Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.06.2016, 23:41 

Dołączył: 12.04.2016
Posty: 15
Jeden z kluczyków jest po naprawie. Jak go od nowa zaprogramować? 996 z 1999r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2016, 23:52 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3915
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Najpewniej w ASO.
Jak masz sprawną "główkę" to za coś ok.200zł unikniesz prawdopodobnych, pózniejszych problemów.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.06.2016, 0:18 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5154
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
A gdzie można wykonać taką naprawę? Jaki był stan kluczyka przed
operacją? Posiadasz teraz po tym zabiegu numer który potrzebny jest
do kodowania? Indywidualny numer/kod tego danego kluczyka?

To bardzo interesujące bo jeszcze nie słyszałem żeby ktoś naprawiał,
czytaj. odczytywał aktualne numery do kodowania, z kluczyków które
się "rozjechały" z autem.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.06.2016, 0:22 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Najprawdopodobniej nie da sie...
Do klucza potrzebujesz papierowej przywieszki z numerem do zakodowania - podejrzewam, ze jej nie masz skoro klucz jest używany.
Dodatkowo potrzebny jest kod do auta dzięki któremu można w ogole procedure kodowania wykonać.
Kodowanie tylko oryginalnym Piwisem chociaż słyszałem, że podobno i autologic potrafi to wykonać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.06.2016, 1:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3720
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Z tego co czytam to największe problemy z kluczykami czy odpaleniem mają prawowici właściciele auta, bo złodziejowi zajmuje to 30 s :(




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.06.2016, 7:32 

Dołączył: 12.04.2016
Posty: 15
Kluczyk ma przelutowany nowy włącznik ,dioda świeci. Bateria nowa. Nie ma łączności z autem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 7.06.2016, 9:27 
Jesli jest to uzywany kluczyk (glowka) ktora pochodzi z innego Porsche to z tego co sie orientuje nie da sie go dopisac , tak jak koledzy pisali potzrebujesz kodów zeby moc rozpoczac procedure wiec najszybciej bedzie ASO


Góra
   
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.06.2016, 13:32 

Dołączył: 12.04.2016
Posty: 15
Kluczyk jest oryginalny, pasuje do zamka i stacyjki. Miał wyrwany włącznik więc wlutowałem nowy sprawny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.06.2016, 15:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5154
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jeżeli nie działa z autem (mimo że sam działa), to nie ma niestety takiej
możliwości żeby go zakodować bez znajomości jego aktualnego kodu, ale tego
długiego. Jeżeli gdzieś komuś się uda to daj znać, wiele osób nie będzie
musiało kupować nowego.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2023, 11:44 

Dołączył: 28.02.2023
Posty: 5
Hej, czy nowe piloty do 996.2 trzeba kodować w ASO? Orientujecie się jakie to koszty? Czy ew, ktoś w Wawie to robi?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2023, 19:24 

Dołączył: 9.05.2013
Posty: 21
Na ebay znalazłem gościa, który robi elektronikę do kluczyka - Słowacja, Bratysława - sprzedaje elektronikę po 120$ z kodami - skupuje uszkodzone po 20$ chyba. Trochę mnie tylko irytuje bo to jakiś Rusek i aktualnie przebywa w Moskwie - ma mi wysłać jak wróci do Bratysławy pod koniec tygodnia. Chyba zaryzykuje bo ja mam 315 mhz USA i ciężko u nas w serwisie ogarnąć


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.03.2023, 22:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5154
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ale temat odkopałeś :)

Piloty i kluczyki (immo) trzeba zakodować. Można w ASO, można też w niezależnych serwisach. Jeżeli chcielibyście zakupić nowy pilot (także 315MHz i nie jest to jakaś elektronika tylko pełnowartościowy oryginalny pilot), napiszcie proszę do mnie na mail j.kadziela@gmail.com




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.03.2023, 17:13 

Dołączył: 2.02.2010
Posty: 278
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 769
Do zakodowania potrzebujesz 2 rzeczy :
- pilota z 40 znakowym kodem
- hasło 8 znakowe dopasowania PAS (m535) - można je uzyskać w ASO jako właściciel o ile moduł nie był zmieniany pod fotelem a może być bo często ulega zalaniu
lub poprzez zgranie wsadu eepromu i wyciągnięciu kodów z M535
jak coś w Krakowie moge Ci zakodować




_________________

Obrazek
Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look
Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit
Porsche 986 Boxster 2.7 `00
Corrado VR6 3.0 Turbo `92
i pare innych :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.07.2024, 21:06 

Dołączył: 21.02.2023
Posty: 21
mps napisał(a):
Do zakodowania potrzebujesz 2 rzeczy :
- pilota z 40 znakowym kodem
- hasło 8 znakowe dopasowania PAS (m535) - można je uzyskać w ASO jako właściciel o ile moduł nie był zmieniany pod fotelem a może być bo często ulega zalaniu
lub poprzez zgranie wsadu eepromu i wyciągnięciu kodów z M535
jak coś w Krakowie moge Ci zakodować


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.07.2024, 20:37 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3153
mps napisał(a):
Do zakodowania potrzebujesz 2 rzeczy :
- pilota z 40 znakowym kodem
- hasło 8 znakowe dopasowania PAS (m535) - można je uzyskać w ASO jako właściciel o ile moduł nie był zmieniany pod fotelem a może być bo często ulega zalaniu
lub poprzez zgranie wsadu eepromu i wyciągnięciu kodów z M535
jak coś w Krakowie moge Ci zakodować

w jednym z m535 mam uszkodzony właśnie ten eprom (po odpaleniu auto działa po wylaczniu za drugim razem już nie i trzeba zdjąć klemę na chwile żeby znów odpalił i tak w kółko , nie idzie go odczytać w innych bezproblemu sczytuje po wylotuwaniu , czy taki eprom da się kupić aby po uzyskaniu kodów z aso zapisać i wlutować ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.07.2024, 9:56 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3153
dzwoniłem do aso i twierdzą ze ten kod jest na przywieszce na nowym kluczyku tyle ze ja tu nie widzę 8 znakowego do tego promu a o innym nie maja pojęcia chyba nie skumali o co chodzi , jeśli natomiast jeśli pytam o kod do modułu komfortu to on jest tylko do użytku wewnętrznego i nie udostjoniaja chyba ze nowy moduł za 6 tyś się zamówi i stary odda to sami przypiszą wiadomo . Wysyłam Ci priv ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum