Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.09.2024, 14:06 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 460
też bym brał 992 zamiast 991 turbo, szczególnie ze wszystkie silniki w 992 są turbo i pewno można je w miare łatwo podkręcać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2024, 15:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2273
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
cukin napisał(a):
Akurat nie mialem okazji zmieniać kol z centralna śruba poza serwisem wiec ciężko mi powiedzieć, może ktoś inny skomentuje.


można to ogarnąć bez klucza dynamometrycznego postępując wg instrukcji
-ja kupiłem wulkanizatorowi klucz /koło 1500 pln/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2024, 15:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2273
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Dla mnie 992.1 S to wystarczająca wersja - na + obecne ceny
wet program must have


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2024, 17:59 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Słuchajcie oglądałem kilka 992.1 przebiegi między 25 a 35k.

We wszyskich które nie były oklejone cholernie dużo ubytków w lakierze od kamyków itp, a boczki siedzeń dość mocno powycierane.

Czy ja trafiłem takie egzemplarze, czy 992 ma jakiś miękki lakier i się szybciej zużywa tapicerka??

Bardzo to dla mnie zaskakujące, jak miałem 997 to auto kilkunastoletnie a nie 3-4 letnie i nie było tam żadnych ubytków w lakierze od normalnego użytkowania oraz tapicerka poza tym że fajnie charakterystycznie pachniała to była w naprawdę dobrym stanie.

WTF?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2024, 18:27 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1025
Chyba coś jest na rzeczy. Na 992 z przebiegiem 10 tys. km na szybko znalazłem sześć ubytków na masce. W 718 z większym przebiegiem - jeden odprysk od kamienia powyżej zderzaka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2024, 18:59 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 131
Na pewno bazowy czarny i biały są bardzo miękkie i bardziej podatne na odpryski. Folia na przód must have.

Co do środka jest coś na rzeczy z tego co słyszę od innych, chociaż moja jest jak nowa, ale 20tys to żaden przebieg. Dbam też regularnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2024, 7:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 1.09.2020
Posty: 204
Lokalizacja: Cowbridge
Nr klubowicza: 686
992.2 mam alergię na macanie tego ekranu za każdym razem, tych komunikatów o trybie wet. 911 jak upierdliwa baba

https://youtu.be/1ifSRsUgZpk?si=uTLhBE79l0Vj4BQc




_________________

Jest:
`18 Porsche 911
bylo:
`21 992 Turbo
`15 991.1 GT3 CS
`13 R8 V8
`02 996.2 C2 Manual
`74 914 2.0 CanAm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2024, 10:57 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Testowałem wczoraj nowe 992.2

I powiem tak....

Nie czuję że to jest jakiś progress, a wręcz powiem, że 992.1 bardziej mi się podoba.

Będzie trzeba szukać używek w specyfikacji która mi pasuje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2024, 11:41 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1025
drtayson napisał(a):
Testowałem wczoraj nowe 992.2

I powiem tak....

Nie czuję że to jest jakiś progress, a wręcz powiem, że 992.1 bardziej mi się podoba.


Możesz rozwiną co Cię rozczarowałoć? Którą wersję testowałeś?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2024, 13:06 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Dostępna była tylko C2, GTS jest w drodze, jeszcze go nie testowałem.

Generalnie feeling w środku... całkowicie cyfrowe zegary, przycisk start/stop, te ciągłe pipczenia no ale to już w każdym aucie produkowaym po 2023 w sumie, ta turbina myslałem że też da więcej powera bazowej C2.

Auto przy rozsądnej konfiguracji i rabatach wyszło 770k a to jest bazowa C2.

Ale może się czepiam ;P

Rozpytałem i wychodzi że na każdy miesiąc mają jeszcze jakieś miejsca produkcyjne, więc coś tu jest chyba nie tak... i na listopad i na luty, no tak wcześniej to nie było.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2024, 16:41 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 131
No to szukaj 992.1 GTS chyba najwięcej tego salony wypchnęły więc powinno być w czym wybierać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.09.2024, 10:43 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1025
drtayson napisał(a):
Dostępna była tylko C2, GTS jest w drodze, jeszcze go nie testowałem.


Daj znać jak przetestujesz GTS. Jeśli hybryda da reakcję na gaz zbliżoną do N/A to może być game changer.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.09.2024, 14:40 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Czekam na info jak będzie dostępny na jazdy.
Czuję że to będzie kosmos, nie to samo ale różnica między AMG GT z e-performacne i bez e-performance jest ogromna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.09.2024, 21:22 

Dołączył: 16.08.2022
Posty: 40
992.2 GTS 3,0s. 854tys. 1595kg o 50kg więcej niż poprzednik.
992.2 4GTS 3,0s 893tys. 1645kg.
AMG GT63 3,2s. 990tys. 1895kg,
S e performance 2,8s. 1.126tys. 2120kg.

drtayson napisał(a):
Czekam na info jak będzie dostępny na jazdy.
Czuję że to będzie kosmos, nie to samo ale różnica między AMG GT z e-performacne i bez e-performance jest ogromna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2024, 12:36 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Takie coś mi wyszło, macie jakieś uwagi do konfiguracji? ;]
https://configurator.porsche.com/porsche-code/PSHSHB59

sapero napisał(a):
992.2 GTS 3,0s. 854tys. 1595kg o 50kg więcej niż poprzednik.
992.2 4GTS 3,0s 893tys. 1645kg.
AMG GT63 3,2s. 990tys. 1895kg,
S e performance 2,8s. 1.126tys. 2120kg.

drtayson napisał(a):
Czekam na info jak będzie dostępny na jazdy.
Czuję że to będzie kosmos, nie to samo ale różnica między AMG GT z e-performacne i bez e-performance jest ogromna.

To co jest na papierze a odczucia z reala to dwie różne rzeczy, przynajmniej dla mnie ;]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2024, 12:54 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 131
drtayson napisał(a):
Takie coś mi wyszło, macie jakieś uwagi do konfiguracji? ;]
https://configurator.porsche.com/porsche-code/PSHSHB59

sapero napisał(a):
992.2 GTS 3,0s. 854tys. 1595kg o 50kg więcej niż poprzednik.
992.2 4GTS 3,0s 893tys. 1645kg.
AMG GT63 3,2s. 990tys. 1895kg,
S e performance 2,8s. 1.126tys. 2120kg.

drtayson napisał(a):
Czekam na info jak będzie dostępny na jazdy.
Czuję że to będzie kosmos, nie to samo ale różnica między AMG GT z e-performacne i bez e-performance jest ogromna.

To co jest na papierze a odczucia z reala to dwie różne rzeczy, przynajmniej dla mnie ;]


Dostep bezkluczykowy polecam.

ps. osobiscie bralbym RWD, chyba ze auto caloroczne to rozumiem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2024, 11:14 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Zdecydowanie całoroczne ;)

Co do dostępu kluczykowego, słyszałem że to znacznie obniża poziom bezpieczeństwa, czy też raczej mega ułatwia kradzież auta...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2024, 11:46 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 131
drtayson napisał(a):
Zdecydowanie całoroczne ;)

Co do dostępu kluczykowego, słyszałem że to znacznie obniża poziom bezpieczeństwa, czy też raczej mega ułatwia kradzież auta...

Chodzi Ci o kradzież na walizkę. Można założyć canlocka który rozwiązuje ten problem.
911 należy do najrzadziej kradzionych samochodów. Ile skradziono w 2023? Z tego co słyszałem 5 panamer zniknęło przez cały 2023 rok, 911 podejrzewam mniej. I tak musisz zalozyc śledzenie w postaci gps, mozna zalozyc gannet bądź inne. Poza tym jest AC. Ale rozumiem indywidualna sprawa. Pozdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2024, 13:02 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 460
wez ten dostęp bezkluczykowy, chyba ze kupując auto za 1mln zł nie będziesz miał AC


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.09.2024, 15:01 

Dołączył: 29.07.2018
Posty: 41
Apopo GPS i tracking kogo polecacie?

Gannet czy Semeco (Vodafone Connect)? Czy jeden pies.

cukin napisał(a):
drtayson napisał(a):
Zdecydowanie całoroczne ;)

Co do dostępu kluczykowego, słyszałem że to znacznie obniża poziom bezpieczeństwa, czy też raczej mega ułatwia kradzież auta...

Chodzi Ci o kradzież na walizkę. Można założyć canlocka który rozwiązuje ten problem.
911 należy do najrzadziej kradzionych samochodów. Ile skradziono w 2023? Z tego co słyszałem 5 panamer zniknęło przez cały 2023 rok, 911 podejrzewam mniej. I tak musisz zalozyc śledzenie w postaci gps, mozna zalozyc gannet bądź inne. Poza tym jest AC. Ale rozumiem indywidualna sprawa. Pozdr


Dzięki za ten Canlock, nie znałem tego produktu, do tej pory używałem immobiliser z Vodafone

prnit napisał(a):
wez ten dostęp bezkluczykowy, chyba ze kupując auto za 1mln zł nie będziesz miał AC

Nie chodzi o AC ale raczej o to że tracisz auto które jest "pod Ciebie" itp. i czekasz cholera wie ile na nowe itp.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum