PW355 napisał(a):
Tak. 992.
Nie rozumiem dlaczego trzeba wzywać serwis do bram. Mam tych bram kilkanaście, dodatkowo szlabany. Wszystko otwieram jednym czteroprzyciskowym pilotem...
PCM, postepując zgodnie z instrukcją nie rozpoznaje sygnałów z tego pilota, z oryginalnych pilotów Hormanna również
Walczyłem z tym w 997 i na ogół przyczyną jest jedna z trzech:
1. Masz samochód z USA, gdzie są inne częstotliwości do bram.
2. System bramy jest nieobsługiwany przez Homelink (mogę się mylić, ale chyba Hormann HS868 nie jest)
3. Musisz kliknąć coś w kontrolerze od bramy, żeby zarejestrować HomeLinka w bramie.
Żeby obejść drugi problem, serwis od bramy musi dołożyć Ci ustrojstwo, które będzie umieć komunikować się z Twoim HomeLinkiem i kablem będzie mówić bramie, że ma się otworzyć - coś jakby tłumacz. Żeby obejść pierwszy, również możesz zrobić to samo (bywają uniwersalne odbiorniki) lub zmienić moduł HomeLinka w aucie na europejski.
Punkt trzeci dotyczy w zasadzie wszystkich bram w dzisiejszych czasach (a więc takich, które mają zmienny kod). To zabezpieczenie, które ma uniemożliwić złodziejowi nagranie transmisji z Twojego pilota i odtworzenia jej później, żeby włamać Ci się do domu.