Adam 911 Cabrio napisał(a):
Moi Drodzy
Jak wygląda temat montażu/dołożenia haka dajmy na to w serwisie Porsche do zakupionego Macana, który to w swojej konfiguracji haka nie miał/nie ma...?
Jaki jest koszt takiej operacji i czy wiąże się to z jakimiś przeróbkami/cienciem czegoś?
Na ile jest to rzemieślnicza ingerencja a może wcale nie jest?
Dzięki za pomoc
Nie ma większego kłopotu.
Ja jestem właśnie w trakcie ogarniania tematu.
To oferta z firmy w Warszawie, oczywiście spoza ASO.
Dzień dobry,
Całkowity koszt haka firmy Steinchof / Auto Hak z montażem do Porsche Macan suv 2017
Kula haka przykręcana na śrubach,
gniazdo z 7-mioma stykami z modułem uniwersalnym 1440 zł.
gniazdo z 13-toma stykami z modułem uniwersalnym 1640 zł.
gniazdo z 13-toma stykami z modułem dedykowanym 1920 zł.
Plus dodatkowo wymagane kodowanie sterowników w samochodzie 520 zł. Razem 2440 zł.
Kula szybko wyjmowana (automat),
gniazdo z 7-mioma stykami z modułem uniwersalnym 2330 zł.
gniazdo z 13-toma stykami z modułem uniwersalnym 2530 zł.
gniazdo z 13-toma stykami z modułem dedykowanym 2810 zł.
Plus dodatkowo wymagane kodowanie sterowników w samochodzie 520 zł. Razem 3330 zł.
Hak Westfali koszt około 800-1000 zł drożej
Moduł dedykowany zalecany w autach nowych, na gwarancji i przy innych zastosowaniach, które wyjaśniamy telefonicznie.
Gniazdo 13 potrzebne jest przy platformach rowerowych i przyczepach powyżej 750 kg.
Czas montażu około 6 godzin. Terminy dwu, trzy dniowe.
Wszystkie podane ceny są cenami brutto.
Na wykonaną usługę wystawiamy paragon lub fakturę.
Dostępność haków jest zmienna. Prosimy o telefon w sprawie ustalenia szczegółów.
Procedury po instalacji haka
1.Instalacja haka
2.Przegląd na Stacji Kontroli Pojazdów (np. u nas na terenie)
Otrzymujecie państwo dokument z którym można korzystać z haka
3. W ciągu miesiąca należy dokonać wpisu w wydziale komunikacji w dowodzie rejestracyjnym.
Warto wyrobić ewentualnie trzecią tablicę rejestracyjna do bagażnika rowerowego