Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 26.07.2020, 17:29 
User avatar

Joined: 25.12.2018
Posts: 202
Location: Berlin
Club number: 628
Jestem ciekaw czy są tu kontestatorzy tego typu impresji w budowie klasykow bądz Youngtimerów.. Ostatnio widzialem jeden świetny projekt czlowieka z Łodzi ktory pomalował sobie 911G w stylu klimatów Magnusa Walkera.

Wiadomo, że wielu sie to nie spodoba.. a szczególnie tym, którzy patrza na auto tylko od strony inwestycyjnej lub z maniakalną czułością o detale z epoki.
Choć z tymi detalami to u wiekszości i tak kuleje bo nie widziałem w PL auta w specyfikacji naprawdę muzealnej.
Czy PL jeszcze nie jest gotowe na przeróbki w stylu Walkera?

Choć są przecież tu entuzjasci RWB czy Singera...

Podejrzeam że istotnym faktorem jest tu duża wartośc a nie sam styl.
W US czy GB bardzo dużym zaineresowaniem cieszą sie rózengo typu customy o ile oczywiscie są zrobione z dusza i mają to coś. NIe mówie tu o ulepach z gównolitu których też mnóstwo.

Wielu budując customa z e46 albo Calibry nie ma litości ale czemu nie zrobić tego z 911 czy 914? De fackto 914 sie świetnie do tego nadaje..

Ciekawe ilu podziela w PL takie zdanie i jest na tyle odważnych.
:D


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.




_________________

4 cyl box 356 / 912 / 914
356 registry & PCA 20 years member


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.07.2020, 18:10 

Joined: 18.07.2018
Posts: 575
Mi się marzy taki projekt i mam nadzieję go kiedyś zrealizować - z tym, że u mnie buda z 356 <3


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.07.2020, 20:40 
Członek Zarządu PCP
User avatar

Joined: 10.09.2009
Posts: 3278
Location: Warszawa/Poznań
Club number: 281
@Marko356
Ta 914’tka jest mega zajefajna !!!




_________________

Michał
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 914-4 CanAm '74, 968 cabrio '92, 996 Millennium '00
było: 914-4 ’73, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 986S '00, 996.2 targa '03

http://www.prestigeselection.pl
http://www.alembik.com.pl


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 9:24 
User avatar

Joined: 3.03.2009
Posts: 1680
Location: Piotrków Tryb
Club number: 288
Są entuzjaści Singera - mój projekt STR backdate na bazie 964 możesz obejrzeć na stronie classic911.pl i uważam że jest OK :)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 9:42 

Joined: 30.03.2018
Posts: 84
Ja nie rozumiem całego wzdychania w stronę seryjności auta. Jedyny plus to jeśli auto jest w pełni seryjne a wszystko jest bardzo zadbane to stan często mówi nam o tym w jaki sposób właściciel obchodził się z autem, inna sprawa ze osoby które decydują się na zrobienie projektu są często pedantyczne jeśli chodzi o utrzymanie auta również od strony mechanicznej.

Co prawda jeszcze nie klasyk, ale tez już nie najmłodsze auto :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 9:56 
User avatar

Joined: 3.03.2009
Posts: 1680
Location: Piotrków Tryb
Club number: 288
Jeżeli auto stanowi również inwestycję to oryginalność ma znaczący wpływ na wartość /mowa o prawdziwych klasykach :D

mój STR


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 15:51 
User avatar

Joined: 25.12.2018
Posts: 202
Location: Berlin
Club number: 628
No własnie.. piekne auta.

Chris super ta twoja STR!

A to ponizej to impersja jakiegoś chłopa z Łodzi .. też odważnie
:D


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.




_________________

4 cyl box 356 / 912 / 914
356 registry & PCA 20 years member


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 17:27 

Joined: 30.05.2011
Posts: 564
marko356 wrote:
Jestem ciekaw czy są tu kontestatorzy tego typu impresji w budowie klasykow bądz Youngtimerów...
:D



...Są :)
Składałem i miałem dużo dziwnych aut... Dużo osób mnie hejtowało za projekty, ale niektórym się podobały :D ...Najważniejsze, że ja mam z tego fun, a zazwyczaj hejtują tacy co nie mają pojęcia albo $ na takie projekty....
...a z marki porsche mam jednego dziwoląga nieskończonego, za którego do dziś zbieram hejty najszersze 924 w polsce, foty poniżej :D

Repliki Lotusa Seven (tiger cat e1 i Avon, z 20 szt. u mnie powstało)
i Lotusy Elise
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Fake M3
Image
Amazon na sterydach, trochę podłubany :)
Image
Moje hejtowane 924 :)
Image
Image
Kilka moich zabawek :) I Kanarek
Image
Caterham
Image
Oj... było tego wiecej... :)


Buduje jeszcze autko na puchar CA Cup, może do końca roku się wyrobię, tu link: http://motorsport.walenda.pl/projekt/po ... -w-trakcie

Pzdr,
AW


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 21:36 

Joined: 19.03.2007
Posts: 1063
marko356 wrote:
No własnie.. piekne auta.

Chris super ta twoja STR!

A to ponizej to impersja jakiegoś chłopa z Łodzi .. też odważnie
:D


To auto nie jest z Łodzi

Tylko będzie jeździć w Lublinie

Teraz robimy w nim tapicerkę

Jak będzie - niedługo pokażemy 8)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 27.07.2020, 23:19 
Członek Honorowy
User avatar

Joined: 10.03.2007
Posts: 3146
Location: Warszawa
Club number: 029
@marko356
Masz odwagę..masz kasę.
Masz kasę....bawisz się jak chcesz, czasem odważnie.
A jaki jest Twój osąd w tej sprawie ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Top
 Profile YIM  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 28.07.2020, 0:23 
User avatar

Joined: 25.12.2018
Posts: 202
Location: Berlin
Club number: 628
AdamWalenda wrote:
...Są :)
Składałem i miałem dużo dziwnych aut... Dużo osób mnie hejtowało za projekty, ale niektórym się podobały :D ...Najważniejsze, że ja mam z tego fun,



no własnie bo przecież o to głownie chodzi
tym bardziej jak robi sie auto tylko dla siebie.

kacper wrote:
To auto nie jest z Łodzi
Tylko będzie jeździć w Lublinie


... a to nie wiedzialem. Dostalem to info od klienta ktory chcial też jakąś przeróbkę dokonać i pokazal mi jako przyklad.
Tak czy inaczej ujeły mnie detale takie jak pozostawienie nr frachtu kontenera czy loga Marchal albo Tag Heuera w fajny sposób wkomponowane.

pdmobil wrote:
Masz odwagę..masz kasę.
Masz kasę....bawisz się jak chcesz, czasem odważnie.
A jaki jest Twój osąd w tej sprawie ?


I zgodze sie i nie.. :D
Porsche jest tematem gdzie w ogole trzeba mieć jakąś kase, bo to nie sa tanie auta.
Na pewno są droższe niż E46 w gazie.

Z drugiej strony widzialem już niejeden projekt jakiejś starej BMW albo Nissana, gdzie wydatki poszły znacznie dalej niż niejedno Porsche.

Własne projekty są trudne w ocenie dla kogoś z zewnątrz, bo wchodzi tu faktor tzw osobisty, gdzie ciężko ocenić "fajność" i "sens" pomazania auta sprayem albo pociecie go w/g własnej wizji. Tym bardziej z klasykiem.

Dla obcego takie auto może być kuriozalnym zbeszczeszczeniem klasyka a dla mnie może być spełnieniem marzeń.

Tu na to mam piękny film z Petroliciusa, ktory ktoś usunąl wiec zostal tylko wywiad z Jayem Leno.. To nie jest całkowicie Ferrari TR a mimo to jest piekne i wyjątkowe.

https://www.youtube.com/watch?v=N4ylTQVD2lA&t=629s

Co do cen, to jest pare modeli Porsche niecalkiem zaporowo drogich, gdzie można sie doskonale zabawić. Po Gdańsku jeżdzi moj znajomy, który wziąl kompletnie nierestaurowane 914 za nieduże pieniądze i pomimo, że każdy element tego wozu jest pomalowany na inny niebieski to auto wygląda ciekawie.
Zrobil w nim cała technikę na bóstwo, a karoseria ma być jak stara szafa albo obraz.

Swego czasu maialem 911T z 72 za smieszne pieniądze do kupienia (1/4 ceny gotowego wozu) i nawet nikt nie zainetresowal sie, żeby zrobić z niego co innego niż powrot do 100% fabryki. A baza do customa była wymarzona.
Niemiecki rynek też nie rozumie kompletnie przerobionych Porsche.
Tam odstepstwo od TUV przyprawia o ból głowy.
W UK juz jest zupełnie odwrotnie.

Wiadomo że zrobienie takiego auta jak Chris nie mówiąc o Singerach czy tego typu projektach to inne pólki cenowe i z tym nie polemizuje.

To samo przy pełnej odbudowie do stanu fabrycznego.

Może za dużo sie już naoglądalem tych idealnie odpicowanych aut, że czasami już wieje nudą :D
Moze sie też za dużo naogladałem customów na Luftgekuhlt...

Sam nie wiem

I takie i takie lubie .. :)


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.




_________________

4 cyl box 356 / 912 / 914
356 registry & PCA 20 years member


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 8.08.2020, 14:23 
User avatar

Joined: 7.04.2015
Posts: 626
Location: Kraków
Club number: 663
Z customami jest tez tak ze nigdy do konca nie wiesz co ci na koncu wyjdzie. Co wiecej, patrzac po rynku i internecie to 95% takich pomyslow w realu wychodzi slabo. Dla mnie np to jest bardzo duza bariera przed udziwnieniami.
Wydajac worek siana jednak przewaznie ludzie chca wiedziec jak wyjdzie. I tu przewage maja mega profesjonalne firmy z dzialami projektowymi, wizualizacjami itp, no ale za tym idzie juz drugi worek siana. I dlatego wiekszosc wybiera „co ja nie potrafie zaprojektowac” i potem wychodza takie kupy.




_________________

Porsche Boxster S - 2001 - Manual
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 9.08.2020, 9:17 

Joined: 2.12.2016
Posts: 160
A co powiecie o takiej modyfikacji?
https://www.iaai.com/vehicledetails/368 ... wNumber=12

To jest Porsche 987


You do not have the required permissions to view the files attached to this post.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 9.08.2020, 10:30 
User avatar

Joined: 7.04.2015
Posts: 626
Location: Kraków
Club number: 663
Poza demonstracja mozliwosci technicznych warsztatu nie widze w tym najmniejszego sensu. Ani to piekne (trzeba przyznac ze szpetne tez nie co jest rzadkością) ani szybkie.
Fajnie popatrzec, ale zrobic cos takiego.

Swoja droga ciekawe za ile sie sprzeda, czy te modyfikacje beda w licytacji na plus czy sprzeda sie za grosze




_________________

Porsche Boxster S - 2001 - Manual
Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum