Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 13:18 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 484
Było takie niebezpieczeństwo. Jest do kupienia sam kielich więc wanny nie trzeba jakby co wymieniać.
Udało się bez żadnych prac blacharskich :wink: :D
Auto zrobione, odpalone , jeździ i to jak :)
Wielkie dzięki dla Auto- Duszy - świetna robota.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 13:30 

Dołączył: 2.04.2020
Posty: 29
evan napisał(a):
Planuje wrzucić zderzak z przodu z GTS-a


to jeszcze kierownice od GTS

tam są normalne łopatki, bo te to wyglądają jak w startym tiptroniku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 13:59 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 484
Foinix napisał(a):
evan napisał(a):
Planuje wrzucić zderzak z przodu z GTS-a


to jeszcze kierownice od GTS

tam są normalne łopatki, bo te to wyglądają jak w startym tiptroniku

Już mnie właśnie namawiali u Rafała na tą kierę :D
Ale powoli małymi kroczkami :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 16:11 

Dołączył: 2.04.2020
Posty: 29
obsługa tych łopatek też jest dużo lepsza...

Swoją drogą zastanawia mnie też rozwiązanie dźwigni zmiany biegów w skrzyniach PDK.

No bo jak ktoś lubi to może używać dźwigni jak w klasycznych skrzyniach sekwencyjnych w samochodach rajdowych i wyścigowych...

Ale... Dlaczego większość samochodów Porsche +/- jest tak że wbijam się biegi "+" do przodu a zrzuca "-" do tyłu ? Jest to zupełnie nielogiczne... Na dohamowaniach naturalnym sposobem jest redukcja "-" w przód.

Marka wywodząca się od początku z motorsportu a tu taki "fuck-up"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 16:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dlatego przy liftingu w 991 zmieniono kierunek zmiany biegów. Wcześniej utrzymywali, że jest taki, bo klienci są przyzwyczajeni. Ja nie zmieniam na łopatki bo cenię sobie wielofunkcyjną kierownicę, a biegów i tak nie zmieniam ręcznie. Tryb Sport Plus sobie z tym doskonale radzi




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 17:05 

Dołączył: 2.04.2020
Posty: 29
wit007 napisał(a):
Wcześniej utrzymywali, że jest taki, bo klienci są przyzwyczajeni


po prostu spieprzyli to na samym poczatku, bo tiptronic też miał źle +/-


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.04.2020, 17:29 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Oczywiście. Ale na kogoś trzeba było zwalić winę ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.04.2020, 8:47 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 484
Z tego co kojarzę to BMW ma to "normalnie" zrobione w skrzyniach automatycznych.
Bo wbijanie wyższego biegu do przodu jest faktycznie mało logiczne.. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2020, 23:39 

Dołączył: 2.04.2020
Posty: 29
BMW gdzieś do 2004-2006 roku miało źle w automatach... Później juz jest ok, mowa tu o zwykłych automatach.

Natomiast wszystkie skrzynie sekwencyjne SMG oraz nowsze DKG od zawsze miały dobrze ustawiony -/+


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2020, 12:25 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 484
Długo nie wytrzymałem z kierą :lol:
Teraz to jest szybka zmiana biegów..... seryjna kiera to jakaś porażka :roll:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2020, 14:06 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1535
Też szukam takiej kiery tyle że bez łopatek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.08.2020, 14:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Dlatego nie zmieniam biegów przy kierownicy. Sport+ załatwia sprawę sam




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2022, 12:35 

Dołączył: 25.09.2014
Posty: 484
Po raz czwarty się witałem to i po raz czwarty się pożegnam .
991 sprzedana.... poszła do Niemiec.
Z marką się oczywiście nie rozstaje :wink:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum