Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.02.2009, 23:00 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 48
Zamierzam kupic 924 S automat,koledzy poradzcie gdzie zajzec i czego sluchac?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2009, 18:40 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 385
chyba do niemiec


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2009, 21:35 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
oczywiscie sluchaj brzmienia i pracy silnika ;)...


oto moje wytyczne ktore ja bym na dzien dzisiejszy sprawdzil jakbym kupowal 924 S/44:

- stopien sprezania na kazdym cylindrze
- sprawdz (palcem) czy w zasyfionym zbiorniczku wyrownawczym czy nie ma przypadkowo oleju/czarnej mazi (dosc kosztowna naprawa uszczelki chlodnicy oleju+ mozliwa wymiana zaworu cisnienia oleju ew.remont silnika)
- jak sie zachowuje zimny silnik po odpaleniu
- jak sie zachowuje cieply silnik po powiedzmy 20min jezdzie,zgaszeniu i ponownym odpaleniu
- sprawdz czy nie ma przypadkowo "mleka" na bagnecie (wydmuchana/nieszczelna uszczelka glowicy lub/i ewentaulnie potwierdzenie zurzytej uszczelki chlodnicy oleju)
- ogolnie sprawdz czy auto przypadkowo nie kopci na bialo jak parowoz(wiadomo,uszczelka glowicy i duze koszta...)
- sprawdzaj cisnienie oleju na zegarze na konsoli srodkowej na zimnym silniku i na cieplym (tu takze w zaleznosci jakie problemy = mniejsze/wieksze koszta, prawidlowe cisnienie oleju to ok.4bary na zimnym na biegu jalowym i minimum 4bary na cieplym przy 4tys obrotow lub ok.2bary na cieplym na biegu jalowym.)
- sprawdzaj na bierzaco temp. silnika najlepiej w korkach aby ewentualnie spradzic czy silnik ma tendencje do grzania sie
- sprawdz czy sa luzy na kierownicy (no to to akurat powinienes wyczuc prowadzac auto)
- sprawdz grubosc klockow hamulcowych(wzrokowo) i jesli sa dobre a auto nadal slabo hamuje no to serwo/tarcze lub cos innego nie jest w pelni sprawne (dodatkowe koszta)
- blacharka - tu juz inwencja wlasna,czy to wzrokowo pod swiatlo sloneczne (jesli masz swietne oko)+dotyk lub ewentualnie tester grubosci lakieru...

pewnie jeszcze troche bym napisal ale narazie nie przychodzi mi nic wiecej do glowy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2009, 1:16 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
szukasz 924s z automatem? Ostatnio pojawiało się w ogłoszeniach białe 944 2.5 8v z automatem. Wyglądało na całkiem przyzwoite i cena nawet odstraszająca anie była :)
Silnik ten sam co w 24s, skrzynia pewnie też - może warto byłoby się zainteresować? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2009, 1:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5068
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pewnie o to chodzi:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5539189

Byli ludzie z 924.pl oglądać. Podobno auto ok, ale problem z papierami
jakiś był, trzeba by ich popytać dokładnie.
To chyba jedyne 924S w automacie w PL na sprzedaż. Generalnie mało
ich jest. Czemu akurat automat chcesz kupić?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2009, 10:53 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
ogladalem to auto dwa razy (z tego raz z mechanikiem Darkiem L.). do wlozenia w naprawy (glownie eksploatacyjne) ok 3k zl. raczej nie byl mocno tluczony, tylko slusznie Darek zauwazyl, ze ktos mu sie przebiegl sie po dachu.
straszne zamieszanie z papierami, bo mozliwe, ze czekac beda jeszcze sporawe oplaty dodatkowe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2009, 21:58 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 48
Bardzo dziekuje za odpowiedz, wlasnie chodzi oto Porsche z Warszawy. Troche podpadala mi praca silnika, byl gluchy odglos na wolnych obrotach w silniku,po wylaczeniu dziwne barabanienie z okolic tlumika(dlatego pytalem o jakies odglosy czy to przypadkiem nie automat) i chyba jest to jednak tlumik. A co do dachu to faktycznie cos po nim przelecialo. Ogolnie niezly, ale co z papierami ?????? A czemu automat bo lubie automaty, a mam 944 w manualu link- (http://www.lechprawko.pl/samochody.htm) - oczywiscie jest to samochod tzw.flagowy :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2009, 22:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5068
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hehe, ciekawa szkoła jazdy!! :D
Byłeś oglądać auto?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.02.2009, 19:57 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 48
dzieki :)
tak ogladalem, acha i zapomnialem dodac ze napewno amoryzatorki pokrywy silnika i bagaznika sa do wymiany(hehe tradycyjnie dostalem klapa w glowe, ale tak to bywa jak sie nie zna auta). Troszke trzeba go dopracowac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum