Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 93  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 14.07.2022, 13:54 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 844
Romcio napisał(a):
Co to wg co niektórych oznacza słowo ulep. Bo mam wrażenie że jak obce auto to ulep ale jak kolega z klubu naprawia uszkodzone z Usa to będzie perełka i są dobre rady jak zrobić. Pytanie do kol. Kilaz co w tej 911 jest że ją dyskwalifikuje.


Użyłem słowa "ulepek" nie ulep i nie odnosiło się to do bieżącego stanu technicznego czy przeszłości auta, tylko tego że ktoś stworzył 996 turbo ze zwykłej carrery 3.6 4x2... czyli m.in przedni zderzak, tylne błotniki, tylne lampy, tylny zderzak, oraz tylna klapa zrobiona chyba od zera bo jest dopasowana pod lampy z turbo.. Dodałem, że mi się podoba. Swoją drogą później podrożał a teraz znów w fajniej cenie 129tys..

Mowa o tym aucie cały czas https://www.olx.pl/d/oferta/porsche-car ... derIndex=6


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.07.2022, 18:10 

Dołączył: 10.06.2017
Posty: 1111
Kilazz ok. Ja od siebie dodam że słowo ulep traktuje do aut typu -spawany z dwóch lub partacko naprawiony rozbitek. Mi ta 911 też się podoba , ja nie jestem fanatykiem ori.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.07.2022, 11:07 

Dołączył: 24.01.2014
Posty: 282
https://www.olx.pl/d/oferta/sprzedam-po ... Q4n6y.html

Trzeba skontaktować się z właścicielem, aby dla potomnych uzyskać namiary na rzeczoznawcą który dostrzegł tutaj "Samochód o kodzie fabrycznym 930", szkodaby stracić tak wartościowy kontakt w odmętach internetu... :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.07.2022, 18:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 23.03.2021
Posty: 279
Nr klubowicza: 724
Stoi w Royal Cars Wilanów, cena 1,8 miliona PLN.
Widziałem te auto kiedyś przypadkiem jak jechało ulicą i wrażenie robiło super. Ale jakbym miał tyle kasy na restomoda to wolałbym zrobić od razu pod siebie niż gotowca.

Załącznik:
P1.jpg


Załącznik:
p3.jpg


Załącznik:
p2.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 12:53 

Dołączył: 31.01.2021
Posty: 10
Czy ktoś z Was zna może lub ma jakieś informacje na temat tego samochodu?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... E5LI7.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 14:32 

Dołączył: 10.09.2012
Posty: 82
swego czasu był za 180 000 , jako auto z dubaju zarestrowane w Anglii do opłat w PL.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:20 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 312
Witam serdecznie.

Czas leci szybko, inflacja rośnie jeszcze szybciej, a ceny porsche ... to już jak starlinki Muska zasuwają... :D

Chcę kupić prosiaczka, ale sm nie wiem na co się zdecydować i dlaczego...
Jak to prawdziwy Polak, chciał bym nówkę za ułamek ceny i żeby się nie psuła...

Budżet oscyluje w przedziale 130-210 tys...

Z ogłoszeń wybrałem kilka aut, które by mi pasowały - jednak rozrzut jest ogromy:

996.2 4S, 997.1 4S, 718 cayman, cayman s 987 (chyaba nie pomyliłem),

Będę bardzo wdzięczny, jeśli ktoś poświęci kilka minut swojego czasu by subiektywnie doradzić "dlaczego ten a nie tamten", "w czym ten będzie lepszy od innego" itd.

Od siebie dodam, że 996.2 4S ma jak dla mnie najładniejszy tyłek (i jajecznica mi nie przeszkadza) ale wnętrze już jest stare (20 lat), 997.1 4S - wygląda już jak Porsche, i wygląda jeszcze młodo, 911 - to 911 i ma 2+2, 718 najnowocześniejszy, ale 2 miejsca, cayman s 987 - fajnie zrobiony...

Jeśli 911 - to będzie bardziej dayly , jeśli cayman - to też dayly ale mojej żony, a z racji posiadania potomka - rzadziej będzie używany (w 3 nie pojedziemy)

Ogólnie jestem w czarnej... bo sam nie wiem czego chcę.

Jeśli może ktoś pomoc - będę mega wdzięczny !

linki aut, które mnie zainteresowały: (za autami nie dzwoniłem, nie pisałem, nie znam historii, chcę się na coś zdecydować, by móc zawęzić wybór)

1) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-7 ... ELpuu.html
2) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... ELJJF.html
3) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... EN3In.html
4) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... EJLxA.html
5) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... EKsep.html
6) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ELtfN.html
7) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... EN8Jt.html
8 ) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-ID6EMGZt.html
9) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... EMazb.html

Jeszcze raz dzięki dla tych co zechcą poświęcić swój czas i coś napisać od siebie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
996-4s-t26610.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:36 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 312
Leon - dzięki z link - zainteresowałeś mnie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:42 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
GaMic napisał(a):
Witam serdecznie.

Czas leci szybko, inflacja rośnie jeszcze szybciej, a ceny porsche ... to już jak starlinki Muska zasuwają... :D

Chcę kupić prosiaczka, ale sm nie wiem na co się zdecydować i dlaczego...
Jak to prawdziwy Polak, chciał bym nówkę za ułamek ceny i żeby się nie psuła...

Budżet oscyluje w przedziale 130-210 tys...

Z ogłoszeń wybrałem kilka aut, które by mi pasowały - jednak rozrzut jest ogromy:

996.2 4S, 997.1 4S, 718 cayman, cayman s 987 (chyaba nie pomyliłem),

Będę bardzo wdzięczny, jeśli ktoś poświęci kilka minut swojego czasu by subiektywnie doradzić "dlaczego ten a nie tamten", "w czym ten będzie lepszy od innego" itd.

Od siebie dodam, że 996.2 4S ma jak dla mnie najładniejszy tyłek (i jajecznica mi nie przeszkadza) ale wnętrze już jest stare (20 lat), 997.1 4S - wygląda już jak Porsche, i wygląda jeszcze młodo, 911 - to 911 i ma 2+2, 718 najnowocześniejszy, ale 2 miejsca, cayman s 987 - fajnie zrobiony...

Jeśli 911 - to będzie bardziej dayly , jeśli cayman - to też dayly ale mojej żony, a z racji posiadania potomka - rzadziej będzie używany (w 3 nie pojedziemy)

Ogólnie jestem w czarnej... bo sam nie wiem czego chcę.

Jeśli może ktoś pomoc - będę mega wdzięczny !

linki aut, które mnie zainteresowały: (za autami nie dzwoniłem, nie pisałem, nie znam historii, chcę się na coś zdecydować, by móc zawęzić wybór)

1) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-7 ... ELpuu.html
2) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... ELJJF.html
3) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... EN3In.html
4) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... EJLxA.html
5) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... EKsep.html
6) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ELtfN.html
7) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... EN8Jt.html
8 ) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-911-ID6EMGZt.html
9) https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... EMazb.html

Jeszcze raz dzięki dla tych co zechcą poświęcić swój czas i coś napisać od siebie.


Ja wiem że to trochę rozciągnięcie budżetu, ale Michał z PorschePana sprzedaje 996TT Tiptronic za 250, które robił pod siebie.
Co nie kupisz będzie pakiet startowy(czego teraz doświadczam z 944 S2 i już jestem w sferze 110+ a jeszcze na sierpień mam lakiernika żeby klar poprawić), chyba że kupisz właśnie od Michała. Mam na myśli, że jak kupisz coś za 210 to pewnie i tak te 250 wydasz dość szybko, chyba że w grę wchodzi tylko manual. Auto rakieta, skrzynia pancerna, możesz to na 600+ zrobić i będzie latało. :wink: A i 996 Turbo ma Tiptronic S, jest to szybsza skrzynia od tych w 996.

Jak chcesz 996 nie Turbo, to pogadaj z Barym, może ma jakieś X51 na sprzedaż(jak ja szukałem to miał, ale było poza budżetem wtedy i ja lubię te 944, jak nie jeździłeś, to polecam spróbować), jest to jedyny silnik niemetzgerowy w 996 który ma fabrycznie poprawione większość bolączek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:53 

Dołączył: 15.09.2014
Posty: 312
Duke - to już za dużo... Turbo nie wchodzi w grę - nie ten budżet


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
Duke napisał(a):
Jak chcesz 996 nie Turbo, to pogadaj z Barym, może ma jakieś X51 na sprzedaż, jest to jedyny silnik niemetzgerowy w 996 który ma fabrycznie poprawione większość bolączek.

OFFTOP: jak ja się cieszę że to stwierdzenie padło.. napisz proszę jakie zmiany mechaniczne są pomiędzy X51 a 996 C4S z 2004? Niestety Porsche Centrum na takie pytanie (w odniesieniu do układu olejowego) stwierdziło że „chyba żadne”


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2022, 23:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
GaMic napisał(a):
Leon - dzięki z link - zainteresowałeś mnie...

Spoko 😎 jeździłem nią wielokrotnie i jakoś tak… zawsze odrobinę lepsza od mojej 🤔 nawet na hamowni 😁


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 0:11 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
LeON napisał(a):
Duke napisał(a):
Jak chcesz 996 nie Turbo, to pogadaj z Barym, może ma jakieś X51 na sprzedaż, jest to jedyny silnik niemetzgerowy w 996 który ma fabrycznie poprawione większość bolączek.

OFFTOP: jak ja się cieszę że to stwierdzenie padło.. napisz proszę jakie zmiany mechaniczne są pomiędzy X51 a 996 C4S z 2004? Niestety Porsche Centrum na takie pytanie (w odniesieniu do układu olejowego) stwierdziło że „chyba żadne”

996 X51 to był plan awaryjny na silnik do 996 GT3 rozwijany równolegle przez inny zespół w Porsche na wypadek gdyby ten metzgerowy nie spełnił norm emisji spalin. Porsche zdawało sobie sprawę, że M96 w 996 Carrera nie daje sobie rady z przeciążeniami powyżej 0.8G i nie nadaje się do ścigania.
W skład X51 wchodziła dodatkowa pompa oleju i masa innych części:

Kit consists of the following:
1 - 000 044 100 10 Piston Set
1 - 000 044 100 11 Gasket Set
1 - 996 104 982 01 Cylinder Head
1 - 996 104 983 01 Cylinder Head
1 - 996 110 980 00 Intake Manifold
1 - 996 110 983 00 Intake Manifold
1 - 996 105 991 00 Camshaft
1 - 996 105 992 00 Camshaft
1 - 996 105 996 00 Camshaft
1 - 996 105 997 00 Camshaft
1 - 996 106 037 51 Oil Cooler
1 - 996 107 988 00 Oil Pan
1 - 996 111 991 01 Exhaust Manifold
1 - 996 111 992 01 Exhaust Manifold
1 - 996 575 141 02 Duct
1 - 996 106 665 55 Hose
1 - 996 106 641 59 Hose
1 - 996 106 666 52 Hose
1 - 996 107 980 00 Oil Pump
24 - 996 105 994 00 Cam Follower
2 - 996 110 985 01 Elbow
1 - 996 107 984 02 Hose
1 - 996 573 980 00 Hose
2 - 996 107 221 51 O-Ring
1 - 996 104 995 00 Heat Shield
2 - 900 075 495 00 Bolt Kit
1 - 996 504 485 02 Bracket
1 - 996 504 487 02 Bracket
1- 996 505 553 05 01C Lower Valanc

Obrazek

dodatkowo taka ciekawostka w Japonii było dostępne 996 Power Up Edition, była to 996 z silnikiem X51 ale body kitem z GT3. Kiedyś znalazłem oficjalną broszurę Porsche, ale teraz nie jestem w stanie tego odnaleźć.

Innymi słowy, moim zdaniem, jak kupować 996 nie Turbo/GT3, to X51. Od razu dodam że wszystkie 40th Anniversary(a te zbiera Bary) mają X51.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 3:01 

Dołączył: 30.03.2018
Posty: 166
Bezawaryjność silników z x51 można wsadzić między bajki, moje się remontuje ze względu na powycierane gładzie i nie jest to pojedynczy przypadek. Nie zmienia to faktu, że jak ktoś nie chce turbo to 40jahre są genialną alternatywą. Mają dużo przyjemniejsze wnętrze od większości 996c2 i powiedział bym że o ile turbo jest bardzo dobrym gt to c2/40jahre zdecydowanie daje wiecej frajdy na krętych drogach. Inna sprawa, że przy obecnych cenach może być ciężko ustrzelić zadbane 40jahre za 210k.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 7:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 19.02.2018
Posty: 378
Nr klubowicza: 583
Duke napisał(a):
LeON napisał(a):
Duke napisał(a):
Jak chcesz 996 nie Turbo, to pogadaj z Barym, może ma jakieś X51 na sprzedaż, jest to jedyny silnik niemetzgerowy w 996 który ma fabrycznie poprawione większość bolączek.

OFFTOP: jak ja się cieszę że to stwierdzenie padło.. napisz proszę jakie zmiany mechaniczne są pomiędzy X51 a 996 C4S z 2004? Niestety Porsche Centrum na takie pytanie (w odniesieniu do układu olejowego) stwierdziło że „chyba żadne”

996 X51 to był plan awaryjny na silnik do 996 GT3 rozwijany równolegle przez inny zespół w Porsche na wypadek gdyby ten metzgerowy nie spełnił norm emisji spalin. Porsche zdawało sobie sprawę, że M96 w 996 Carrera nie daje sobie rady z przeciążeniami powyżej 0.8G i nie nadaje się do ścigania.
W skład X51 wchodziła dodatkowa pompa oleju i masa innych części:

Kit consists of the following:
1 - 000 044 100 10 Piston Set
1 - 000 044 100 11 Gasket Set
1 - 996 104 982 01 Cylinder Head
1 - 996 104 983 01 Cylinder Head
1 - 996 110 980 00 Intake Manifold
1 - 996 110 983 00 Intake Manifold
1 - 996 105 991 00 Camshaft
1 - 996 105 992 00 Camshaft
1 - 996 105 996 00 Camshaft
1 - 996 105 997 00 Camshaft
1 - 996 106 037 51 Oil Cooler
1 - 996 107 988 00 Oil Pan
1 - 996 111 991 01 Exhaust Manifold
1 - 996 111 992 01 Exhaust Manifold
1 - 996 575 141 02 Duct
1 - 996 106 665 55 Hose
1 - 996 106 641 59 Hose
1 - 996 106 666 52 Hose
1 - 996 107 980 00 Oil Pump
24 - 996 105 994 00 Cam Follower
2 - 996 110 985 01 Elbow
1 - 996 107 984 02 Hose
1 - 996 573 980 00 Hose
2 - 996 107 221 51 O-Ring
1 - 996 104 995 00 Heat Shield
2 - 900 075 495 00 Bolt Kit
1 - 996 504 485 02 Bracket
1 - 996 504 487 02 Bracket
1- 996 505 553 05 01C Lower Valanc
https://rennlist.com/forums/attachments ... x51kit.jpg

dodatkowo taka ciekawostka w Japonii było dostępne 996 Power Up Edition, była to 996 z silnikiem X51 ale body kitem z GT3. Kiedyś znalazłem oficjalną broszurę Porsche, ale teraz nie jestem w stanie tego odnaleźć.

Innymi słowy, moim zdaniem, jak kupować 996 nie Turbo/GT3, to X51. Od razu dodam że wszystkie 40th Anniversary(a te zbiera Bary) mają X51.


Nie napisałem precyzyjnie że chodzi mi o zmiany mechaniczne w układzie olejowym, z tego co ja przyglądałem się tematowi to inna miska olejowa, pompa, chłodnica w przedni zderzak ale ta z wyłączeniami niektórych modeli (chyba właśnie 4S)

Z informacji jakie uzyskałem w PC wynika że pompę oleju wymienia się w silniku 3.4, w 3.6 już jest ta „dobra” założona fabrycznie, a głębsza miska… sam nie wiem czy pół litra oleju wpłynie znacząco na bezawaryjność silnika przy użytkowaniu „nietorowym”

A sam kit X51 chyba jest nadal dostępny do zakupu.

LN oferuje modyfikację układu olejowego na bazie pompy z pakietu
https://lnengineering.com/99610798001-g ... -pump.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 8:25 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
To jeden z oo linków, ktorego szukałem
http://www.911uk.com/viewtopic.php?t=60293

Z tego co wyczytałem, wycieranie gładzi w x51 jest takim samym problemem, ale nie z powodu spadków ciśnienia przy bardziej sportowej jeździe, to zostało poprawione.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 10:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2019
Posty: 427
Nr klubowicza: 797
Ja też miałem gigantyczny rozstrzał przymierzając się do pierwszego Porsche. Pomijam, że 3 lata „chodziłem” zanim w końcu się zdecydowałem. I od 996 3.6 czy Turbo przez 718 4.0 po 991 - miałem rozstrzał jak nastolatka w sklepie z ciuchami. Najważniejsze to - przejedź się każdym z aut i nie kupuj w ciemno. Bohaterowie z „plakatów” potrafią rozczarować.
Natomiast z perspektywy czasu, a sam strasznie się zniechęciłem do 996 i 997.1 przez ims i bore score - wszystko jest do zrobienia/poprawienia. Kup auto które da Ci fun z jazdy, i załóż budżet na remont. I jeszcze raz dodam - przejedź się każdym zanim kupisz. Masz 997.1 fajne u Kimbexa wystawione. Ja finalnie nie kupiłem u niego auta ale patrząc na Twoje wybory coś u niego znajdziesz. A ja np., dzięki wizycie u nich bardzo zmieniłem optykę na to czego chcę.




_________________

991.1 GT3
958 3.0 diesel


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 17:53 

Dołączył: 15.04.2017
Posty: 164
Lepiony celebryta:
https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-9 ... ENV9t.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.07.2022, 18:26 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 232
Qdlaty napisał(a):


Idealny projekt dla Mikiciuka. Nie dość że historia polska, po znanej aktorce to jeszcze i złom.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 93  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum