Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 26.07.2022, 10:09 

Joined: 17.03.2007
Posts: 1864
Na początku zaznaczę, że nic z tego nie mam, jestem tylko klientem, który trafił pierwszy raz w to miejsce w październiku zeszłego roku, korzystałem z usług tego miejsca 3 razy i myślałem, że tak geometrię idealnie ustawiają tylko na YouTube jak ktoś robi video o gemetrii. Precyzja i podejście do klienta zasługują na rekomendację, jestem zachwycony.

Tło:

Mam złe doświadczenia z serwisami ustawiającymi geometrię, korzystałem z około 10 bezpośrednio albo pośrednio(serwis zlecał jako podwykonawcy), wymienię tylko te które są poważane, a okazały się lipą.

Dobrucki (944) - 3 z rzędu razy niesprawdzone luzy, mimo że za każdym razem kąty w prawym przodzie się rozjeżdżały w moim poprzednim 944, kierownica krzywo, auto ściąga, Pan serwisant niekomunikatywny, wręcz opryskliwy, okazało się w serwisie na Bartyckiej, że cała kolumna lata. Poprawiono to w PorschePana, ustawiłem geometrię w zakładzie TipTop na Bartyckiej, ogarnęli. To nienajgorsze miejsce w 2018/2019 roku, sprawdzają luzy, dociążają auto, starają się, ale nie wiem kto tam teraz pracuje.

Radońska Grodzisk (Audi S4): 2 razy ok(raz po wymianie opon na PS4S, drugi raz po stłuczce), za trzecim razem po wymianie drążków kierowniczych auto ściąga na tyle, że na autostradzie aż niepewnie jechać szybciej niż 140, kiera krzywo, bezpodstawne nielogiczne zrzucanie winy na opony, darcie się na klienta, rzucanie słuchawką, pojechałem do Nadarzyna, wszystko ustawione pięknie, jeździ do dziś.

MM Motors(944 S2): Najnowsza historia z zeszłego tygodnia. Po podwyższeniu zawieszenia do seryjnych wartości. Prawe tylne koło ustawione zbieżnie, lewe tylne koło ustawione rozbieżnie, auto ściąga w prawo, no bo jak inaczej, jak je tylne koła tak wypychają :banghead:, kiera krzywo ordynarnie. Auto miało tam pojechać na poprawkę, ale po rozmowie telefonicznej czułem pismo nosem, od razu sugerowanie problemu z oponami(mniej niż 1000km przebiegu PS4, geo już była na nich ustawiana), takie traktowanie klienta z góry że się nie zna, nie wchodziłem w dyskusję, bo nie miało to sensu. Jadę zatem to poprawić do Nadarzyna, co się okazuje? Lewy tył: śruba pochylenia niedokręcona, prawy tył: śruba pochylenia i zbieżności niedokręcona :angry4: , no granda.


Wczoraj(944 S2): Pojechałem https://www.facebook.com/Geometria-k%C3 ... 238438915/ poprawić sytuację(tu też Audi poprawiałem), żadne moje auto nigdy się tak nie prowadziło, ono jeździ tak równo że jedyny sposób w jaki mogę to wytumaczyć to ten film, jak tym jadę to czuję się jak Morty :D, to jest nierealne: https://youtu.be/o8ym0HBvpFA?t=19

Trwało to godzinę, ale patrzcie na ten ideał, nie że musiałem o niego prosić, po prostu serwisant sam z siebie to tak ogarnął. To co zasługuje jeszcze na docenienie, to że serwisant nauczył się regulacji tylnego zawieszenia w 944 jak podjechałem w zeszłym roku(identyko reguluje się w Carrera 3.2) i był tematem faktycznie zaintereseowany, bo wcześniej w 944 nie ustawiał. Nie jak w wielu miejscach pewnie by było, że przyjechałem z problemem. W pewnym serwisie co ustawia geometrię w Łomiankach(niektórzy z Was mogli miec tam ustawiane, nie chodzi o 911Garage, bo oni przynajmniej kilka lat temu nie ustawiali) usłyszałem kiedyś że "tu pochylenia tyłu się nie ustawia" :D. A w Nadarzynie zanim przyjechałem przestudiował dokumentację, budowę tylnego zawieszenia. Ale to pewnie wynika też z tego, że naprawiają powypadkowe auta egzotyczne dla klientów i są przyzwyczajeni do różnych rozwiązań. To jest tył podczas ustawiania, auto jest ustawione na zero różnicy lewa prawa.

Jakby ktoś kiedyś skorzystał, to możecie powiedzieć, że gość od czerwonego 944 S2 polecił.

Image

Taka tylko notka na koniec, spotkałem się z reklamowaniem serwisu od geo, również u dobrych mechaników: "mają Huntera". Ososbiście uważam, że jest to bez znaczenia, znacznie większe znaczenie ma kto ustawia, choćby ustawiał na maszynie z lat 90-tych.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.08.2022, 21:23 
User avatar

Joined: 28.05.2020
Posts: 300
Location: Włocławek / Poznań
Club number: 711
+1 dzisiaj sprawdziłem, polecam z całego serca, 2 godziny Pan ustawiał i nie odpuszczał :)




_________________

14' 958 Cayenne S 4.2 V8 diesel

Były:
Panamera 4S 15' 970 4S
Boxster S 06' 987


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.08.2022, 9:56 
User avatar

Joined: 1.10.2020
Posts: 60
Club number: 702
Dzięki! Akurat szukałem, a tu (prawie) po sąsiedzku


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.08.2022, 11:50 
User avatar

Joined: 18.07.2018
Posts: 757
Location: Warszawa
Club number: 805
Duke, a możesz podrzucić o który serwis w Łomiankach chodzi?

Pytam, bo właśnie po kilku latach wizyt u różnych speców, dopiero w Łomiankach trafiłem na gościa, który ustawił mi wszystko jak trzeba, włącznie z idealnie prostą kierownicą - i chciałbym sprawdzić czy to nie wypadek przy pracy, bo wybieram się do niego z kolejnymi autami ;) a taki wypadek przy pracy miałem już w Raszynie (Bosta) - pierwsze auto ustawili super a 3 kolejne do dupy, nie przyjmując reklamacji.




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 5.08.2022, 23:52 

Joined: 17.03.2007
Posts: 1864
Mikołaj wrote:
Duke, a możesz podrzucić o który serwis w Łomiankach chodzi?

Pytam, bo właśnie po kilku latach wizyt u różnych speców, dopiero w Łomiankach trafiłem na gościa, który ustawił mi wszystko jak trzeba, włącznie z idealnie prostą kierownicą - i chciałbym sprawdzić czy to nie wypadek przy pracy, bo wybieram się do niego z kolejnymi autami ;) a taki wypadek przy pracy miałem już w Raszynie (Bosta) - pierwsze auto ustawili super a 3 kolejne do dupy, nie przyjmując reklamacji.


To prawie na pewno było to: https://tinyurl.com/wwt9n9n , pamiętam że ze 150metrów od 911 Garage.

Cooder wrote:
Dzięki! Akurat szukałem, a tu (prawie) po sąsiedzku


Hej, jedziesz 944 ustawiać czy 993? Jak 944 to możesz potrzebować klucza mimośrodowego do ustawienia zbieżności z tyłu, choć akurat Pan serwisant twierdzi że i bez niego sobie da radę, ale widziałem że z tym kluczem elegancko się zbieżność tyłu ustawia, jakby co daj znać, pożyczę, możesz też od Qbaka zamówić, to tanie jest, ale nie pamiętam ile.

Tak się tego używa: https://youtu.be/V3jNpthbtWI

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 6.08.2022, 0:16 

Joined: 25.06.2017
Posts: 25
Mikołaj wrote:
Duke, a możesz podrzucić o który serwis w Łomiankach chodzi?

Pytam, bo właśnie po kilku latach wizyt u różnych speców, dopiero w Łomiankach trafiłem na gościa, który ustawił mi wszystko jak trzeba, włącznie z idealnie prostą kierownicą - i chciałbym sprawdzić czy to nie wypadek przy pracy, bo wybieram się do niego z kolejnymi autami ;) a taki wypadek przy pracy miałem już w Raszynie (Bosta) - pierwsze auto ustawili super a 3 kolejne do dupy, nie przyjmując reklamacji.


Bosta dobra do MAX Lanosa


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 8.08.2022, 13:44 
User avatar

Joined: 22.01.2013
Posts: 488
Location: Warszawa
Club number: 353
Również z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat z Nadarzyna. Byłem tam 928. Bardzo sympatyczny i znający się na rzeczy człowiek. Mam porównanie z kilkoma innymi warsztatami i ten jest the best.




_________________

Boxster S 981 '12
928 S2 ’ 86
Było 928 S4’ 90


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 8.08.2022, 14:24 

Joined: 17.03.2007
Posts: 1864
DW wrote:
Również z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat z Nadarzyna. Byłem tam 928. Bardzo sympatyczny i znający się na rzeczy człowiek. Mam porównanie z kilkoma innymi warsztatami i ten jest the best.


Super że się sprawdził, wiedziałeś o nim wcześniej czy teraz pojechałeś?


Ja mam jeszcze tylko jedną taką perełkę, serwis który działa jak w zegarku i nie toleruje druciarstwa, niestety nie Porsche, a Audi jakby ktoś potrzebował: Graftech na Odrano-Woli pod Grodziskiem, jest drogi ale dobry. Nie ma takich dobrych opinii jak ten od geometrii, ale negatywne to raczej od tych co chcieli coś na skróty.

Moje S4 na wymianie tarcz na EBC USR + Yellowstuff, a teraz lewy wariator będzie wymieniany, długa historia... zaczęła się od zrobienia rozrządu gdzie indziej w 2019 roku wraz z regeneracją wariatorów w Mehenkerze i braku wymiany elektrozaworów przez który idzie olej do wariatorów, prawy wariator wymieniliśmy w 2020, teraz czas na lewy....
https://www.facebook.com/profile.php?id=100064059390571


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 8.08.2022, 16:28 
User avatar

Joined: 22.01.2013
Posts: 488
Location: Warszawa
Club number: 353
Dzięki Tobie się dowiedziałem. Warto zamieszczać takie informację bo oszczędzamy masę czasu, nerwów i pieniędzy. Dziękuję Duke i jeszcze raz polecam ten warsztat.




_________________

Boxster S 981 '12
928 S2 ’ 86
Było 928 S4’ 90


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum