Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 14:32 

Dołączył: 15.09.2016
Posty: 3
Witam!
Jestem tu nowy, chciałbym zacząć swoją przygodę z Porsche, na chwilę obecną zdecydowany jestem na Boxstera 986 i że ma być w skrzyni manualnej, szukałem wszędzie i nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Proszę więc błagam o pomoc użytkowników,

Najważniejsze - JAKI SILNIK WYBRAĆ ?
Miałem okazje przejechać się wersją S 3.2 było świetnie ale ogólnie jest ich bardzo mało w manualnej skrzyni i ciężko z wyborem a ceny też są o wiele wyższe i pytanie czy mimo wszystko szukać tego właśnie silnika czy jednak mniej awaryjne będą 2.5 lub 2.7 ?

SZUKAĆ WERSJI PO LIFCIE ? dużo się zmieniło? warto dopłacić czy lepiej poszukać bardziej zadbanej przed liftem i nie upierać się na ten lift ?

CZY W KAŻDEJ WERSJI JEST DACH ELEKTRYCZNY?
W wersjach których siedziałem był elektryczny czy tak we wszystkich było ?

PRZY ZAKUPIE NA CO PRZEDE WSZYSTKIM ZWRACAĆ UWAGĘ ?

Może ktoś coś będzie sprzedawał z klubowiczów ? nie szukam najtańszego auta na allegro szukam przede wszystkim zadbanej i sprawnej sztuki która będzie mi dawać frajdę z jazdy

Mam nadzieje, że pomożecie
z góry dzięki i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 17:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1038
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
Cześć,

jak budżet nie jest problemem to szukaj S - ceny są o wiele wyższe bo i auto z tym silnikiem jest o wiele lepsze ;)

ponad 300Nm dostepne już niżej robi dużą różnicę.

lift to jak sie trafi - zmiany sa kosmetyczne - bardziej patrz na stan.

najważniejszy stan

mam manual ale po przejażdżce S z tiptronikiem - nie skreślałbym go - wolałbym S z tiptronic niż manual bez S. (choć z pewnością może być problem z odsprzedażą z tiptronic bo manual bardziej pożądany)

tak wszystkie miały elektryczny dach.

ze sprzedażą boxa S jest ten problem ze o ile doskwiera czasem brak tylnych miejsc to jakoś nie bardzo widzę lepszą alternatywę ;)

trzymam kciuki za poszukiwania.




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 18:38 

Dołączył: 15.09.2016
Posty: 3
No właśnie najbardziej mnie kusi wersja S ale wymogiem dla mnie podstawowym to właśnie skrzynia manualna a na chwile obecną na allegro w pl wersja S w manualnej skrzyni jest tylko jedna i to za kwotę 50tys zł. nie mówię że nie warto ale fajnie by było mieć wybór :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 18:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1038
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
jak tylko o wybór chodzi to mogę ci zaproponować moją za 55 - to masz już wybór ;)

mnie też szokowała różnica w cenach pomiędzy S i nie-S - ale krótka przejażdżka jednym i drugim od razu wyjaśnia temat.

tzn. nie zrozum mnie źle zwykły box to też świetne auto ale jeżeli pytasz który silnik wybrać to nie ma lepszej odpowiedzi niż 3.2 (chciałeś konkretną odpowiedź to ją masz ;) )




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 18:56 

Dołączył: 7.07.2015
Posty: 41
Miałem boxa S i bardzo żałuję, że sprzedałem (szukałem bardzo długo, a sprzedał się w 2 dni).

Jeśli już po głowie chodzi ci "S", to istnieje duże prawdopodobieństwo, że z wersji bez "S" nie będziesz w pełni zadowolony :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 21:05 

Dołączył: 15.09.2016
Posty: 3
O takie wypowiedzi właśnie mi chodziło, bo często gdzieś tam czytałem ze ktoś szuka wersji 2.5 myślałem że może z tym 3.2 jest coś nie tak, że mocno awaryjny,stąd też moje pytania tutaj. Chce przede wszystkim auto na początek przygody który da frajdę z jazdy (kiedyś myślę, że pójdziemy w mocniejsze jednostki) jak przejechałem się wersją S to uśmiech przez pół dnia nie schodził mi z twarzy :) ma być to kolejne auto w domu wiec spalanie może być większe.

a jak mogę jeszcze zapytać (wiem że wyboru nie ma bo jest tylko ten za 50 tys i Twój za 55 :) ale jak już może inna sztuka się pojawi)
to na co zwracać uwagę podczas zakupu ? co się w nich zazwyczaj psuje ?
co ich boli, czego się wystrzegać ? bo domyślam się że są i tacy którzy będą chcieli sprzedać taniej bo wiedzą że nadchodzi coś złego, ten model ma typowe swoje bolączki ? może był już kiedyś ten wątek poruszany ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 21:32 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1522
Ten z Gdańska jest ponoć cały malowany i to dość solidnie. Jest gdzieś opis w dziale "Sprzedam, kupię itd."


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.09.2016, 21:57 

Dołączył: 14.07.2015
Posty: 68
Na allegro masz 2 S w manualu, tej ze śląska nie warto

Sam szukałem ponad rok, i było warto 3,2 manual 56tys przebiegu, sprawdziłem ją w Auto Dusza wraz z "kamerą w silniku", zbiera się lepiej niż 2,7. Podaż tych samochodów jest bardzo mała i warto oglądnąć kilka żebyś miał porównanie.
Powodzenia
Irek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 13:43 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Zapraszam na przelomie roku. Bede sprzedawal 986 2.7 2004 rok w tej chwili 87.000 km przebiegu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 15:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1629
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Ja swojego kilka lat temu szukałem przez... półtora roku !
Wreszcie znalazłem - wersję S, z polskiego salonu, manual, z pięknym rudym wnętrzem po lifcie ! Co chwilę ktoś mnie pyta czy chcę sprzedać :D Nie chcę !
Polecam !




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.09.2016, 23:30 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
Ja swojego kupilem w godzine i nie zaluje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.09.2016, 6:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4981
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
rafie napisał(a):
Ja swojego kilka lat temu szukałem przez... półtora roku !
Wreszcie znalazłem - wersję S, z polskiego salonu, manual, z pięknym rudym wnętrzem po lifcie ! Co chwilę ktoś mnie pyta czy chcę sprzedać :D Nie chcę !
Polecam !


Rafał
Wcale się nie dziwię, że co chwilę Cię ktoś "atakuje". Masz piękne auto w idealnym stanie i do tego w naprawdę mega fajnej konfiguracji a takich Boxsterów 986 na rynku jest jak na lekarstwo...
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.09.2016, 15:32 

Dołączył: 27.08.2013
Posty: 173
Właśnie. Konfiguracja.

Ja kupiłem w ciągu kilku tygodni bo znalazłem sztukę bardzo dobrze wysposażoną. Wiedziałem, że dokupienie niektórych opcji nie wchodzi w grę. Stan był mniej ważny (nad wyglądem nadal pracuję).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.09.2016, 12:06 

Dołączył: 6.12.2014
Posty: 127
Ostatnio stałem sie szczęśliwym właścicielem boxstera S, z ręczną skrzynią. Po poprzednim aucie, evo ix, boxster wydaje się umiarkowanie dynamiczny, nie jest wolny, ale wersje 2.5 czy 2.7 w 986 to już pewnie typowe bulwarowki. Tam automatyczna skrzynia ma prawo funkcjonować, w S manualna wydaje mi się optymalna


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum