Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: wczoraj, 9:25 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
anton290 napisał(a):
KJK napisał(a):
anton290 napisał(a):
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.


Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze.

Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen


Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika.
A chwalić to się lubisz ...


Tak sie zlozylo ze nikt nigdy 991.1 3RS nie pojechal w krotszym czasie okrazenia na torze poznan niż ja 8) A to to raczej wskazuje na to ze jednak wiem do czego sluza te auta.... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 10:21 

Dołączył: 29.01.2023
Posty: 7
anton290 napisał(a):
KJK napisał(a):
anton290 napisał(a):
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.


Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze.

Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen


Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika.
A chwalić to się lubisz ...

Na tyle na ile potrafi stara się być skromny , nie czepiaj się .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 11:16 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Karol987 napisał(a):
anton290 napisał(a):
KJK napisał(a):
anton290 napisał(a):
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.


Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze.

Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen


Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika.
A chwalić to się lubisz ...

Na tyle na ile potrafi stara się być skromny , nie czepiaj się .


:lol: :lol: :lol: robie co moge


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 11:19 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Mozecie mi przypomniec prosze po co powstalo 991.2 gt2rs? Po co w torowej edycji 911 az 700 koni skoro to nie potrzebne... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: wczoraj, 21:00 

Dołączył: 17.02.2022
Posty: 24
KJK napisał(a):
Mata napisał(a):
KJK napisał(a):
Pisales ze 300 koni to duzo w tylnym napedzie :lol:
Ja tym gt2 jeździłem do niemiec w grudniu na letnich oponach.
A w nowym gt2rs nie uzywam kontroli trakcji.
Ale nie o tym mialo byc...


@KJK

Zwracam się do Ciebie z prośbą o nie publikowanie na Forum Klubowym swoich "wyczynów" w formie zdjęć z licznikiem z prędkościami daleko wykraczającymi ponad bezpieczne, filmikami z upalania etc.
Jako Porsche Club Poland nie popieramy tego typu zachowań, które oceniamy jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego.
Nie negujemy Twoich umiejętności jako kierowcy ale nie godzimy się na to by takimi "wyczynami" się tutaj chwalić, próbować zbierać splendor etc.
Niezastosowanie się do mojej prośby (umieszczonej tutaj w imieniu Zarządu Klubu oraz Administarota tego forum) może skutkować usunięciem Ciebie z Forum.

Licząc na zrozumienie
Pozdrawiam serdecznie
Mata


Jasne, ale predkosci rozwijam w miejscach do tego przeznaczonych takich jak niemieckie autostrady.
Moze jako zarząd clubu porsche powinniscie wystąpić do producenta aby ograniczyl predkosc maksymalna tych aut skoro oceniacie to jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego?
Ja w przeciwieństwie do wielu z Was uzywam tych aut zgodnie z ich przeznaczeniem, od zawsze czyli od 2002 roku gdy kupiłem pierwsze porsche 996 gt2. 8)
I ja sie nie chwale, bo chwalić to moglbym sie z wielu innych powodow ale Wam tego oszczedze :wink:
Prezentuje Wam jedynie mozliwosci tych aut bo takowe możecie jedynie ogladac w prospektach. :lol:
Zycze mielego wieczoru :lol:


Dokładnie, pamiętam taki filmik do góry nogami kręcony na a zwei koło miejscowości Ausfarth w którym skompromitowałeś Herr Gutenwollen co mu musieli autobahn geszlossen. Stare gute czasy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum