Panowie i Panie
W związku z szansą zakupu 996 Cabrio (na razie jeszcze nic pewnego ale w przyszły weekend decyzja powinna się wyklarować) rozważę sprzedaż mojego 986 S.
Poniżej podstawowe informacje dotyczące auta a w załączeniu kilka zdjęć. Zdjęcie auta z założonym hardtopem pochodzi od poprzedniego właściciela bo ja nie założyłem go ani razu i stoi cały czas w garażu
Porsche Boxster S 986 (jest to wersja S więc ma 252KM z silnika 3,2l zamiast standardowych 204KM z silnika 2,5l lub 220KM z silnika 2,7l w wersjach bazowych).
Mega rzadka konfiguracja kolorystyczna. 99% Boxsterów na rynku (nie tylko w Polsce) to smutne czarne z czarnym, czarne z szarym, szare z czarnym, szare z szarym etc.
Cena - 55.000pln (do rozsądnej negocjacji)
Wyprodukowane 1.03.2000
I rejestracja 12.04.2000 (Japonia)
Sprzedany 24.04.2000
I rejestracja w PL jesień 2013
VIN WP0ZZZ98ZYU640479
Nr rej. PO 9U986
PRZEBIEG 121.000 KM (w pełni udokumentowany, powoli acz systematycznie rośnie)
Przegląd rejestracyjny ważny do 20.04.2018
Ubezpieczenie OC ważne do 04.05.2018
Najważniejsze z wyposażenia:
klimatronik, tiptronic, xenony fabryczne, tarcze wentylowane z malowanymi zaciskami jak w 911 Carrera, lepsze audio + zmieniarka, fabrycznie z hardtopem, 4xpoduszki, poza tym standard, dołożony komputer pokładowy i windstop. Ma wiele wlepek japońskich, jest książka oryginalna japońska oraz instrukcja obsługi (w niej wpis Akiry z RWB z jego pierwszej wizyty w Polsce
) + japońska książka przeglądów okresowych (tutaj są coroczne potwierdzenia przebiegów) + założona „polska” książka serwisowa, wszystko oryginał zgodnie ze specyfikacją fabryczną (dokładna specyfikacja z kodami fabrycznymi dla zainteresowanych na maila)
Andruszka - do 25.06.2016:
zrobione zawieszenie tył, zbieżność super, hamulce nie ruszane, brak błędów z rozrządu i innych, wtedy też wymieniony przepływomierz, olej w silniku, filtr kabiny, olej w skrzyni biegów, żarówki w xenonach i pióra wycieraczek u Michała w PorschePana, w tamtym roku zregenerowany alternator, wymieniony płyn hamulcowy. Silnik, skrzynia suche jak pieprz.
Mata - do dnia dzisiejszego:
pełen przegląd okresowy z olej + filtry (olej, kabina, powietrza), wypełnienie odprysku szyby czołowej, dorobienie drugiego kluczyka z kodowaniem, wymiana wypełnienia przedniego lewego nadkola oraz prowadnicy powietrza do hamulca, nowa linka otwierania przedniego bagażnika, nowe poduszki silnika, naprawa domykania szyby pasażera, wymiana ledowych tylnych lamp na oryginalne żółte
Do zrobienia by była pełnia szczęścia (chciałem to robić po tegorocznym sezonie i jeżeli akcja z 911 nie wyjdzie to na pewno zrobię):
detailing wnętrza (fotele) i lakieru, poprawki u blacharza tylni zderzak, trzeba by tez pewnie zdjąć przedni zderzak i lepiej go wyregulować oraz poprawić felgi bo są trochę poobcierane (auto miało najprawdopodobniej obcierkę ze strony kierowcy już po przypłynięciu do Europy i pewne elementy nie są do końca dobrze spasowane).
Generalnie na tę chwilę nic tylko wsiadać i jechać co zresztą robię codziennie jak jest ładna pogoda
Oczywiście do przekazania moje faktury na zakupy części / roboty przy aucie. Wszystkie części oryginalne za aso. Jak np. trzeba było dorobić drugi kluczyk za 750pln to się to robiło
Może na Allegro uda się znaleźć coś taniej ale nie w takiej konfiguracji kolorystycznej, nie z tak udokumentowaną historią i na pewno z czymś do ogarnięcia (mniejszym lub większym co zawsze kończy się na kilku tysiącach złotych jeżeli chce się to zrobić porządnie a nie jak w większości ulepów na używanych częściach ze szrotów na Allegro...).
Z tyłu głowy oczywiście trzeba jednak mieć to, że auto na 17 lat i wymaga pewnej atencji tj. przynajmniej przegląd raz na rok i jakieś drobne naprawy by go nie zapuścić.
Auto rozważam by sprzedać tylko i wyłącznie dlatego, że wydaje mi się, że znalazłem fajne 911 dla mnie. Jeżeli deal z 911 nie wypali i nikt mnie wcześniej nie zmolestuje by je sprzedać będę sobie spokojnie jeździć do końca tego i przynajmniej jeszcze w następnym sezonie
Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o informację na priv. Starałem się jak najlepiej opisać dokładny stan auta tak by każdy miał pełną świadomość co ewentualnie może kupić.
Pozdrawiam serdecznie
Mata
Ps. Tych ewentualnych zainteresowanych co mają do mnie telefon proszę o kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-18.00 kiedy jest duże prawdopodobieństwo, że nie ma mnie w domu (tel. 600 zero61 zero47).
Moja zona jeszcze nic nie wie o moim najnowszym pomyśle