Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: wczoraj, 22:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3725
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
rozwiązanie problemu z silnikiem 3,8 w 991 koła zmiennych faz rozrządu
https://www.facebook.com/share/r/19LaA1fwNE/




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 1:09 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2055
Nie polecam, dodatkowo ta firma bardzo lubi pozywać za krytykę swojej fuszerki. Pewnie to jest po prostu płatna reklama. U mnie koła w innym silniku po ich "regeneracji" zaczęły tłuc przy odpalaniu jak wiadro śrub, najpierw prawe po 6 miesiącach, potem lewe po kolejnych 12. Wymieniłem na nowe oryginalne z ASO, jeżdżą już odpowiednio 3.5 oraz 4.5 roku, oczywiście roszczenia odrzucili.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum