałem nic mi się nie dzieje z temperaturą. Wentylator włącza się i wyłącza się podczas jazdy. Zatem temat uważam za zamknięty. Dziękuję


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2016, 18:42 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
Nauczka, abym na samym początku pytał o rocznik auta bo to w wielu przypadkach ma duże znaczenie.

Witaj w gronie Boxsterowiczów!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum