Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.02.2016, 15:44 

Dołączył: 27.07.2015
Posty: 132
Nie wiem czy powinienem zakładać nowy wątek czy wbijać się w istniejace...ale!

Iaroslav Mateus zrobił przeróbkę tłumika polecaną tu na forum polegającą na dołożeniu dwóch rur łączących wejście tłumika z jego wyjściem, użył niestandardowego fi: 40.

Otóż, zrobiłem to samo i muszę powiedzieć,że efekty są genialne. Głośność i tembr pomruku jest w miodna.

Zrobiłem też podobny zabieg jak Jarek i dołożyłem przepustnicę, na wiosnę montuje elektrozawór który bedzie podłączony do nieużywanych przycisków na tunelu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2016, 16:20 

Dołączył: 26.07.2015
Posty: 175
Super pokus się o jakieś zdjęcia i link do filmu ;) jestem też ciekaw elektrycznego rozwiązania . Pozdrawia Iar


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2016, 18:42 

Dołączył: 7.07.2015
Posty: 41
Wg. mnie to pierwsza rzecz jaką należy zrobić po zakupie boxa :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.02.2016, 12:18 

Dołączył: 26.07.2015
Posty: 175
ad4m napisał(a):
Wg. mnie to pierwsza rzecz jaką należy zrobić po zakupie boxa :wink:




Tak dla przypomnienia :)
moje :) https://www.youtube.com/watch?v=ngsjjPbX67k

A jak wasze ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.02.2016, 13:47 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 312
axsis7 napisał(a):
Zrobiłem też podobny zabieg jak Jarek i dołożyłem przepustnicę, na wiosnę montuje elektrozawór który bedzie podłączony do nieużywanych przycisków na tunelu.



czekam na jakiś opis tego sterowania - bo na dłuższych trasach (wakacyjnych) potrafi troszkę poprzeszkadzać.
Nie żebym narzekał - bo do serii nie wrócę (never), ale czasem troszkę ciszy by się przydało...

;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2016, 21:49 

Dołączył: 29.03.2016
Posty: 138
axsis7 napisał(a):
Nie wiem czy powinienem zakładać nowy wątek czy wbijać się w istniejace...ale!

Iaroslav Mateus zrobił przeróbkę tłumika polecaną tu na forum polegającą na dołożeniu dwóch rur łączących wejście tłumika z jego wyjściem, użył niestandardowego fi: 40.

Otóż, zrobiłem to samo i muszę powiedzieć,że efekty są genialne. Głośność i tembr pomruku jest w miodna.

Zrobiłem też podobny zabieg jak Jarek i dołożyłem przepustnicę, na wiosnę montuje elektrozawór który bedzie podłączony do nieużywanych przycisków na tunelu.


O co chodzi z new sound off i on ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2016, 22:50 

Dołączył: 23.07.2015
Posty: 193
dmxzor napisał(a):
O co chodzi z new sound off i on ?


W wydechu montuje się coś w rodzaju by-pass'u, którym sterujesz elektronicznie z kajuty. ON - otwiera się przepustnica i masz inny dźwięk. OFF - wszystko powinno być po staremu.

Powinno... i właśnie tu moje pytanie. Jak to się sprawdza z upływem czasu (chodzi o psucie i usterki) ?

edit:
No bo jednak temperatura i warunki robią swoje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2016, 13:33 

Dołączył: 29.03.2016
Posty: 138
Czy ktoś się orientuje, gdzie można wykonać taki bypas?? ;)

Piękna głębia dźwięku. Co prawda nie Maserati, ale piękna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2016, 15:23 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Ja robilem w Auto-Dusza w Katowicach.
Z tego co wiem to w PorschePana tez mozna zrobic


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2016, 15:44 

Dołączył: 29.03.2016
Posty: 138
Dzięki. Napisałem do nich wiadomość e-mail z pytaniem. Zobaczymy co mi odpiszą.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2016, 16:35 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Prócz tłumików zmieniłem jeszcze kolektory sportowe z nierdzewki i katalizatory sportowe rownież z nierdzewki. Dołożyłem filtr stożkowy z dolotem i powiem, ze auto ryczy jak lew :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2016, 18:20 

Dołączył: 29.03.2016
Posty: 138
Masz gdzieś coś nagrane ? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 0:19 

Dołączył: 28.03.2016
Posty: 36
MG Motorsport w Siemianowicach słyszałem że to profesjonaliści w przeróbkach tlómików, sam się zastanawiam. Robił ktoś tam??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 0:51 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5080
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Słyszałem jeden wydech od nich na żywo. Brzmi świetni moim zdaniem.
W 996 3,4l. aż się ciągle chciało przegazować auto i nie jeździłem,
tylko na postoju. Pod obciążeniem musi być jeszcze lepiej :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 7:22 

Dołączył: 23.07.2015
Posty: 193
Panowie, chciałbym ponowić.
Czy wiecie może jak to jest z żywotnością takiej przepustnicy (wpływ temperatury i warunków) ?

żeby się nie okazało że za rok trzeba wycinać bo się zacięła...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 7:53 

Dołączył: 20.02.2011
Posty: 122
Słyszałem wydech Michała (GaMic) i chyba trudno o tańsza modyfikację 986, która da więcej radości, brzmi świetnie a jest prosta w wykonaniu.
P.s. Gdyby ktoś nie chciał ruszać swojego wydechu - mam zbędny za 200PLN, idealny do takich prób.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 9:17 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
No wlasnie ja mam z MG z Siemianowic i jestem bardzo zadowolony :) Zamówiłem u Rafała Duszy i od razu mi zamontował :)

Pozdrawiam

Marcin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 9:34 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Szczur napisał(a):
Prócz tłumików zmieniłem jeszcze kolektory sportowe z nierdzewki i katalizatory sportowe rownież z nierdzewki. Dołożyłem filtr stożkowy z dolotem i powiem, ze auto ryczy jak lew :)


Jakie kolektory i filtr? Dedykowane do boxa czy samorobki? Podzielilbys sie wiedza ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 9:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5080
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
freeq napisał(a):
Panowie, chciałbym ponowić.
Czy wiecie może jak to jest z żywotnością takiej przepustnicy (wpływ temperatury i warunków) ?

żeby się nie okazało że za rok trzeba wycinać bo się zacięła...


Wszystko pewnie zależy jaką konkretnie się zastosuje. Te które stosuje
Porsche działają bezproblemowo. Steruje się elektronicznie, ale sama
przepustnica jest sterowana podciśnieniem, elektrycznie sterujemy samym
zaworkiem podciśnienia, ale to chyba akurat wiesz :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.04.2016, 9:52 

Dołączył: 23.12.2014
Posty: 237
Tsubasa, ja jezde 996 ale sa rowniez zestawy filtrow z dolotem dla Boxow firmy K&N. Kolektory, katalizatory i przerobke tlumikow zamowielem u RaFFiego. Wiem, ze katy i kolektory byly robione w Warszawie a przerobka tlumikow w MG. Michal z PorschePana tez moze zamowic i zamontowac.
Procz niesamowitego dzwieku, o ktorym juz pisalem, auto jest bardziej dynamiczne i szybciej wkreca sie na obroty :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum