Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 31.10.2024, 22:36 
User avatar

Joined: 21.03.2010
Posts: 3737
Location: Poznań
Club number: 263
rozwiązanie problemu z silnikiem 3,8 w 991 koła zmiennych faz rozrządu
https://www.facebook.com/share/r/19LaA1fwNE/




_________________

Image


Top
 Profile  
Reply with quote  
Online
PostPosted: 1.11.2024, 1:09 

Joined: 17.03.2007
Posts: 2058
Nie polecam, dodatkowo ta firma bardzo lubi pozywać za krytykę swojej fuszerki. Pewnie to jest po prostu płatna reklama. U mnie koła w innym silniku po ich "regeneracji" zaczęły tłuc przy odpalaniu jak wiadro śrub, najpierw prawe po 6 miesiącach, potem lewe po kolejnych 12. Wymieniłem na nowe oryginalne z ASO, jeżdżą już odpowiednio 3.5 oraz 4.5 roku, oczywiście roszczenia odrzucili.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 1.11.2024, 12:38 

Joined: 29.01.2023
Posts: 9
czy jest jakaś 911 wolnossąca która nie ma poważnego problemu z silnikiem ? 996 zł , 997 zł 991 też ...


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 1.11.2024, 15:06 
User avatar

Joined: 8.07.2007
Posts: 5196
Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
Zaraz ktoś odpisze że wiatraki ;)
Natomiast może robimy mało 991 a może takie w lepszej kondycji, ale chyba tylko jedno mieliśmy z podejrzeniem takiej usterki, ale płukanie silnika plus nowy olej i z tego co wiem - temat nie wrócił.
Poliftowy silnik 997 oraz przedliftowy 991 raczej jest tym co warto polecić jeżeli chodzi o silnik N/A.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 1.11.2024, 18:33 

Joined: 13.02.2012
Posts: 1329
Club number: 304
Na ile się interesuję tematem silników w 997.2 i 991.1 to nie słyszałem by był to problem dość częsty, ale nie jestem mechanikiem i może nie wszystko wiem.




_________________

Andrzej
911


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 11:44 
User avatar

Joined: 25.08.2015
Posts: 192
Club number: 267
Jestem użytkownikiem 997.2. Nie mam żadnych problemów z silnikiem. Przeglądy i serwis tylko PC. Podczas przeglądu zawsze wymuszam sprawdzenie rozrządu pomimo, że zawsze mnie zapewniają, że jest „dozgonny” i nie wymaga żadnej kontroli




_________________

Pozdrawiam
Robson 997


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 3.11.2024, 16:09 

Joined: 25.02.2018
Posts: 258
Luzujących się śrubek nastawników nie ma możliwości sprawdzić nawet w PC.
Aktualnie zmieniałem wariatory w cayenne ale też zdecydowałem się na nowe ory. Pomimo iż nie były tanie .


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron