Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2007, 21:44 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 40
max944 Ty miales c klase a nie mercedesa :D

jesli chodzi o teorie spisku to np.polerowane doloty, i sportowe walki, i odchudzone kolo zamachowe ,i wywalony katalizator,i super swiece,i sport filtr powietrza,i by chyba wystarczylo zeby wpedzic w komplesy kolege z takim samym autem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2007, 22:12 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
mój był słabszy bo nie dosć że 150 KM to kupa dodatkowego "cieżkiego" wyposażenia odbierała konie, ale jechałem kilkoma 163KM i były bardziej mułowate - i odwrotnie innymi 150KM i też były mocniejsze, różnie to bywa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.10.2007, 22:21 

Dołączył: 23.05.2007
Posty: 246
Nie miałem C-klasy tylko 190E po tuningu w H&R, miał przerobiony silnik na 180 koników - szybka była to bryka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2007, 10:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
max944 napisał(a):
Nie miałem C-klasy tylko 190E po tuningu w H&R, miał przerobiony silnik na 180 koników - szybka była to bryka


Były tylko w zasadzie 2 takie mercedesy w budzie 190 , jeden to R6 2,6 litra drugi to z silnikiem Cosvortha 2,3 16 v oba poinienieś dość łatwo rozróżnić od motoru 1,8 który zresztą był bardzo krótko montowany do 190 tki.

p.s.190 to niegdyś moje ulubione auto lekko licząc przejechałem nimi 100 000 km....




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.10.2007, 15:00 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 40
byl jeszcze EVOII z motorem 2.5 16v.szczerze mowiac to troche watpie w 180 KM z silnika 1.8 choc rozne sa wynalazki. to wychodzi 100 KM z litra na tamte czasy prawdopodobnie 91-93rok to byl raczej super wynik bez turbiny albo sprezarki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2007, 7:35 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
class napisał(a):
jesli chodzi o teorie spisku to np.polerowane doloty, i sportowe walki, i odchudzone kolo zamachowe ,i wywalony katalizator,i super swiece,i sport filtr powietrza,i by chyba wystarczylo zeby wpedzic w komplesy kolege z takim samym autem


mówię tu o fabrycznych ustawieniach obu aut.
ponadto obydwa auta mają zdrowe silniki.

na czym polega różnica? Wampir miał seryjne 163KM, a w tych autach oprócz mocniejszego chipa był też delikatnie rozprężony motor (tak?), dlatego mimo tego, że u mnie też jest chip (niefabryczny) na 163KM, jest zauważalna lekka różnica między autem moim i Wampira.

choć, jak potem zauważyłem, wcale różnica nie była oszałamiająca - po prostu na 3ce powyżej 4k obrotów troszkę lepiej się zbierał


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.10.2007, 8:30 

Dołączył: 14.03.2007
Posty: 292
to moze być też kwestia przełożeń skrzyni, zmieniały się, jeśli swojej nie wyciągałes to tak naprawdę nie wiesz co masz :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.11.2007, 20:29 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 40
a skad pewnosc ze to fabryczne auta ?. robierales je na kawalki ?

to byly bardzo drogie samochody w czasach ich swietnosci i nie wiadomo

czy jakis gebels w przyplywie dobrego chumoru czegos nie podmienil bo

go sasiad bmw wyprzedzil . :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.11.2007, 21:55 

Dołączył: 6.09.2007
Posty: 36
tkacki napisał(a):
2.7 nie ma korka spustowego do zlewania płynu chłodzącego z bloku silnika. Jest to zwykła śruba M8 wkręcona w blok pod kolektorem wydechowym, od strony obudowy sprzęgła, nad głównym przewodem olejowym. Dostęp tylko z dołu.


Witam!

Czy to ta śruba?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2007, 1:10 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Tak


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2007, 18:08 

Dołączył: 6.09.2007
Posty: 36
Dzieki!

W moim nie ma tej śruby więc mam 2,7 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2007, 18:13 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
Jak nie ma sruby to jest 2.5 :> Z tego co tkacki pisal...
A skoro juz zabierasz glos to moze by sie nam przedstawil i napisal skad jestes, jak to dobry zwyczaj na tym forum nakazuje :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2007, 18:50 

Dołączył: 6.09.2007
Posty: 36
Jestem Wojtek. Mieszkam pod Krakowem. Mam w posiadaniu 924 '82 i 944 '89 (na cześci). W dwóch silnikach 2,5 na które patrzyłem (jeden z nich na zdjęciu) są te śruby a w moim nie ma nic. Dlatego zadałem to pytanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.11.2007, 19:38 

Dołączył: 23.05.2007
Posty: 246
Cholerka , ja mam chyba śrubę ? z tego co pamiętam z wymiany płynu chłodniczego z ubiegłego roku :D czyli myślę że mam 2,5 a mam 2,7 ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2007, 0:37 

Dołączył: 6.09.2007
Posty: 36
max944 napisał(a):
czyli myślę że mam 2,5 a mam 2,7 ?


Na pytanie czy to 2,5 czy 2,7 potrafi odpowiedzieć tylko koleś uzależniony od turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2007, 0:41 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
max: to ze masz srube to nic nie znaczy. Ktos mogl sobie wkrecic :P Zobacz numery silnika najlepiej, bo watpie by ktos zmienial tylko czesc sinika.

devilyn: czemu akurat ja? :P ja tu tylko sprzatam :roll: to tkacki jest ekspert od 944 :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2007, 0:50 

Dołączył: 6.09.2007
Posty: 36
Myśle że z numerami będzie najlepszy pomysł bo dociekanie kto ma śrube i gdzie raczej nie ma sensu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2007, 1:19 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
devilyn napisał(a):
Myśle że z numerami będzie najlepszy pomysł bo dociekanie kto ma śrube i gdzie raczej nie ma sensu.


TO CHYBA TEZ IE NAJLEPSZY POMYSł BO JEST WIELE TZW. PRZESZCZEPóW ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2007, 1:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
Hmm, hamownia? :> 2.7 ma wiekszy moment :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.11.2007, 13:21 

Dołączył: 23.05.2007
Posty: 246
Silnik to M44 05 416 .... Numer jest oryginalny i niekombinowany, co do tego że mam 120 KW, 163 KM wiem z Briefu :D , ale moje autko mogło mieć wymieniony silnik bo to składak celny i mam dwie umowy, jedną na silnik, drugą na nadwozie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum