Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kredyt bankowy
PostNapisane: 15.09.2016, 7:06 

Dołączył: 5.05.2016
Posty: 580
Serwus

Chciałbym wziąć kredyt bankowy na kwotę 100kpln które potrzebuję na budowę domu.

Nigdy nie brałem żadnych pożyczek bankowych także jestem zielony w tym temacie...

Czy możecie polecić jakiś bank lub ogólnie coś podpowiedzieć w temacie kredytu na taką kwotę żebym wiedział więcej?

Dzięki :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 8:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3700
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Warunki jakie udzieli Ci bank w dużej mierze zależą od twojej historii bankowej i innych baz gdzie sprawdzają jaki jesteś płatnikiem.
Na taką kwotę kredyt konsumencki raczej nie będzie niski lepiej na dom wziąć kredyt hipoteczny ma o wiele niższe obciążenia.
Bank spróbuj wybrać po rankingach, które można znaleźć w necie lub ten w którym Cię znają i dadzą korzystne warunki.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 8:58 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Bristol napisał(a):
Serwus

Chciałbym wziąć kredyt bankowy na kwotę 100kpln które potrzebuję na budowę domu.

Nigdy nie brałem żadnych pożyczek bankowych także jestem zielony w tym temacie...

Czy możecie polecić jakiś bank lub ogólnie coś podpowiedzieć w temacie kredytu na taką kwotę żebym wiedział więcej?

Dzięki :)



im niższa marża banku i prowizja tym lepiej - wszystko zależy od historii kredytowej, jak wspomniał kolega DK.
Ze swojego doświadczenia mogę polecić PKO BP


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 10:42 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4982
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281