|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
///MM
|
Napisane: 11.08.2015, 15:36 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 12.08.2015, 14:22 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Pytanie czy juz nie lepiej założyć jakiś altermarketowy zestaw od renomowanego producenta. Techart, Akrapovic czy cos.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 12.08.2015, 14:35 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ale cena jakby ciut inna niestety
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
///MM
|
Napisane: 12.08.2015, 16:11 |
|
Dołączył: 30.01.2014 Posty: 342
|
Dostalem info wlasnie z Teile: [u]Wymiana wydechu na sportowy: 1. Wymian 3 tłumików + końcówki tłumika. 2. Instalacja podciśnienie do sportowego wydechu. 3. Wymiana panela w konsoli na panel z opcję „wydech sportowy” – włączony/wyłączony Cena od nich za wydech + panel z guzikiem 2 398,81 Euro Dojdzie montaż w ASO bo mam wciaz gwarancje. Zastanawiam sie na ile bedize roznica i czy gra warta swieczki. Koncowki z PSE wygladaja dla mnie dodatkow elektryzujaco
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 13.08.2015, 1:01 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Z moich doświadczeń z PSE - guzik i całą instalację podciśnieniową można sobie odpuścić - i tak 99% czasu będziesz jeździł na otwartym Miałem fabryczne PSE w 996 i na jego wzór zrobiłem "Gundo hack" w 993 z zaworami. W 993 nigdy nie dokończyłem instalacji
|
|
Góra |
|
lukass
|
Napisane: 13.08.2015, 8:32 |
|
Dołączył: 24.10.2014 Posty: 124
|
Mam PSE. Domyslnie klapy są otwarte i tak naprawdę nikt nigdy praktycznie ich nie zamyka, dlatego z czasem te klapy się zastoją. Tak więc w pierwszej wersji można sobie darować przycisk i instalację do zamakynia. To zawsze można dołożyć później w razie potrzeby.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.08.2015, 11:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
W 997 klapy są domyślnie zamknięte. I może nie 99%, ale pewnie z 90% czasu jeżdżę z włączonym Przynajmniej się mechanizm nie zastanie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 13.08.2015, 12:42 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
wit007 napisał(a): W 997 klapy są domyślnie zamknięte. Odpinałeś podciśnienia od gruszek przy zaworach - czy mówisz o domyślnym działaniu klawisza?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 13.08.2015, 13:54 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Nic nie ruszałem - muszę nacisnąć przycisk, by się otworzyły.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 13.08.2015, 14:44 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Tez jeżdzę w większości po miescie z włączonym "lepszym" brzmieniem
|
|
Góra |
|
lukass
|
Napisane: 13.08.2015, 15:28 |
|
Dołączył: 24.10.2014 Posty: 124
|
W 996 jest odwrotnie. Klapy są otwarte, a wciśnięcie przycisku powoduje przez podciśnienie zamknięcie klap. Dzieki temu już przy odpalaniu wiadomo co sie budzi do zycia
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 13.08.2015, 16:21 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Mój 991 GTS przy odpalaniu straszy. Julek (mój syn) jest dumny, że się nie boi.
Potem się uspokaja (wydech) i trzeba jednak włączać PSE bo za grzecznie się robi. Ale chyba przy wyższych obrotach i tak się otwiera, chociaż jeszcze nie prowadziłem szczegółowych badań porównawczych bo do tego jakiś zlot najlepiej by było odwiedzić
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.08.2015, 0:45 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
wit007 napisał(a): Nic nie ruszałem - muszę nacisnąć przycisk, by się otworzyły. Teraz pytanie - czy faktycznie zawory/klapy są domyślnie w pozycji "zamknięte"? Czy też elektronika domyślnie załącza podciśnienie, które je zamyka przy uruchamianiu silnika, a dopiero po wciśnięciu przycisku, podciśnienie jest odcinane, a klapy się otwierają? Wszystkie zawory podciśnieniowe do wydechu, jakie oglądałem, neutralnie były w pozycji - otwarte. Stąd czysta ciekawość, jak jest w 997
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 15.08.2015, 11:02 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
A to nie wiem Dobre pytanie
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
oscar
|
Napisane: 20.08.2015, 17:22 |
|
Dołączył: 17.04.2015 Posty: 33
|
Dokładałem PSE w 991. Domyślnie jest wersja cicha (zamknięta). Lornetka, Sport i Sport Plus otwierają. Przy czym w Sport i Sport Plus strzela (zwłaszcza w trybie manualnym PDK). Standard jest bardziej basowy niz seria, ale w miare cichy przy normalnej jezdzie. Jak sie chce to Sport + Manual i można postrzelać + pobulgotać przy zdjemowaniu obciązenia/redukcji.
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 20.08.2015, 18:49 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
w 991 otwierają się przy odpalaniu, a potem pozostają zamknięte. można jednak od razu otworzyć naciskając odpowiedni przycisk (lornetka ) oraz tryby sportowe jak napisał kolega wcześniej. to samo miałem przy zainstalowanym Akrapovicu w 997 - przy odpalaniu zawory się otwierały, a potem automatycznie zamykały.
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 20.08.2015, 19:55 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Dokładnie tak samo jak w 991,PSE działa w boxsterze 981.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
oscar
|
Napisane: 21.08.2015, 9:47 |
|
Dołączył: 17.04.2015 Posty: 33
|
mart2014 napisał(a): w 991 otwierają się przy odpalaniu, a potem pozostają zamknięte. można jednak od razu otworzyć naciskając odpowiedni przycisk (lornetka ) oraz tryby sportowe jak napisał kolega wcześniej. to samo miałem przy zainstalowanym Akrapovicu w 997 - przy odpalaniu zawory się otwierały, a potem automatycznie zamykały. Możliwe. Kiedy pytałem się w Porsche Warszawa skąd bardziej basowy pomruk przy starcie poinformowali mnie, że to kwestia ssania. Ale możliwe, że dodatkowo jeszcze otwarcia klap.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 24.08.2015, 18:56 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
"Kwestia ssania" dobre... korbą się nie zapala tego modelu?
|
|
Góra |
|
oscar
|
Napisane: 1.09.2015, 11:59 |
|
Dołączył: 17.04.2015 Posty: 33
|
kl napisał(a): "Kwestia ssania" dobre... korbą się nie zapala tego modelu? Porsche Centrum Warszawa...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|